כדי לראות את התוצאות בוחרים 'בטל', וכדי לראות את ההצבעות לוחצים על מספר המצביעים.
כדי להצביע ו/או לראות מי הצביע לכל בחירה, יש להיות מחוברים לחשבון בפורום.
@י.-פל. כתב:
הגיטאב אקשן לא רץ בגלל אחת מגירסאות המק
תגדיר שכשל לא יחסום.
אם כבר דיברנו מעניני גיטאב אקש'ן, יש למישהו מושג איך מקמפלים למעבדי מק אינטל? אני יודע שמשתמשים עם macos-13
הבעיה היא שיש כנראה תור בלתי נגמר על המעבדים שלהם מה שגורם לגיטאב אקש'ו להיראות כך:
[image: 1782078042447-132bc254-eb2e-485d-b4c2-a6fd7e91392f-image.jpeg]
https://github.com/ACHI-GARCINAN/Talmud-Formulas-Software/actions/runs/27918055898/job/82606873347
@I-believe
תודה על התוסף הכ''כ שימושי!
מידי פעם המייל מחזיר את החתימה, אני מבטל את התוסף, מפעיל, מרענן, וזה חוזר לעצמו, השאלה מדוע זה קורה והאם אפשר לסדר את זה.
תודה מראש!
@אברהם-גלסר כתב:
ממה שהבנתי הוא רוצה הכל נראה כמו ווינדוס
א"ב האופציה הוא KDE וזה לא המווון עבודה כ"כ כמו שכתבתי רק צריך לישב עליו כמה שעות
ובנוגע להאייקונים יש להגדיר זה
[image: 1782063528962-cfed63f4453ee36ad1ba118c06a9d8fd2375a7a43badd96e8328831e680a3bc7091a.png]
למשל זה שלי
[image: 1782063598472-screenshot_20260621_133919.png]