דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
ר

רחלי1

@רחלי1
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
138
נושאים
11
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
0
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • בעיה | וואצפ בטלפון שנחסם
    ר רחלי1

    @שניאור-שמח זה לא ייתכן שאי אפשר על טלפון פתאום שנחסם הוואצפ
    ובכלל לא היה ספאם
    אולי מישהו כן יודע בכל זאת ??

    אפליקציות להורדה

  • בעיה | וואצפ בטלפון שנחסם
    ר רחלי1

    @שניאור-שמח

    כן כקישור
    שוב מבקש את האפליקציה הרשמית

    אפליקציות להורדה

  • בעיה | וואצפ בטלפון שנחסם
    ר רחלי1

    @שניאור-שמח מבקש את הגרסא הרשמית
    ויש את הרשמי

    אפליקציות להורדה

  • בעיה | וואצפ בטלפון שנחסם
    ר רחלי1

    @אוהב_אמת
    Dogee s mini

    ולגבי קישור ממכשיר אחר ניסיתי
    לא נתן כי הוואצפ לא נפתח

    אפליקציות להורדה

  • בעיה | וואצפ בטלפון שנחסם
    ר רחלי1

    @שניאור-שמח
    אין עוד דרך?
    זה אומר שעל אותו טלפון לעולם לא יהיה לי וואטסאפ????

    אפליקציות להורדה

  • בעיה | וואצפ בטלפון שנחסם
    ר רחלי1

    @צדיק-0 לא צלח
    העברתי תסים של הטלפון לטאבלט ואת הטלפון חיברתי לוויפי
    הורדתי מחדש את וטאצפ ביזנס וביקש אפליקציה רשמית

    האם בוויפי של מספר אחר כן יעבוד??
    או להתייאש?

    אפליקציות להורדה

  • בעיה | וואצפ בטלפון שנחסם
    ר רחלי1

    @צדיק-0 תודה על הרעיון
    אנסה
    אם אשים את הסים של הטלפון, בטאבלט
    והטלפון יתחבר לוויפי של הטאבלט
    האם זה יעבוד?

    אפליקציות להורדה

  • בעיה | וואצפ בטלפון שנחסם
    ר רחלי1

    @שניאור-שמח
    לא הבנתי
    מה הכונה דוקא המספר הזה

    אפליקציות להורדה

  • בעיה | וואצפ בטלפון שנחסם
    ר רחלי1

    @שניאור-שמח
    1000637813.png

    אפליקציות להורדה

  • בעיה | וואצפ בטלפון שנחסם
    ר רחלי1

    @שניאור-שמח
    מה שמוזר כאן שבמכשיר אחר על אותו המספר עובד מעולה הוואצפ
    משהו במכשיר פתאום

    אפליקציות להורדה

  • בעיה | וואצפ בטלפון שנחסם
    ר רחלי1

    מנסה להוסיף צילום מסך
    איך מוסיפים?

    אפליקציות להורדה

  • בעיה | וואצפ בטלפון שנחסם
    ר רחלי1

    המצב כעת במכשיר אחר יכולה להוריד תוואצפ חלק
    ובמכשיר שלי דוגי כותב את ההודעה שהאפליקציה אינה רשמית
    וזה כן רשמי מגוגל פליי

    זה אומר שהמספר לא חסום רק במכשיר פתאום לא נותן

    אפליקציות להורדה

  • בעיה | וואצפ בטלפון שנחסם
    ר רחלי1

    מה עושים וואצפ שנחסם ואז קיבלתי אישור שנפתח
    מנסה להכנס לוואצפ לא ניתן הסרתי האפליקציה התקנתי מחדש וגם כך לא ניתן
    גם וואטסאפ ביזנס וגם וואטסאפ רגיל
    זה נותן הודעה שצריך להשתמש עם האפליקציה הרשמית של וואטסאפ
    זה מה שעשיתי

    וכשלוחצים על האתר הרשמי להורדת וואצפ הוא מוריד קובץ apk לוואצפ וברור שזה לא מאובטח

    אפליקציות להורדה

  • בעיה | איך מבטלת את "סמן העכבר" בשיומי חצי טאצ
    ר רחלי1

    @רחלי1 כתב בבעיה | איך מבטלת את "סמן העכבר" בשיומי חצי טאצ:

    @אליר325000 כתב בבעיה | איך מבטלת את "סמן העכבר" בשיומי חצי טאצ:

    @רחלי1 סימון בעת לחיצה או משנהו דומה, אני אחפש אצלי ואכתוב

    רואה סימוני תכונות זה זה?
    מחפשת עוד

    וואוווו מצאתי ב
    "הצג הקשות"
    הצג משוב ויזואלי להקשות
    תודהההה ענקית

    עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro

  • בעיה | איך מבטלת את "סמן העכבר" בשיומי חצי טאצ
    ר רחלי1

    @אליר325000 כתב בבעיה | איך מבטלת את "סמן העכבר" בשיומי חצי טאצ:

    @רחלי1 סימון בעת לחיצה או משנהו דומה, אני אחפש אצלי ואכתוב

    רואה סימוני תכונות זה זה?
    מחפשת עוד

    עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro

  • בעיה | איך מבטלת את "סמן העכבר" בשיומי חצי טאצ
    ר רחלי1

    @אליר325000 כתב בבעיה | איך מבטלת את "סמן העכבר" בשיומי חצי טאצ:

    @רחלי1 לא לחפש שם סמן הבעת לחציה או משהו דומה

    לא מצאתי כזה דבר עדיין

    עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro

  • בעיה | איך מבטלת את "סמן העכבר" בשיומי חצי טאצ
    ר רחלי1

    @אליר325000 כתב בבעיה | איך מבטלת את "סמן העכבר" בשיומי חצי טאצ:

    @רחלי1 כתב בבעיה | איך מבטלת את "סמן העכבר" בשיומי חצי טאצ:

    ולא הבנתי מה זה הבוקיד איפה מוצאת???

    זה נמצא במידע מערכת,
    תעלי לי צילום מסך ואסמן לך...

    הנה סוף סוך מצאתי
    וזהו הגדרתי מפתח
    עכשיו נפתח לי בעצם הפליקציה ששלחת פה
    קודם כל תודה רבה על העזרה אבל ממששש!!
    מה עכשיו עלי ללחוץ על דיווח באגים?

    עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro

  • בעיה | איך מבטלת את "סמן העכבר" בשיומי חצי טאצ
    ר רחלי1

    @אליר325000 כתב בבעיה | איך מבטלת את "סמן העכבר" בשיומי חצי טאצ:

    @רחלי1 מה עם המצב מפתחים?

    מה האפליקציה הזאת ? התקנתי אותה והיא כותבת "קודם עליך להפעיל אפשרויות המפתח"
    איפה זה למען השם
    ולא הבנתי מה זה הבוקיד איפה מוצאת???

    עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר