תלמידהון
-
בקשת מידע | מייל בטלפון מתוית ספציפית -
בעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום@המלאך כתב בבעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום:
@תלמידהון כתב בבעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום:
אולי יש קשר של תוספת חשיבה על המערכת אבל זה כנראה הבדל לא משמעותי מדי
וודאי שיש הבדל.
כמו שגוגל אמרו לך, חשיבה מרובה צורכת יותר טוקנים וגורמת ליותר בקשות לדקה, מה שיכול לפעמים לגרום לבעיות.
כמו שאמרתי לעיל רק בapi יש להם מאות מליוני בקשות..זה בדיוק מה שאמרתי שיש הבדל כי יש לו יותר חשיבה אבל זה לא הבדל משמעותי כי נטפרי הם לא היחידים שיצרו GEM (אם לא הייתי בנטפרי הייתי יוצר בעצמי כל מיני)
@המלאך כתב בבעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום:
מדובר פה על החברה עם כח המיחשוב הגדול בעולם.
אין לך מספיק מידע כדי לדעת את היחס שבין הצריכה שלהם לבין האפשרויות שהם נותנים
-
בעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום- דיברתי עם גוגל והם טענו שזה בגלל שהוא הבין שהוא צריך לחשוב הרבה והוא חרג ממגבלת הזמן שיש לו
(להבנתי הם פשוט לא מוכנים להודות שיש להם עומס על המערכת ובהמשך זה ייסתדר) - זה לא יכול להיות קשור ישירות לנטפרי, חסימה של נטפרי יש לה טקסט מסויים
(אולי יש קשר של תוספת חשיבה על המערכת אבל זה כנראה הבדל לא משמעותי מדי)
- דיברתי עם גוגל והם טענו שזה בגלל שהוא הבין שהוא צריך לחשוב הרבה והוא חרג ממגבלת הזמן שיש לו
-
בעיה | לא עובד הלאונצ'ר@משתמש-ברמה דרך הפאנל העליון אתה יכול לגשת להגדרות כנראה
אם כן זה הנתיב לפתרון (משם אפשר להתקין, לבחור לאנצ'ר ברירת מחדל, להפעיל ניפוי באגים, לעשות איפוס ועוד אפשרויות כנראה)
תדווחאין צורך לכתוב דחוף
-
בעיה | מיליירד שגיאות...@חייא-שיאומי כתב בבעיה | מיליירד שגיאות...:
ג. אני מכיר את חוקי הפורום ואסור לבקש לייקים אבל להיתלונן על דיס לא צודק לא רשום
ממש אבל ממש לא התכוונתי לבקש לייק אם חשבת שזה מה שרציתי
פשוט תשתדל בפעם הבאה שהכותרת תשקף את השאלה וגם שהשאלה תשקף את השאלה
-
בעיה | מיליירד שגיאות...@חייא-שיאומי כתב בבעיה | מיליירד שגיאות...:
הבהרה לא אני נתתי דיסלייק
רק יש הבנה למה מישהו נתן דיסלייק מכיוון שהשאלה לא מספיק ברורה וכך גם הכותרת -
בעיה | מיליירד שגיאות...@חייא-שיאומי כתב בבעיה | מיליירד שגיאות...:
אני לא מצליח להשיג קודים נורמלים כל קוד שאני מסדר באנדרואיד סטודיו ....צצה בעיה חדשה...
ומה הציפייה שלך מחברי הפורום?
-
בקשת מידע | בעיה עם אפ סקריפט של גוגל@DANIEL-4
זו בעיה מוכרת
https://developers.google.com/apps-script/guides/support/troubleshooting?hl=he#issues-multiple
אפשר על ידי שינוי של הלינק כך
https://script.google.com/u/1/home/projects/ID/edit
את המספר 1 תחליף במספר החשבון (אתה יכול לראות את המספר הזה בחיבור לקבצים בדרייב מתוך החשבון)
את הטקסט ID תחליף בid של הסקריפט -
שיתוף | סקירת פלאפון Q7@המייבין כתב בשיתוף | סקירת פלאפון Q7:
מישהו מכיר בעיה בq7 שהוא לא משמיע שום צליל כשמתקשרים או בשעון מעורר אפי‘ שבהגדרות הכל מסודר נכון, באיזה שהוא מקום בהגדרות שניסיתי להפעיל צליל הוא כתב לי שגיאת ניגון, מישהו נתקל בדבר כזה או יודע פתרון לזה, תודה רבה
זה באג מגרסה 11.1 אבל הם טוענים שלא אמורה להיות בעיה כזו אולי אם גם אתה תפנה אליהם הם יבינו שזה בעיה כללית
אם זה קורה הפעלה מחדש עוזרת -
שיתוף | RoseiteOS | מערכת לינוקס כשרה [גרסא ראשונית]יש חיסרון קטן ב ONLYOFFICE שאצל הרבה אברכים הוא יכול להיות חסרון גדול שבפריסה של שני עמודות זה מיושר לשמאל (קודם עמודה שמאלית ולאחר מכן עמודה ימנית)
חקרתי את המבנה קצת ושלחתי להם issue כאן אולי כדאי שתוסיפו לייקים להודעה האחרונה בגיטהאב וזה יעודד אותם לטפל בזה
-
בעיה | קפיצת מלא מלא לשוניות...... -
בקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?@נוחעם-FM כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:
אני מדבר ברצינות. ואתה עונה דמגוגיה.
צודק
לא הייתי צריך לענות ככה
אבל אני לא חוזר בי מהכוונה שלי בדברים
רק ביטאתי את זה חריף מדייאני לא חושב שתפקיד של צוות פיקוח לאמת כל פוסט של מישהו
-
בקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?@נוחעם-FM כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:
אתה לא חושב שתפיקדם שלא יהיה בפורום ספאם??
לדאוג שלא יהיה ספאם כן
הם לא אמורים לחפש מי התכוון ברצינות ומי לא
מה אפשר לצפות מהם שיעשו? שייתקשרו אליו? -
בקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?@קרט כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:
אתם עדין בטוחים שזה לא הטרלה
זה יותר נשמע כמו דמיון של מישהו לא כמו הטרלה
@קרט כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:
האם @צוות-פיקוח אימת את זה
מה הם קשורים?
-
בירור | אוצר החכמה -
שיתוף | RoseiteOS | מערכת לינוקס כשרה [גרסא ראשונית]@מישהו12 ראיתי שאין קובץ LICENSE במאגר
אני רוצה לעשות פורק בשביל התאמה אישיתמה הכיוון שלך מבחינת רישיון?