@motiz22 אתה צודק! כי זה מה שעשיתי ויצא המון אבק ולכלוך! רק ששקע הטעינה כבר לא היה תקין כי הלכלוך הרב שהצטבר יחד עם לחות (בחדר אמבטייה) כנראה יצר קצר בשקע הטעינה.
תכלס' הלכתי למעבדה והחלפתי שקע טעינה וכעת אני מטעין פעם ביומיים! (כמו כשהפלאפון היה חדש).
עוזר
-
בעיה | התרוקנות מהירה של הסוללה -
בעיה | חלונית חסומה שמופיעה בסרטוני יוטיובשלום לכולם.
כשאני מפעיל סרטונים בערוצים מסוימים ביוטיוב (במחשב, בדפדפן כרום/ Edge, יוטיוב רגיל) בצד שמאל של הסרטון מופיעה חלונית צדדית שכולה חסומה על ידי נטפרי. ואין שום מקום עם אפשרות ללחוץ על X או לסגור אותה.
גם במסך מלא היא ממשיכה להופיע לאורך כל המסך בצד שמאל.

יש למישהו מושג איך סוגרים את זה? -
בירור | מחפש המלצה למברגה/מקדחהלא כדאי לקנות מקדחה - ראו הסבר מפורט כאן: https://youtu.be/3q7SLNPFMg8
אני קניתי את הפטישון הירוק של בוש ואני מאוד נהנה ממנו. ברוזנפלד זה נמכר ב - 387 ש"ח. יש להם גם משלוחים.
הנה הקישור:
https://www.rozenfeld.co.il/product/כלי-עבודה/eto/ham/פטישון-קומפקט-550w-ד-pbh-2100re/
לקידוחים עדינים כמו בקרמיקה למשל וכן להברגות קניתי את המברגה הירוקה של בוש.
הפוטר מתאים לקידוחים יותר עדינים. האימפקט מתאים להברגה יותר חזקה - אבל בקידוח היא יותר "כסחנית". ולכן קניתי את הפוטר.
שני הכלים משמשים אותי נאמנה - שילוב מנצח לכל עבודות הבית.
בהצלחה! -
בעיה | התרוקנות מהירה של הסוללההאחוזים עלו גם בלי שהיה מחובר מטען אם כן זאת בעיה פיזית בשקע הטעינה או בבקר שאחראי עליו - לא נראה שכאן זה הסיפור
דווקא כעת אני נזכר שהרבה פעמים זה הראה כאילו זה בטעינה למרות שלא היה כלל מחובר למטען. והאחוזים הלכו וירדו, וחיסכון בסוללה לא היה ניתן להפעיל - כי זה כביכול בטעינה.
-
בעיה | חלונית חסומה שמופיעה בסרטוני יוטיובזה עבד!
תודה רבה!