דילוג לתוכן

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.5k נושאים 282.8k פוסטים
  • גוגל שיטס| מצב לא מקוון בפיירפוקס

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    135 צפיות
    chvC
    @avi12 אם אתה שואל אותי - אני לא מכיר כזו אפשרות (זכור לי שיש איזה פוסט מטעה כזה בCNET. זו טעות)
  • איך רואים קבצים שנעלמו אחרי הסרת הרשאות בווינדוס?

    18
    0 הצבעות
    18 פוסטים
    498 צפיות
    מ
    @נגן אמר באיך רואים קבצים שנעלמו אחרי הסרת הרשאות בווינדוס?: קיים, אבל לא רואים אותו. תנסה לבדוק בלינוקס מה המצב בתיקיה הזאת
  • תוסף | סורק-וירוסטוטאל | פיירפוקס

    7
    13 הצבעות
    7 פוסטים
    385 צפיות
    chvC
    @פלורידה אמר בתוסף | סורק-וירוסטוטאל | פיירפוקס: @chv תכלס', התוסף שלך לא ממש מרוצה מהפורום הזה... מעניין מה רע מצא בו?? [image: 1608588618619-a0cb8220-557f-4c6f-b72f-edf0d83a57e7-%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%94.png] לא התוסף מצא רע, אלא וירוסטוטאל.. כמו שעשיתי - אתה יכול ללחוץ על התוסף ולראות את הדוח. תבדוק בעצמך, הרבה פעמים זה שטויות. מה שאני עשיתי זה להוסיף את מתמחים לרשימה הבטוחה.. @ישראליק אמר בתוסף | סורק-וירוסטוטאל | פיירפוקס: תוכל לעדכן באשכול זה כשיהיה לכרום? כמובן
  • מחיקת מייל לגמרי!

    26
    0 הצבעות
    26 פוסטים
    1k צפיות
    ב
    @י-הודה אמר במחיקת מייל לגמרי!: @ברכי כן ונמחק לגמרי ואחרי שנה חזרתי לאותו מייל עם הסיסמא עשית שחזור חשבון?
  • עזרה הסרת סיסמת כניסה

    28
    0 הצבעות
    28 פוסטים
    758 צפיות
    K
    @יהודה-12 אמר בעזרה הסרת סיסמת כניסה: @k11001100 אמר בעזרה הסרת סיסמת כניסה: לא. כי צריך להסיר סיסמה של מייקרוסופט לא צריך להסיר את הסיסמה מחשבון מיקרוסופט. צריך פשוט לצאת מחשבון מיקרוסופט (כמו ש @bbn כבר כתב למעלה). [הגדרות/ חשבונות / וללחוץ על היכנס במקום זאת באמצעות חשבון מקומי] שתהיה בריא, כבר הגבתי לעיל שאני מחוץ לחשבון ועדיין לא מאפשר.
  • איך מחברים מצלמת פנסוניק למחשב שתהיה מצלמת רשת?

    12
    1
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    589 צפיות
    איציק דייטשא
    @משה-שטרן בשמחה
  • מגדיל טווח-מה צריך לבדוק

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    250 צפיות
    3
    @חראשו עובד חלק יותר, רשת אחת בכל הבית ולא כמה רשתות
  • עזרה | המחשב לא נכבה לגמרי

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    203 צפיות
    שלמה ווייסש
    @השמח-בחלקו אז זה בעיה מכיר הרבה מחשבים שלא נכבים לגמרי או שכשנכנסים למצב שינה לא מצליחים להתעורר בעיקר בHP נראה לי שרק איפוס הביוס יעזור אבל היות ומדובר בנייד זה קצת מורכב לפרק
  • בקשה | חבילת Microsoft.VCLibs.120.00.

    6
    1
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    274 צפיות
    פלורידהפ
    @comfix תודה רבה. לא הסתדרתי בדרך שהבאת לי (לא מנוסה להתקין בצורה כזו.) אבל פשוט התקנתי אותו כאפליקציה. והוא עבד נפלא. תודה על כל העזרה
  • בלוטוס נעלם לעיתים קרובות

    הועבר
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    95 צפיות
    אין תגובות
  • BlueStacks מישהו יודעה איך עובדים אם זה

    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    824 צפיות
    איציק דייטשא
    וואטסאפ לא יעבוד בנטפרי, לגבי דברים אחרים גוגל לכאורה כן... לא יודע מה עוד
  • שאלה | הכספת של סאנדיסק מגינה נגד העתקת קבצים?

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    105 צפיות
    שלמה ווייסש
    @מישהו12 יעזור, נראה לך שהכספת מונעת רק מהממשק הגרפי של ווינדוס להעתיק?!
  • בעיה בזיהוי usb

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    295 צפיות
    שלמה ווייסש
    @ייייי אמר בבעיה בזיהוי usb: @אאלחנן https://mitmachim.top/topic/311/iobit-driver-booster-עדכון-דרייברים?_=1608481682862 לא מומלץ בכלללללל
  • דרך נוחה לתזכורות דרך המייל

    1
    5 הצבעות
    1 פוסטים
    116 צפיות
    אין תגובות
  • מחיקת חשבון משתמש בלי למחוק נתונים

    נפתר
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    243 צפיות
    חראשוח
    @שלמה-ווייס גם אני, עד אתמול...
  • העלת מערכת הפעלה מccd ישן

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    205 צפיות
    מוטי ברנדמ
    @אלי-אלי-אלי אז תנסה לחכות ל @bbn האלוף שינסה לעזור לך
  • מישהו יודעה איפה פותחים במחשב כונו חדש חוץ מי הכונן C

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    173 צפיות
    א
    @isashr-maman לפי ניסוח השאלה אני מבין שאין לך כונן פיזי נוסף, כלומר דיסק קשיח נוסף על זה שעליו מותקנת מערכת ההפעלה, אי לכך מה שתוכל לעשות זה ליצור חלוקה וירטואלית של כונן C כך שייווצר לך כונן נוסף, תחפש בהתחל כלי בשם "ניהול דיסק" הנה תמונה:[image: 1608556647594-%D7%91%D7%99%D7%90%D7%95%D7%A8-2020-12-21-151500.png] בחלק התחתון איפה שמופיע כונן C, קליק ימני - "כיווץ אמצעי אחסון", יפתח לך חלון שיראה כמה זכרון פנוי יש לך ב C שאתה יכול לכווץ, כמובן שלא מומלץ לכווץ את כל הזיכרון הפנוי שכן יש הרבה קבצים שברירת המחדל שלהם הם C וצריך שישאר שם מספיק מקום, אחרי שאישרת את הכיווץ תופיע לך משבצת נוספת עם הזכרון הפנוי שכווץ מ C, מקש ימני "אמצעי אחסון חדש" - בחר אות לכונן וזהו בהצלחה!
  • עיצוב קונטרס באינדזיין

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    345 צפיות
    עניו כמשהע
    @למבורגיני אמר בעיצוב קונטרס באינדזיין: @עניו-כמשה אתה רוצה להשאיר את אותו פריסה, רק שהכל יותר קטן? או שאתה רוצה שיהיה אותו גודל (הגופן,) ורק הגודל של העמוד ישתנה? כמו האפשרות השניה שאמרת להשאיר את הגופן ושהגודל העמוד ישתנה כי בוורד הווא מחליף את כל העיצוב שעושם לו B5
  • מטען 5 אמפר עם 4 יציאות מאלי אקספרס

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    64 צפיות
    אין תגובות
  • בעיה בווידוס

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    334 צפיות
    יוסי מחשביםי
    @איציק-דייטש ושאר המשתמשים נא לא לענות בכל נושא שהוא עד לתיקון הכותרת לכותרת תקינה כפי שמופיע כאן @user123 נא תקן את הכותרת