@מגוון
בעז"ה כשיתפנה לי זמן...
שמואל 8
-
בקשת מידע | למה לא להשתמש ב"שלי" במקום צייטק? -
בקשת מידע | למה לא להשתמש ב"שלי" במקום צייטק?@הבוס-הגדול צייטק מגיע עם התאמה לציבור החרדי שזה גם - שליטה דרך הפאלפון, וגם תוכניות לפי לוחות שנה עבריים, בנוסף בצייטק זה מגיע עם הרבה יותר ערוצים מאשר 3 בשלי.
יש לי את שתיהם, לשלי פתחתי מערכת עם ימות המשיח עם API....
-
בעיה | מה קרה למחשב שלי???@אברהם-גלסר צודק והתכוונתי אליו גם בלי לתייג אותו...
עריכה: תייגתי אותו -
בעיה | מה קרה למחשב שלי???@מאיר-ישראל-הגבר סמן את הפוסט כנפתר
-
בעיה | מה קרה למחשב שלי???@מאיר-ישראל-הגבר זה נראה כמו ניגודיות גבוהה תכנס להגדרות נוחות גישה - חדות גבוהה
-
בקשה | GMAIL לשיאומי Qin1s+@rokaca כתב בבקשה | GMAIL לשיאומי Qin1s+:
@מיגו-להוציא
תודה על ההשתדלות
אך ברגע שאני מזין את כתובת המייל שלי שהוא משוייך לGMAIL העסק נתקע
האם יש דרך בו אוכל לטפל בדוא"ל דרך התוכנה ששלחת ?
תודה מראשאני אישית התקנתי את blueMail אתמול, והוא מעולה התחבר לחשבון, ועובד כמו שצריך
-
בעיה | שינוי IMEI למכשיר m39 שנקנה באליאקספרס@נוחעם-FM כתב בבעיה | שינוי IMEI למכשיר m39 שנקנה באליאקספרס:
@שמואל-8 כתב בבעיה | שינוי IMEI למכשיר m39 שנקנה באליאקספרס:
(ואז רק האינטרנט יעבוד...)
רק ב wifi
סים לא יעבוד בכלל אפילו רק לאינטרנטלמה שלא יעבוד?
Volte זה לשיחות -
בעיה | שינוי IMEI למכשיר m39 שנקנה באליאקספרס@למה-באתי כתב בבעיה | שינוי IMEI למכשיר m39 שנקנה באליאקספרס:
אתה מתאמץ יותר מידי...
הוא בלי וולטהכן, נכון,
גם פניתי למוכר ושאלתי אותו אם יש דרך להוסיף תמיכה ב volte והוא אמר שהמכשיר לא תומך.סך הכל יחזיק 4 חודשים עד לתחילת 2026....
(ואז רק האינטרנט יעבוד...) -
בעיה | שינוי IMEI למכשיר m39 שנקנה באליאקספרס@s.y כתב בבעיה | שינוי IMEI למכשיר m39 שנקנה באליאקספרס:
@שמואל-8 תכתוב בחייגן
כוכבית סולמית 0160 סולמית
וזה יתן לך אפשרות לכתוב מספר IMEIאלוף!!!!!
על פניו הוא באמת השתנה,
אני אבדוק עם סים כשר (יש לי של גולן, והוא עבד לי גם לפני - אין לי מושג איך.
הבעיה היא עם סים מכל חברה שהיא) -
בעיה | שינוי IMEI למכשיר m39 שנקנה באליאקספרס@אלוף-תימן כתב בבעיה | שינוי IMEI למכשיר m39 שנקנה באליאקספרס:
@שמואל-8 תנסה אם התוכנה הזאת
https://mitmachim.top/topic/84527/מדריך-שינוי-כתובת-בלוטוס-למכשירי-mtkנסיתי, אותה הבעיה, הוא מחפש קובץ DB תואם למכשיר
-
בעיה | שינוי IMEI למכשיר m39 שנקנה באליאקספרס@אלוף-תימן
אני אנסה ויעדכן -
בעיה | שינוי IMEI למכשיר m39 שנקנה באליאקספרס@אלוף-תימן
אין לי צורך לשנות כתובת בלוטוס, אני צריך לשנות את הIMEI -
בעיה | שינוי IMEI למכשיר m39 שנקנה באליאקספרסהמעבד שלו הוא MT6737M
אני מנסה לשנות את הIMEI עם התוכנה הזו ולא הלך לי הוא מגיע למסך הזה:

שזה אומר שהוא לא מצליח לגשת לקבצים הדרושים.
יש מישהו שהצליח לצרוב IMEI על המכשיר הזה?
אשמח מאוד לכל עזרה!!!!
-
עזרה | Cubot Mini 2 Pro קרס פתאום - לא נדלק בכלל@yakov-ber כתב בעזרה | Cubot Mini 2 Pro קרס פתאום - לא נדלק בכלל:
המסך עצמו שחור כבוי.
יש במכשיר בפינה נורת לד קטנה שנדלקת כשזה במטען.תלחץ על כפתור ההפעלה יחד עם כפתור הווליום למעלה או למטה במשך 15–20 שניות ברצף. ברוב המכשירים זה מנסה להיכנס למצב שחזור (recovery mode) או לכפות אתחול, וזה יכול לעזור אם המכשיר נתקע או קרס.
-
עזרה | Cubot Mini 2 Pro קרס פתאום - לא נדלק בכלל@yakov-ber כתב בעזרה | Cubot Mini 2 Pro קרס פתאום - לא נדלק בכלל:
זה כבה לי שהסוללה היית בערך על 60%
כשחיברתי למטען פעם הוא הראה שהוא נטען ופעם לאהכוונה שהוא הראה במסך עצמו חווי של טעינה?
-
עזרה | Cubot Mini 2 Pro קרס פתאום - לא נדלק בכלל@yakov-ber כתב בעזרה | Cubot Mini 2 Pro קרס פתאום - לא נדלק בכלל:
@שמואל-8 זה כבה לי שהסוללה היית בערך על 60%
כשחיברתי למטען פעם הוא הראה שהוא נטען ופעם לאיכול להיות שהבעיה היא בשקע הטעינה או הכבל – אם יש מגע רופף או לכלוך בשקע, זה יכול לגרום לכך שפעם הוא מראה טעינה ופעם לא. כדאי לנקות בזהירות את השקע עם אוויר דחוס או מברשת רכה, ולבדוק עם כבל ומטען אחרים , ולוודא שיש צריכת זרם יציבה כשמחברים למטען.
או שזה בעיה ברכיב ניהול ההספק בלוח הראשי – אם השקע והכבל תקינים והמכשיר עדיין לא נדלק, ייתכן שהבעיה ברכיב פנימי שמנהל את הטעינה וההפעלה, ואז לרוב נדרש תיקון במעבדה.
בינתיים תנסה לחבר למטען אחר לפחות חצי שעה בלי לנסות להדליק, ותראה אם המכשיר מראה סימן חיים (כמו אור, רעידה, או התחממות קלה). אם לא – נסה להחזיק את כפתור ההפעלה לחוץ 20 שניות, או יחד עם כפתור ווליום. אם גם זה לא עובד – כנראה שהבעיה בלוח.
-
עזרה | Cubot Mini 2 Pro קרס פתאום - לא נדלק בכלל@הרב-של-השכונה זה יכול לנבוע מכמה סיבות,
א' סוללה, אם הסוללה התרוקנה לגמרי, לפעמים ההגנה של הבקר הפנימי בסוללה נועלת כל טעינה מבחוץ - אלא אם הוא נטען במטען חכם שמזהה על כמה מתח - v הסוללה ובהתאם לכך מטעין אותה באותו מתח, ובזרם נמוך מאוד, שעולה בהדרגה ככל שהסוללה נטענת, תבדוק אם יש בכלל צריכת זרם כשאתה מחבר אותו למטען, אני מדגיש זרם, ולא מתח, ולפי זה תדע אם הסוללה בסדר או לא, (בהנחה שהסוללה לא טעונה לגמרי...)
אני תכף ימשיך על עוד דברים
-
בקשת מידע | נחסם לי המייל ואני לא מצליח לפתוח אותו -
שאלה | מישהו יודע מה קרה לchat gpt?! הוא נתקע כל הזמן ואיטי ברמות, ואני לא גומר לרענן את הדף!! אתמול הוא עבד לי מושלםזה בעיה אצלי?
-
בירור | מה עדיף, windows to go או windows to usb?מה עובד טוב יותר?
(אני רוצה לעבוד עם ssd חיצוני שעליו אני יתקין את ה windows)