@א.א.פ. לפתוח משתמש חדש יאפס לך את המיקומים
אם אני מבין נכון אתה אומר שהתקיה הראשית בכונן D היא ההורדות ומסמכים?
תעשה ב"אפשרויות" הצג קבצים מוגנים של מערכת ההפעלה
[image: 1776954572660-f55ac1e3-3f50-484c-b791-08a30efd3641-image.png]
ותמחק את שני הקבצים של ההורדות והמסמכים שתראה בכונן D
כמו זה
[image: 1776954696886-c05c24fc-562d-4f7e-8479-b7cb2292524f-image.png]
סיכוי טוב שזה יפתור
בהצלחה.