@שר-שלום דווקא ראיתי אצל חבר הוא עובד ממש מהר
אל תשכח שהיום לא צריך מכשירי אולטרה בשביל להריץ דברים פשוטים כמו וויז ודומיו
הטלפונים הפשוטים האלה בכלל לא כאלה פשוטים
@מיט-א-רוהיגקייט כתב בבקשת מידע | איזה אוזניות מומלצות יותר:
אם אתה דווקא מחפש אוזניות אם הרבה שעות בטריה אז יש לך את ה P41i עם 192 שעות בטריה עם הקופסה
נכון, אבל במשקל וגודל הרבה יותר גדולים!