@שניאור-שמח זה לא ייתכן שאי אפשר על טלפון פתאום שנחסם הוואצפ
ובכלל לא היה ספאם
אולי מישהו כן יודע בכל זאת ??
רחלי1
-
בעיה | וואצפ בטלפון שנחסם -
בעיה | וואצפ בטלפון שנחסםכן כקישור
שוב מבקש את האפליקציה הרשמית -
בעיה | וואצפ בטלפון שנחסם@שניאור-שמח מבקש את הגרסא הרשמית
ויש את הרשמי -
בעיה | וואצפ בטלפון שנחסם@אוהב_אמת
Dogee s miniולגבי קישור ממכשיר אחר ניסיתי
לא נתן כי הוואצפ לא נפתח -
בעיה | וואצפ בטלפון שנחסם@שניאור-שמח
אין עוד דרך?
זה אומר שעל אותו טלפון לעולם לא יהיה לי וואטסאפ???? -
בעיה | וואצפ בטלפון שנחסם@צדיק-0 לא צלח
העברתי תסים של הטלפון לטאבלט ואת הטלפון חיברתי לוויפי
הורדתי מחדש את וטאצפ ביזנס וביקש אפליקציה רשמיתהאם בוויפי של מספר אחר כן יעבוד??
או להתייאש? -
בעיה | וואצפ בטלפון שנחסם@צדיק-0 תודה על הרעיון
אנסה
אם אשים את הסים של הטלפון, בטאבלט
והטלפון יתחבר לוויפי של הטאבלט
האם זה יעבוד? -
בעיה | וואצפ בטלפון שנחסם@שניאור-שמח
לא הבנתי
מה הכונה דוקא המספר הזה -
בעיה | וואצפ בטלפון שנחסם -
בעיה | וואצפ בטלפון שנחסם@שניאור-שמח
מה שמוזר כאן שבמכשיר אחר על אותו המספר עובד מעולה הוואצפ
משהו במכשיר פתאום -
בעיה | וואצפ בטלפון שנחסםמנסה להוסיף צילום מסך
איך מוסיפים? -
בעיה | וואצפ בטלפון שנחסםהמצב כעת במכשיר אחר יכולה להוריד תוואצפ חלק
ובמכשיר שלי דוגי כותב את ההודעה שהאפליקציה אינה רשמית
וזה כן רשמי מגוגל פלייזה אומר שהמספר לא חסום רק במכשיר פתאום לא נותן
-
בעיה | וואצפ בטלפון שנחסםמה עושים וואצפ שנחסם ואז קיבלתי אישור שנפתח
מנסה להכנס לוואצפ לא ניתן הסרתי האפליקציה התקנתי מחדש וגם כך לא ניתן
גם וואטסאפ ביזנס וגם וואטסאפ רגיל
זה נותן הודעה שצריך להשתמש עם האפליקציה הרשמית של וואטסאפ
זה מה שעשיתיוכשלוחצים על האתר הרשמי להורדת וואצפ הוא מוריד קובץ apk לוואצפ וברור שזה לא מאובטח
-
בעיה | איך מבטלת את "סמן העכבר" בשיומי חצי טאצ@רחלי1 כתב בבעיה | איך מבטלת את "סמן העכבר" בשיומי חצי טאצ:
@אליר325000 כתב בבעיה | איך מבטלת את "סמן העכבר" בשיומי חצי טאצ:
@רחלי1 סימון בעת לחיצה או משנהו דומה, אני אחפש אצלי ואכתוב
רואה סימוני תכונות זה זה?
מחפשת עודוואוווו מצאתי ב
"הצג הקשות"
הצג משוב ויזואלי להקשות
תודהההה ענקית -
בעיה | איך מבטלת את "סמן העכבר" בשיומי חצי טאצ@אליר325000 כתב בבעיה | איך מבטלת את "סמן העכבר" בשיומי חצי טאצ:
@רחלי1 סימון בעת לחיצה או משנהו דומה, אני אחפש אצלי ואכתוב
רואה סימוני תכונות זה זה?
מחפשת עוד -
בעיה | איך מבטלת את "סמן העכבר" בשיומי חצי טאצ@אליר325000 כתב בבעיה | איך מבטלת את "סמן העכבר" בשיומי חצי טאצ:
@רחלי1 לא לחפש שם סמן הבעת לחציה או משהו דומה
לא מצאתי כזה דבר עדיין
-
בעיה | איך מבטלת את "סמן העכבר" בשיומי חצי טאצ@אליר325000 כתב בבעיה | איך מבטלת את "סמן העכבר" בשיומי חצי טאצ:
@רחלי1 כתב בבעיה | איך מבטלת את "סמן העכבר" בשיומי חצי טאצ:
ולא הבנתי מה זה הבוקיד איפה מוצאת???
זה נמצא במידע מערכת,
תעלי לי צילום מסך ואסמן לך...הנה סוף סוך מצאתי
וזהו הגדרתי מפתח
עכשיו נפתח לי בעצם הפליקציה ששלחת פה
קודם כל תודה רבה על העזרה אבל ממששש!!
מה עכשיו עלי ללחוץ על דיווח באגים? -
בעיה | איך מבטלת את "סמן העכבר" בשיומי חצי טאצ@אליר325000 כתב בבעיה | איך מבטלת את "סמן העכבר" בשיומי חצי טאצ:
@רחלי1 מה עם המצב מפתחים?
מה האפליקציה הזאת ? התקנתי אותה והיא כותבת "קודם עליך להפעיל אפשרויות המפתח"
איפה זה למען השם
ולא הבנתי מה זה הבוקיד איפה מוצאת???
