דילוג לתוכן

עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s

2.6k נושאים 29.6k פוסטים
  • בירור | מסך לטלפון

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    266 צפיות
    ח
    לא זה לא רלואנטי בשבילך חבר טכנאי סוללר מכר לי
  • בירור | איך אפשר לבטל אוזניות ע"י "ניתוח" הפלאפון?

    לא נפתר
    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    471 צפיות
    שלמה וש
    @שלומ כתב בבירור | איך אפשר לבטל אוזניות ע"י "ניתוח" הפלאפון?: @שלמה-ו כתב בבירור | איך אפשר לבטל אוזניות ע"י "ניתוח" הפלאפון?: @שלומ כתב בבירור | איך אפשר לבטל אוזניות ע"י "ניתוח" הפלאפון?: @דוד-חזן כתב בבירור | איך אפשר לבטל אוזניות ע"י "ניתוח" הפלאפון?: @שלומ כתב בבירור | איך אפשר לבטל אוזניות ע"י "ניתוח" הפלאפון?: @אמתלאי תעיף את הרכיב המסומן [image: 1671799511661-img-20201022-wa0051.jpg] מה יקרה כשאני יכניס אוזניות? יהיה ניתן לשמוע דרכם? האם יש חסרונות? תוכל לשמוע רגיל עושים את זה על בסיס יומי במעבדות אתה בטוח כי מנסיון שלי האוזניות לא עובדות אח"כ אני מתכוון למתאם מטייפ C ליציאת אוזניות רגילה אוזניות בלוטוס כמובן שעובדות אצלי עובד אצלי זה לא עבד ועשיתי ככה בדיוק מה גם שידוע לי על עוד חבר שעושה ככה וזה לא עובד
  • בקשה | אם אפשר להעלות את התוכנה

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    233 צפיות
    א
    @שוקי-סגל כתב בלהורדה | אם אפשר להעלות את התוכנה: @לומדעס לכן אני צריך שמישהו יעלה בבקשה:fa6833e5-98af-44d2-9688-4b9b44c0b99a-qin 1 בלבד שיאומי.exe
  • שאלה | כמה שווה מכשיר חדש בלי המח שלו?

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    202 צפיות
    MGM IVRM
    @toker כתב בשאלה | כמה שווה מכשיר חדש בלי המח שלו?: @זונדל-גרנד בכמה תוכל למכור לי את המסך? תקרא טוב, קנו ממנו הכל חוץ מהלוח אם
  • בקשת מידע | גיבוי קובץ טקסט מאפליקציית "הערות"

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    98 צפיות
    מישהו12מ
    @אלוף-העולם-1 לא יודע
  • בקשה | boot לשיואמי F21S הרגיל

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    200 צפיות
    YkingsmartY
    @toker אצלי גרסה מושלמת+רוט ב80 ש"ח. לשליש ולרביע לא שמענו.
  • 2 הצבעות
    7 פוסטים
    393 צפיות
    K
    @איש-אמת ברוב המקרים זה ממש מוחק הכל גם את ההקלטות (ככה זכור לי..)
  • בירור | כמה זמן אפשר לשים צלצול בתור שעון מעורר?

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    133 צפיות
    יעקב מ. פינסי
    @מעמד אתה יכול לשים איזה אורך שאתה רוצה (מניסיון!) מקסימום זה לא מנגן את כל השיר
  • בירור | QIN 1 גרסא של M.H.B

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    102 צפיות
    אין תגובות
  • שיאומי

    הועבר
    37
    0 הצבעות
    37 פוסטים
    2k צפיות
    אליר325000א
    @יאיר-32 כתב בשיאומי: אז איך בהמילטון כן הכניסו IGO? מים רבים עברו בירדן מאז פרסום הפוסט הזה הכל השתנה מאז והיום כולם יודעים איך להתקין.... ולגוף שאלתך הימלטו זה ביואן רשמי מסתבר שהיצרן התאים להם במיוחד.
  • בירור | שיאומי המילטון עם נגן

    לא נפתר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    277 צפיות
    YkingsmartY
    @יאיר-32 לא.
  • באג | בעיה במסך שיאומי

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    96 צפיות
    אין תגובות
  • באג | בטריה שיואמי

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    250 צפיות
    D
    @MHA כתב בבאג | בטריה שיואמי: @Ykingsmart איך אני עושה את הכיול הזה יש לי מכשיר כשר ממש המילטון עם GPS? תכבה אותו ותראה ישועות...
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    5 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    13 פוסטים
    489 צפיות
    M
    @1122קובי לא צריך. סידרו לי באחריות. (מאז הכל טוב)
  • בקשת מידע | השבתת אפליקציות

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    72 צפיות
    אין תגובות
  • בירור | אפליקציה לזמני היום עם תזכורת לפי בחירה

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    202 צפיות
    YkingsmartY
    @שמואל-8 זמני תפילה הלכתיים_net,sf,times_13,11.apk
  • באג | לא מצליח לצרוב ב SPD

    33
    1
    0 הצבעות
    33 פוסטים
    1k צפיות
    י
    @toker אתה יכול לפרט יותר ? כי אני גם באותה בעיה !! תודה רבה
  • בעיה | הסים נקלט אך לא נותן שירות

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    400 צפיות
    YkingsmartY
    @toker לא פותר את זה בדר"כ. ספציפית אצלו עבד. 2.2.1 זה הפיתרון.
  • שיאומי - מקשים לא עובדים

    הועבר
    24
    1 הצבעות
    24 פוסטים
    3k צפיות
    I
    טוב תכלס איפה מתקנים מקשי שיאומי בב''ב