דילוג לתוכן

עזרה הדדית - ווינדוס 11

816 נושאים 8.2k פוסטים
  • איך חוזרים מגרסה 24H2 של ווינדוס 11 לגרסה 23H2 (2 אפשרוית)

    2
    23
    1 הצבעות
    2 פוסטים
    309 צפיות
    א
    @אליה-אליהו כתב באיך חוזרים מגרסה 24H2 של ווינדוס 11 לגרסה 23H2 (2 אפשרוית): היי שלום לכם במדריך הזה אני אומר לכם איך חוזרים מגרסה 24H2 של ווינדוס 11 לגרסה 23H2 אפשרות ראשונה חזרה בקליק (אלא אם עברו 10 ימים אי אפשר לחזור לגיסא הקודמת דרך האפשרות הזו) ניכנסים להגדרות - מערכת -שיחזור [image: 1735021170085-77fbea20-8ec2-4a6c-ab86-52748904c1ad-image.png] ושם תילחצו על החזור וזה יחזור לכם לגירסא הקודמת וכל זה בשני תנאים אחד שלא עברו 10 ימים ושלא מחקתם את תקיית Windows.old בכונן C שלכם [image: 1735021292106-c36dc73e-f05c-49a0-aa61-2d5fae230be7-image.png] אפשרות שנייה הורדת גירסא קודמת בהתקנה נקייה ניכנסים לאתר הזה לוחצים על Windows11 , 23H2 beta [image: 1735021501618-7ed18aed-0a9b-484d-8632-c72627a7e97b-image.png] ולוחצים את הקובץ הראישון [image: 1735021549567-f9ed5e53-e49f-4298-b1ae-99af515765f3-image.png] בוחרים את השפה שלכם (עיברית, אנגלית וכ') [image: 1735021620873-8e842174-1150-4880-bbcb-7c880d4e7d33-image.png] ולוחצים על הבא ושם תיבחרו מהדורה ( תלוי מה יש לכם או מה שאתם רוצים להתקין אני בחרתי בפרו) [image: 1735021725707-c3ab4774-aa9f-44cc-939e-6a04439d6f83-image.png] ולוחצים על הבא תסמנו ב- וי את מה שאני סימנתי (כדי שהיה לכם גם עידכונים) [image: 1735021818034-e0bf6e01-8352-4205-975d-b41c46975fec-image.png] ולוחצים על Create download package שיצור לכם חבילת הורדה יוצרים תיקייה חדשה איפה שבא לכם (עדיף בשולחן עבודה) ומעתיקים את כול התוכן של התקייה שהורדנו לתיקייה החדשה שיצרנו ופותחים את הקובץ ''uup_download_windows.cmd'' כמנהל [image: 1735022422721-e5c0e339-f9d4-4019-a741-9d4b603fb567-image.png] (בתיקייה החדשה שיצרנו) ואז הוא יכתוב לכם כך [image: 1735022500032-50c2be6b-cfcb-4fa0-bd52-4c02213a608d-image.png] מה שעושים זה פשוט לוחצים על מידע נוסף מאז לוחצים על הפעל בכול מיקרה (מיבחנתי זה בסדר אם אתם רוצים תוכלו ליבדוק את הקובץ אבל זה בסדר מיבחינתי אם אתם לא רוצים אז תיבדקו את הקובץ) ומאשרים את החלונית שקופצת [image: 1735022779230-8b31d942-5e91-426d-8293-e9fc8eac47d6-image.png] ואז יפתח לכם מין מסך שחור כזה [image: 1735022888698-e805083f-13af-4e0f-b45d-ae5d5f5f5a52-image.png] ופשוט תקלידו את האות R ואנטר והוא יתחיל להוריד את הקבצים ושימו לב שאפילו בתיקייה שיצרנו מיתבספים קבצים [image: 1735023024065-35142664-40e8-4a8f-a9f1-d3eb1a1703a1-image.png] ממתינים עד שהוא יגמור להוריד (זה יקח קצת המון זמן בערך חצי שעה וליפעמים היה קטעים שהוא כאילו מפסיק את תיגעו בכולם תנו לו לרוץ) ובסוף היה לכם כתוב [image: 1735023238969-e891e037-cc2c-4c8d-ad16-dbf28e4d5bba-image.png] וזה סימן שהורדה ניגמרה ניכנסים לתיקייה ושם היתבסף קובץ כזה [image: 1735023316525-ebf2c4fa-5ef0-484f-af29-b4b399f3b3da-image.png] (הוא ממש גדול) שלב שלישי הכנת דיסק און קי בעמצעות Rufus ניכנסים לאתר הזה וגוללים עד למטה ובוחרים אפשרות הורדה [image: 1735023802567-d2c7fb8b-9ba2-4704-b78d-11b0edb18247-image.png] אני מעדיף בהתקנה נידת למי שמיסתבך בהורדה יש כאן קישור להורדה ניידת פותחים את הקובץ ומאשרים את החלונית שקופצת [image: 1735024045864-7f8894bd-82f6-4e25-91a0-7c49ea090195-image.png] מכניסים את הדיסק און קי למחשב (הדיסק און קי חייב להיות יותר מ- 10 GB9 והוא יזה את הדיסק און קי במידה ותירצו לשנות את הדיסק און קי תילחצו על התקן ושם היה לכם את רשימת ההתקנים [image: 1735024159257-2c7fac9d-d4ca-45db-aa25-9c6c46703536-image.png] ולוחצים על בחירה [image: 1735024263818-0711b9f5-f22c-4f4a-aa8a-3dad10906b0b-image.png] ויפתח לכם חלון[image: 1735024406462-b9559994-9490-4919-821d-8c32d488b93f-image.png] ושם תיצתרכו ליבחור את הקובץ ה ISO שירד לכם (איפה ששמתם אותו שם תימצאו אותו) ולוחצים פעמיים/ על פתח בוחרים בסוג המחיצות ב- GPT [image: 1735024573549-00a7c1cf-de0c-47b3-80f0-1a08ee5680b1-image.png] לוחצים על התחלה פבחלון שקופץ לכם תוכלו ליבחור מה אתם רוצים שהיה [image: 1735024686158-7323232c-2f93-4339-abb7-15ef4bede7e7-image.png] ולוחצים על OK ואם במידה יקפוץ לכם החלון הזה [image: 1735024801868-80245433-d860-437a-8525-09f7ac93ad4e-image.png] תאשרו לדעתי זה בסדר ובחלון הבא שיקבוץ לכם הוא יבקש למחוק את כול הנתונים אם אתם רוצים שימחק לכם תאשרו ואם לא אז אל תאשרו ואז הוא יתקין תחכו שהוא יגמור [image: 1735025026582-538bca65-20e6-43eb-bd8c-bbf748f28f66-image.png] ולוחצים סגירה אם אתם רוצים להתקין את 23H2 על אותו מחשב שביצעתם את הפעולת הללו תיכנסו לסייר הקבצים, תיכנסו לדיסק און קי ותיפתחו את הקובץ שהורדנו מ Rufus ומאשרים את החלון שקופץ ויפתח לכם חלון ההתקנה של וינדוס ותאשרו מה שאתם צריכם לפי מה שכתוב וההתקנה מתחילה!!! מקווה שעזרתי לקחתי הכול מקרדיט
  • בירור | WSA בווינדוס 11 מה איתו?

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    900 צפיות
    kasnikK
    @d-a1 כתב בבירור | WSA בווינדוס 11 מה איתו?: @kasnik הנה תודה רבה התעודות אבטחה של נטספארק זה גם לאתרוג, נכון?
  • בעיה | סייר קבצים קורס מיד כשפותחים אותו

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    137 צפיות
    אין תגובות
  • בקשה | [Windows X-Lite] Optimum 11 24H2 (Pro) מאת FBConan

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    724 צפיות
    יוסף אלחנןי
    @WD40 זה עולה כסף... [image: 1735417369682-fa3fdf73-733a-4005-a65f-965d983f1f25-image.png]
  • נושא זה נמחק!

    2
    1 הצבעות
    2 פוסטים
    90 צפיות
  • בעיה | עזרה בדילוג על דרישת רשת

    נפתר
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    218 צפיות
    ש
    @עומר תודה הסתדר לי כשפתחתי את השורת פקודה בחלון מלא
  • נושא זה נמחק!

    נפתר
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    3 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    123 צפיות
    A
    @10110000 כתב בעזרה | מה עושים כשבהעלאת תוכנית התקנה דרך בוט המחשב נתקע ולא נותן להמשיך כמו בתמונה: הייתי ממליץ לעבור לVENTOY מה הכוונה
  • בירור | גירסת ווינדוס 11 שלך הגיע לסיום

    27
    1
    0 הצבעות
    27 פוסטים
    1k צפיות
    M
    @אליה-אליהו כן
  • 4 הצבעות
    3 פוסטים
    330 צפיות
    א
    @יוסף-אלחנן כתב במדריך | איך לשדרג לגרסת 24H2 של ווינדוס 11 במחשב לא נתמך (ללא מחיקת נתונים): @אליה-אליהו כתב במדריך | איך לשדרג לגרסת 24H2 של ווינדוס 11 במחשב לא נתמך (ללא מחיקת נתונים): (ללא רוח פשוט אני לא כתבתי כי זה יוצא לי סמיילי כך שאני כותב את כונן זה הסמילי שנותן לי) יפה מאוד! אשריך! בשביל כאלה בעיות אפשר פשוט לבחור בפונקציה של 'קוד' כאן [image: 1734232855433-dde1a4e2-7b06-4c72-95e8-045bd7047fa8-image.png] ואז תוכל לכתוב :D תודה על המידע
  • 8 הצבעות
    7 פוסטים
    490 צפיות
    א
    @א-מ-ד כתב במדריך | איך להתקין וידוס 11 בלחיצת כפתור על המחשב גם אם המחשב לא תומך (ללא מחיקת נתונים): @אליה-אליהו כתב במדריך | איך להתקין וידוס 11 בלחיצת כפתור על המחשב גם אם המחשב לא תומך (ללא מחיקת נתונים): @א-מ-ד כתב במדריך | איך להתקין וידוס 11 בלחיצת כפתור על המחשב גם אם המחשב לא תומך (ללא מחיקת נתונים): @אליה-אליהו זה אמור לעזור גם בשביל עדכון של ווינדוס 11 ל-24H2? לא, לזה יש מדריך אחר (שאם את רוצים אני יעשה) זה מעדכן ל 23H2 רוצה שאני יעשה מדריך להתקנת 24H2? כן, (כמובן אם לא קשה לך...) עם כל מה שניסיתי - לא הצלחתי לעדכן. היי חבר גמרתי את המדריך הינה קישור https://mitmachim.top/topic/78004/מדריך-איך-לשדרג-לגרסת-24h2-של-ווינדוס-11-במחשב-לא-נתמך-ללא-מחיקת-נתונים
  • נושא זה נמחק!

    1
    3
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    37 צפיות
    אין תגובות
  • בקשה | תעודת אבטחה לא נדלקת

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    169 צפיות
    ד
    @יונה-הכהן אם זה מצב s תראה כאן
  • באג | עזרה קריטית

    22
    0 הצבעות
    22 פוסטים
    872 צפיות
    kasnikK
    @יונה-הכהן כתב בבאג | עזרה קריטית: טוב תודה לכל העוזרים איך שהוא מצאתי סטיק ישן חיברתי איליו את הסים וחיברתי הפעלתי עדכוני מערכת כרגע יורד שם איזה 15 דברים וויפי עדיין אין אבל העכבר כבר עובד נעדכן מה יצא בסוף מומלץ גם להוריד את התוכנה של לנובו נותן לך עוד דרייברים ספציפיים לתוספות ששמו לך במחשב
  • באג | כרטיס זיכרון לא נקלט במחשב

    7
    1
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    283 צפיות
    יוסף אלחנןי
    @משחזר-מידע כתב בבאג | כרטיס זיכרון לא נקלט במחשב: ואם השפת אם הוא הונגרית? הייתי מבין למה המחשב לא קולט את הכרטיס... @רפי-סאם סליחה, זה לא אישי...
  • שאלה | מה אמורים לעשות עם זה??

    6
    1
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    260 צפיות
    ה
    @FSHLOMO לא שונה אבל יותר קל
  • עזרה | ווינדוס 11 לא פעיל לאחר התקנה נקיה

    9
    2
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    322 צפיות
    D
    @צור איך הווינדוס עובד במחשב הישן אם זה לא מקורי?
  • עזרה | עזרה בהתקנה נקייה של ווינ 11

    נפתר
    4
    1
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    351 צפיות
    ר
    @d-a1 תודה רבה הצלחתי מחשב dell
  • בקשה | קובץ ISO של ווינדוס 11 23H2 בגירסה האחרונה

    6
    1 הצבעות
    6 פוסטים
    252 צפיות
    הנני העניה
    @רפאל-vnkl כתב בבקשה | קובץ ISO של ווינדוס 11 23H2 בגירסה האחרונה: שלום, מישהו יודע מאיפה אפשר להוריד קובץ ISO של ווינדוס 11 23H2 בגירסה האחרונה שלו? (האחרון שהיה לפני ה 24H2) מסתמא שיש לך גם בrufus. ואולי אפי' באתר הרשמי של מיקרופסט. בדקת?
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    103 צפיות
    דוד משה 1ד
    זה תלוי מה הבעיה אם אתה בוינדוס החדש יש אופציה פנימית לזה ואין מה להפסיד מלנסות