@aharontz ממש לא
הוא פשוט לא רוצה ללכלך את האתר הנכבד עם הביטויים שהוא סבור שיש לומר על מקום הרשע
אני לא נביא ולא דיברתי איתו, אבל זה נראה לי די ברור
ואם כבר, אני אישית חושב שכבודו וכבודו של האתר הנכבד בזעקה נגד מקום הרשע אלא שמפאת החשש פן יבולע לאתר, ועוד יותר מפני שבמתמחים עסקינן ולא בפרוג, לכן על הדיון להעצר מיד, ויפה הודעה אחת קודם
ספויילר