Skip to content

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.4k Topics 282.8k Posts
  • 0 Votes
    4 Posts
    230 Views
    ישראליקי
    אוקיי, בסרטון הבא https://download.lenovo.com/lts/MTPW2410/MTPW2410-ThinkPadX1-2-in-1Gen9_FRU_05_WirelessWANCard.mp4 נראה שהמוצר שלי הוא ThinkPad Quectel EM160R-GL 4G LTE-A Cat 16 M.2 WWAN Module for X1 2-in-1 Gen 9/P16s Gen 3 מה הלאה? אנטנות? מגירה?
  • עזרה | נתקלתי בתקלה בעת שיחזור כונן

    16
    1
    0 Votes
    16 Posts
    289 Views
    S
    @משחזר-מידע אוקיי מודה לך מאוד על העזרה ותודה לך על כל מה שאתה תורם פה מזמנך עבור כולם !
  • עזרה | וויז מחפש רשת

    10
    0 Votes
    10 Posts
    447 Views
    A
    @zimra9485 אם הוא חסום נראה לי שזה רק דרך החברה.קח בחשבון שיתכן שגירסת האנדרואיד היא כ"כ ישנה עד שאאי אפשר להתקין עליו וויז מגירסה יחסית מתקדמת
  • 0 Votes
    21 Posts
    921 Views
    1
    @106 כתב בעזרה | תקלה חמורה (או שלא, אין לי אפילו מושג) בדיסק קשיח: @שוורצברגנדרוביץ כתב בעזרה | תקלה חמורה (או שלא, אין לי אפילו מושג) בדיסק קשיח: יצויין עוד כי כאשר פתחתי את הדיסק קשיח באמצעות כונן חיצוני (דיסק טכנאים בלעז) נראה כי כל הקבצים עומדים על מקומם בשלום. אציין לסיום כי אני בור ועם הארץ בעניני מחשבים ולכן חסד גדול יעשו אתי אם יסבירו לי בצורה ברורה ופשוטה כיצד לפתור את הבעיה במידה והיא ניתנת לפיתרון. לפני שאתה משחק בדיסק, תעשה גיבוי דרך דיסק טכנאים לכל הקבצים החשובים לך.
  • בקשת מידע | הגדרת נתב obi202 של חברת obitalk

    3
    0 Votes
    3 Posts
    141 Views
    8
    @kasnik SIP טלפון
  • בירור | זיהוי גופן תורני

    Solved
    5
    1
    0 Votes
    5 Posts
    256 Views
    שלמה רייכמןש
    @איש-שלו https://www.fontype.co.il/fonts/פנינה/
  • בירור | אפליקצית מגן דוד אדום צוותים של מד"א

    Unsolved
    7
    0 Votes
    7 Posts
    434 Views
    מ
    @סתם-אחד כתב בבירור | אפליקצית מגן דוד אדום צוותים של מד"א: @מוגן כתב בבירור | אפליקצית מגן דוד אדום צוותים של מד"א: @סתם-אחד כתב בבירור | אפליקצית מגן דוד אדום צוותים של מד"א: וגם עדכון טלפון אין אפשרות רק דרך מוקד מתנדבים אין אפשרות דרך מוקד מתנדבים אלא רק דרך האחראי מתנדבים בתחנה שבה אתה משובץ. בהחלט לא נכון מנסיון שלי לא יודע מתי אתה ביצעת שינוי מספר טלפון דרך המוקד, אך נכון להיום הם מתעקשים שלא לשנות דרכם את המספר אלא רק דרך אחראי מתנדבים, לטענתם כדי למנוע בעיות אבטחה...
  • עזרה | המלצה למקלדת אלחוטית למחשב נייח

    1
    0 Votes
    1 Posts
    80 Views
    No one has replied
  • בעיה | באג oobeeula בהתקנת ווינדוס

    4
    0 Votes
    4 Posts
    70 Views
    מים אחרוניםמ
    @kasnik 10 והוא נתקע אחרי שבוחרים שפה
  • 0 Votes
    1 Posts
    83 Views
    No one has replied
  • בקשת מידע | תוכנה לתרגום / כתוביות

    1
    0 Votes
    1 Posts
    76 Views
    No one has replied
  • בירור | צאט במייל של מיקרוסופט

    4
    0 Votes
    4 Posts
    189 Views
    יוסף אלחנןי
    @gbl מנסים מידי פעם, בסוף זה מצליח... תכתבי פה כתובת מייל שהיית רוצה שיהיה לך, ננסה לפתוח...
  • בעיה | שידרוג מוינדוס הום לפרו

    14
    0 Votes
    14 Posts
    519 Views
    ישראליקי
    @A0533057932 כתב בבעיה | שידרוג מוינדוס הום לפרו: @ישראליק תנסה למחוק את כלל הדרייברים שמותקנים כמדומני יש לאקרוניס כלי כזה אפשר קישור?
  • בירור | בעיה בחיפוש בהתחל

    6
    1
    0 Votes
    6 Posts
    134 Views
    יאיר דניאלי
    @kasnik כתב בבירור | בעיה בחיפוש בהתחל: ש סייפר לא, מחשב פרטי
  • בעיה | בקשת עזרה בהתקנת WINDOWS 11 בTHINKPAD E16

    32
    0 Votes
    32 Posts
    824 Views
    דוד משה 1ד
    @menajemmendel תקנתי חשבתי שכבר עישיתי את זה קודם תודה
  • בקשה | מקס כאט פרוץ

    6
    0 Votes
    6 Posts
    258 Views
    א
    @רפאל-0 123
  • 0 Votes
    1 Posts
    47 Views
    No one has replied
  • בקשה | ווצאפ ווב - טלפון כשר

    9
    1
    0 Votes
    9 Posts
    1k Views
    H
    @kasnik עכשיו הבנתי. תודה רבה רבה!
  • בירור | קובץ שא"א להעתיק

    26
    2
    0 Votes
    26 Posts
    1k Views
    מ
    @10110000 כתב בבירור | קובץ שא"א להעתיק: אבל היו שניסו וראו ישועות היו שניסו והיה הפעם האחרונה שהיה להם גישה לדיסק
  • בעיה | עזרה בתיקון שגיאות בכונן NVNE

    31
    0 Votes
    31 Posts
    1k Views
    מ
    @BIZO לא זה ולא זה אני מקוה שאתה מבין לבד שבמחיקת sector 1 (במקרה שלך 12B בלבד) לא מנקה כלום הדבר היחיד שזה עושה שמערכות הפעלה חושבות שהדיסק ריק לגמרי וכשאתה בא לעשות מחיצות וכו' מחדש מכיוון שהוא חושב שזה ריק לגמרי הוא ייצר מחיצות וכו' כאילו שריק לגמרי אם תרצה באמת ריק לגמרי dd if=/dev/zero of=/dev/nvme0n1 bs=4096 אבל זה יקח זמן שלא כמו הפקודה הקודמת שבשבריר שניה סיים