@yosf אני ראיתי אצל שני חברים את השחור והקייס שקוף קצת
משה ברוך 00
-
המלצה | מדריך | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי 4 פרו של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים -
המלצה | מדריך | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי 4 פרו של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישוריםעכשיו מחכים לסקירה של ה 5 פרו ופרו מקס...
אבל באמת תודה, סקירה ברורה ומצוינת!
אולי תפתח אתר/ערוץ סקירות חרדי?...
-
המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים@CUBASE כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:
לגבי התגובה הראשונה - אתה בטוח שהתאריך הוא תאריך ההזמנה ולא תאריך התגובה?
זה לא משנה כי עדיין לא עבר מספיק זמן מאז שהאוזניות האלו יצאו לאוויר העולם שיוכלו להגיע במשלוח מאלי אקספרס לארץ
-
המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים@משה-הישראלי לפי מה שהבנתי מחברים ומאנשים כאן בפורום,
(לא מנסיון אישי)
ה 4 פרו יותר טוב מה 5 הרגיל,
לגבי ה 4NC, יש וויכוח אם הוא יותר או פחות טוב מה 5,
וה 5 פרו ופרו מקס, הם חדשים, אבל לפי המפרט נראה שהם הכי טובים בינתיים
(נ. ב. זה גם נראה שם שאין הבדלים משמעותיים בין ה 5 פרו לפרו מקס באיכות, וההבדלים בעיקר בפיצ'רים) -
המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים@mmma כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:
משהו מקורי? (כתוב 'מקורי עם אישור')
לא הזמנתי בחנות הזאת כלום,
אבל eufy זה מותג ששייך לחברת אנקר
(לכל תחום יש להם שם מותג אחר, למצלמות, מטענים מקרנים וכו')
וזאת החנות הרשמית, לפחות לפי השם שלה,
(כמו שפעם היו מזמינים בחנות הרשמית של סאונדקור)
כך שזה נראה בסדרהשמועה טוענת שאנקר ישראל ביקשו להפסיק לשלוח את האוזניות לישראל, ואם כן יכול להיות שזה תרגיל שהם עשו להם...
-
מדריך | עוד שיטה שלדעתי הכי קלה ואיכותית למעקף על הקוד qr בפתיחת מייל@י.ר.ק לא, סתם נסיתי לפני כמה דקות,
וכבר הכנתי את הקורא קוד וכו וכל הטרלול,
ופתאום הוא קופץ מיידל חלון של הכנס מספר לקבלת סמס -
מדריך | עוד שיטה שלדעתי הכי קלה ואיכותית למעקף על הקוד qr בפתיחת מיילאני פתחתי עכשיו מחלון אנונימי עם חשבון פתוח,
(פתחתי באנגלית) ונתן לי מייד SMS -
המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים@3157686 כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:
עדיין אין אפשרות לרכוש אותם
בחנות הרשמית של אנקר באמזון, יש לקנות
(לכל המתלהבים, הם לא שולחים לישראל...)@3157686 כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:
אולי זה ההבדל בין הפרו לפרו מקס?
תסתכל באתר שלהם ותראה
-
המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים -
המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישוריםיצא דגם 5 פרו ו 5 פרו מקס עם הרבה חידושים
(עדיין לא מופיע באלי אקספרס ולא באנקר ישראל) -
בקשת מידע | סקריפט שמתקין סקריפטים@צול-גאה להיפך אני רוצה לדעת אם זה עובד
-
בקשת מידע | סקריפט שמתקין סקריפטים@מנעמע התקדם עם זה משהו?
-
מדריך | ג'לי סטאר - Jelly star - האשכול המרכזי@פבב-הראשון כתב במדריך | ג'לי סטאר - Jelly star - האשכול המרכזי:
שמעתי מספר קונספרציות על מה יש מבצע מיד אחרי הבלאק פריידי אך אני לא יודע משהו מאומת...
נו?...
-
שיתוף | נפתחה הזמנה מרוכזת של כונני איחסון!@משה-ברוך-00 כתב בשיתוף | נפתחה הזמנה מרוכזת של כונני איחסון!:
@אלף-שין 2טרה כמה עולה?
כבר הספקתי לשאול, 580
-
שיתוף | נפתחה הזמנה מרוכזת של כונני איחסון!@אלף-שין 2טרה כמה עולה?
-
באג | סימניות שנמחקות מעצמםאני כמובן מדבר אחרי סנכרון (בגוגל כרום),
אבל מה שגיליתי, עוד יותר מוזר-שבמחשבים מסויימים הוא לא זוכר את הסימניות ובמחשבים אחרים כן
אז לגבי שחזור המידע אני לא מודאג,
אבל תעלומה מעניינת -
באג | סימניות שנמחקות מעצמםביומיים האחרונים התחיל להמחק לי כל הסימניות בכל פעם שאני יוצא מהחשבון שלי
ורק מסרגל סימניות וסימניות לנייד לא נמחק
דבר ראשון איך מונעים את זה?
דבר שני יש סיכוי לשחזר? היו לי שם דברים דיי חשובים
תודה מראש לכל העוזרים -
בקשה | אני צריך גירסה לנגן ULTRA FLASH S@malkiel-heymann אני אשמח שתיצור איתי קשר בפרטי
תודה -
בירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972אני עם 5X5 בפלאפון וגם אותה בעיה
והקליטה בסדר כי יש לי אנטנה קרוב לבית
אבל לפעמים זה עונה שיחות מעצמו