Skip to content

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.5k Topics 282.8k Posts
  • This topic is deleted!

    2
    1 Votes
    2 Posts
    21 Views
    No one has replied
  • 0 Votes
    29 Posts
    1k Views
    E
    @אפליסט-שפוי בוודאי יותר קשור מאפל וסמסונג כי שיאומי זו דוגמה (או שלא) לרמאות סינית, כמו עלי אבל בעצם כל זה סטיה אחת גדולה מהנושא אז נסגור את זה כאן
  • 0 Votes
    7 Posts
    479 Views
    ח
    @חיים-כהן-5 כתב בבקשה | מחפש חבילת תבניות PowerPoint להורדה למחשב ללא אינטרנט: ן תודה רבה אבל בכלללי למה אני לא מליח להוריד תבניות מהמחשב וברשת לא מצאתי אפשרות נוחה להוריד אני עם נטפרי ? בעיקרון אני גם עם נטפרי וזה נותן לי להוריד , אבל אני זוכרת שהיו פעמים שניסתי להוריד תבניות מהתוכנה הזאת והיה רשום שגיאה שלא ניתן להוריד. אין לי מושג במה זה תלוי.
  • בקשת מידע | איך לנעול צאט

    33
    0 Votes
    33 Posts
    892 Views
    ד
    @חטח @ראובן-שבתי חברה.. ממש ממש מצטער על ההודעות המטופשות האלה.. עכשיו ראיתי את זה. מישהו נגע לי במשתמש וכתב הודעות בשמי כמובן שמחקתי את הכול סליחה ומחילה.
  • 0 Votes
    6 Posts
    400 Views
    צדיק וטוב לו 0צ
    @ישראל-142 כתב בבקשת מידע | דורשים ממני בהוסגאטור על אירוח 500 ג"ב כ-50$ לחודש. יש למישהו הצעה טובה יותר?: בעיקרון המנהלים מעדיפים שלא לא יענו תשובות מה-AI, אבל אמרתי אם זה יכול אולי לעזור למה לא לנסות, במיוחד שאפשר לבדוק באתרים זה לא שהם 'מעדיפים', אלא הם אוסרים על כזה דבר. ...אין להגיב לשואל במענה ממנוע בינה מלאכותית כמו "צ'אט GPT" וכד'...
  • בקשת מידע | משתמש מוסתר

    Solved
    18
    0 Votes
    18 Posts
    440 Views
    דוד משה 1ד
    @עם-ישראל-חיי כתב בבקשת מידע | משתמש מוסתר: @משחזר-מידע אפשר לקבל את זה בטקסט בפורום (חסום לי) How to Hide or Show User Accounts from Login Screen on Windows _ Windows OS Hub (16.10.2024 1_41_11).html ואם זה חסום אז How to Hide or Show User Accounts from Login Screen on Windows _ Windows OS Hub (16.10.2024 1_41_11).zip
  • בירור | מה זה SSC בקשר לנורטון

    1
    0 Votes
    1 Posts
    41 Views
    No one has replied
  • בקשה | .NET Framework 4.7 לווינדוס 7

    Unsolved
    13
    0 Votes
    13 Posts
    379 Views
    ש
    [image: 1729025789385-netframework.png]
  • הרצת קובץ באט כמנהל בעליית המחשב

    13
    0 Votes
    13 Posts
    759 Views
    ישראל 142י
    @י-פל כתב בהרצת קובץ באט כמנהל בעליית המחשב: @פיהוק כתב בהרצת קובץ באט כמנהל בעליית המחשב: בהדרכה שכתבת שהוא כתב? או מישהו אחר? @משה-מזרחי ... @משה-מזרחי כתב בהרצת קובץ באט כמנהל בעליית המחשב: @י-פל בינה הרעיון של הקיצור דרך היה שלי אימתתי אותו בבינה ושזה לא עבד לו משום מה בדקתי איזה עוד אופציות יש לו בהחלט, כשהתחלתי לקרוא את הנושא זה היה נראה לי מידי מסודר כמו AI ואז ניסיתי גם, ואני רואה שהסגנון ממש דומה Spoiler כדי להגדיר קובץ באט (Batch) שירוץ כמנהל בעת עליית המחשב, תוכל לבצע את השלבים הבאים: צור קיצור דרך לקובץ הבאט: לחץ לחיצה ימנית על קובץ הבאט ובחר "צור קיצור דרך". הגדר את קיצור הדרך להרצה כמנהל: לחץ לחיצה ימנית על קיצור הדרך החדש ובחר "מאפיינים". עבור ללשונית "קיצור דרך". לחץ על "מתקדם". סמן את התיבה "הפעל כמנהל" ולחץ על "אישור". העבר את קיצור הדרך לתיקיית ההפעלה: פתח את סייר הקבצים והקלד בשורת הכתובת %appdata%\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup ולחץ על Enter. העבר את קיצור הדרך לתיקייה זו. כעת, קובץ הבאט ירוץ כמנהל בכל פעם שהמחשב יופעל. אם יש לך שאלות נוספות או זקוק לעזרה נוספת, אני כאן בשבילך. יש דרך נוספת? כן, יש דרך נוספת להגדיר קובץ באט שירוץ כמנהל בעת עליית המחשב באמצעות מתזמן המשימות של Windows. הנה איך לעשות זאת: פתח את מתזמן המשימות: לחץ על כפתור התחל והקלד "מתזמן המשימות" או "Task Scheduler" ולחץ Enter. צור משימה חדשה: בחלון מתזמן המשימות, לחץ על "צור משימה" בצד ימין. הגדר את המשימה: בלשונית "כללי", תן שם למשימה, למשל "חסימת WiFi". סמן את התיבה "הפעל עם הרשאות מנהל". הגדר את הטריגר: עבור ללשונית "טריגרים" ולחץ על "חדש". בחר "בעת כניסת משתמש" ולחץ על "אישור". הגדר את הפעולה: עבור ללשונית "פעולות" ולחץ על "חדש". בחר "הפעל תוכנית". לחץ על "עיון" ובחר את קובץ הבאט "חסימתwifi". לחץ על "אישור". שמור את המשימה: לחץ על "אישור" כדי לשמור את המשימה. כעת, קובץ הבאט "חסימתwifi" ירוץ כמנהל בכל פעם שתיכנס למחשב. אם יש לך שאלות נוספות, אני כאן לעזור. (עד שפתאום אני רואה פוסט נוסף שאתה אומר שזה באמת בינה)
  • 0 Votes
    14 Posts
    374 Views
    י. פל.י
    @מנשה-2 כתב בבעיה | אימלוטור ממש איטי במחשב ווינדוס 11 i5: והוא גם איטי וגם לא איתי. כי @י-פל כתב בבעיה | אימלוטור ממש איטי במחשב ווינדוס 11 i5: אלא להגדיר את ההגדרות הנכונות...
  • בקשה | איקטוב לאופיס 2021

    2
    0 Votes
    2 Posts
    1k Views
    Y
    @בעש-ט KMS מומלץ: KMS VL ALL AIO v52 || לחץ כאן להורדת סקריפט איקטוב || סיסמה לחילוץ 1234 [לאחר פתיחת הסקריפט הקש 2]
  • 0 Votes
    4 Posts
    132 Views
    25802
    @בעש-ט לא חייבים להכנס מההגדרות אפשר משורת המשימות בסמל הזה [image: 1729006726065-ee5f42ec-1a3d-474e-9e0d-a8f152d7ea2e-image.png]
  • 0 Votes
    32 Posts
    1k Views
    D
    @ITAMAR25 כתב בבקשת מידע | אנטי וירוס שמספיק למחשב שמחובר לרשת: החסימה ההרמטית היחידה שקיימת היום זה מחשב שלא מחובר לרשת כלל ושלא מחברים אליו התקנים חיצונייo איך פעם אמר אמר חכם סיני הכי בטוח זה לא לצאת מהמיטה ביטחון הוא ענין יחסי
  • 0 Votes
    3 Posts
    60 Views
    י
    לא, היא לא הלכה כי במחשב היא כן מראה לי וגם בשיחות זום, רק בצאט זה לא עובד ובהגדרות עשיתי שזה כן יעבוד
  • This topic is deleted!

    1
    0 Votes
    1 Posts
    7 Views
    No one has replied
  • בעיה | הווינדוס לא עולה אחר ניקוי קבצים

    6
    0 Votes
    6 Posts
    209 Views
    דוד משה 1ד
    @יוסי-הגאון כתב בבעיה | הווינדוס לא עולה אחר ניקוי קבצים: @משחזר-מידע כתב בבעיה | הווינדוס לא עולה אחר ניקוי קבצים: @יוסי-הגאון כתב בבעיה | הווינדוס לא עולה אחר ניקוי קבצים: האם יש פתרון אחר פקודת SFC /scannow איך עושים אותה לכאורה בתיקון אתחול שורת הפקודה
  • בקשה | עזרה דחופה איפוס

    Unsolved
    2
    0 Votes
    2 Posts
    103 Views
    י
    אני מתכוון לזה שהוא מגיע בלי גוגל וכל זה אלא המסך שבוחרים רגיל או סטודנט וכל זה
  • 1 Votes
    1 Posts
    44 Views
    No one has replied
  • בירור | החלפת שקע מטען למחשב נייד

    1
    0 Votes
    1 Posts
    84 Views
    No one has replied
  • באג | לא נפתח לי אופיס!!!!

    4
    2
    0 Votes
    4 Posts
    181 Views
    מ
    @YAAKOVSAS כתב בבאג | לא נפתח לי אופיס!!!!: מס' השגיאה שמופיע, נמצא בשביל שיהיה אפשר למצוא פתרונות, נסה לחפש בגוגל על קוד השגיאה הנ"ל. בינתיים התוצאות שמצאתי בשבילך כאן וכאן @ברי-קלמנוביץ כתב בבאג | לא נפתח לי אופיס!!!!: הבנת מה אתה צריך לעשות? וואו הצלחתי! תודה ענקית! (למתעניינים פשוט באג של חומת אש... והפעלתי כמנהל...) חג שמח איך עושים שהבעיה נפתרה?