@הבל-הבלים
חשבתי על זה בהשראת אוצריא כמובן (לא הפייתון, הSQLITE....).
האמת שגם לפייתון יש עיצוב מזעזע.
אולי ננסה...
מענין לשמוע
-
בירור | יש תחליף לאקסס? -
בירור | יש תחליף לאקסס?@י.-פל.
שכחתי לכתוב שתנאי ראשון זה אופליין.... -
בירור | יש תחליף לאקסס?בניתי כמה תוכנות נחמדות באקסס, בעיקר טפסים וטבלאות, קצת VBA שהצלחתי איך שהוא לגמגם.
מפריע לי שזה מאוד מיושן בסגנון, ויש כמה הגבלות מרגיזות כמו הגודל הקבוע של הטפסים (שהוא לא פר מסך אלא גודל קבוע) והסגנון העתיק, וגם התעורר לי סתם רצון להתקדם.
יש עוד תוכנה שיש לה ממשק קל לכתוב תוכנות בכזה סוג (נתונים, פלוס טפסים נוחים לעדכון וכו')?
ישר כח! -
בירור | תיקון קליטה לפלאפון כשר@יאיר-דניאל
השוותי את זה לקליטה של סלקום בדור 3 בעוד פלאפונים, וראיתי שהבעיה היא בפלאפון ולא בדור 3. -
בירור | תיקון קליטה לפלאפון כשר@יאיר-דניאל
MTK10
והבעיה ודאי לא קשורה לכך שהוא דור 3!
השוותי בעוד פלאפונים. -
בירור | תיקון קליטה לפלאפון כשר@אהרן-שלום
ראיתי שיש לך הרבה מדריכים מדהימים על פלאפונים, אולי אתה או כל צדיק אחר בפורום תוכלו לעזור לי.
הקליטה בפלאפון שלי נפגמה, כך שיש לי קליטה, אבל קצת.
בתוך בנינים כמעט ולא, רק ברחוב, וגם אז לא משהו.
ניסתי לפתוח את הפלאפון, לא ידעתי איפה נמצא המקום של הקליטה.
ראיתי בלוח שתי פסים שהיה חרוט לידם bt, כנראה בלוטוס, ועוד שלוש פסים שרשום לידם wifi, זה הקליטה? היה עליהם קצת אבק, גירדתי אותו וזה לא עזר.
מה כן יכול לעזור?
ממש ישר כח! -
המלצה | התראת צבע שחור למחשב@בנימין-מחשבים
קיים כבר גם למחשב וגם לאנדרואיד.
שניהם צריכים שיפור כמדומני, ועל שניהם נפתח נושאים נפרדים. -
המלצה | התראת צבע שחור למחשבלמה לא רשום כמה התקינו את התוסף כמו בשאר התוספים?
-
המלצה | התראת צבע שחור למחשבקיבלתם את ההתנצלות?
-
בירור | פרסום API של גוגל דרייבלמישהו כאן יש מושג האם זה מסוכן?
ואיך מממשים את העצה של @yehuda-1 להוציא API של תקיה מסויימת?
תודה רבה! -
המלצה | התראת צבע שחור למחשב@י.-פל.
הלוואי!
זה יהיה מוצלח! -
המלצה | התראת צבע שחור למחשב@י.-פל.
זה נכון שזה הולך להתווסף לפופאפ באוצריא?@י.-פל. כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:
זה היה בצחוק, אם לא מספיק מובן
-
בירור | פרסום API של גוגל דרייב@Yehuda-1
תוכל לפרט?
ישר כח. -
המלצה | התראת צבע שחור למחשב@YAHBDK
כי אין לי מושג בעניני תכנות וקוד. -
המלצה | התראת צבע שחור למחשב -
בירור | פרסום API של גוגל דרייביש אפשרות ליצור קישור ישיר לדרייב להורדה ישירה גם של קצבים גדולים.
זה עובד עם API של דרייב, את הקישור הצלחתי ליצור באתר הזה, אבל לא ברור לי איך זה עובד.
הקישור עובד שמופיע בו מפורש הAPI (וכדי שיבינו מופיע שם מפורש?alt=media&key=AIza*****************************************U)
השאלה שלי, האם יש באמת סיכונים בפרסום הקישור?
מה עוד אפשר לעשות אם זה?
ואם זה מסוכן, מה הענין בזה?
ישר כח גדול! -
המלצה | התראת צבע שחור למחשבאחרי כל המלל, מישהו באמת מפתח משהו מסודר או שלא יצא מזה כלום?
ישר כח! -
SmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל! -
SmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!ניסתי להפעיל אופליין עם LM סטודיו, והתשובות היו בתבנית ג'סון, והיו קטועות ומשובשות.
אולי צריך מחשב יותר חזק? או שבאמת זה בעיה?
אני עם מעבד cor 6 של אינטל, כרטיס גרפי של אינטל, ו16 ג'יגה ראם. -
שיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!@המלאך כתב בשיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!:
אם הורדתי זה מוריד לי גם את המודול, ואפשר להשתמש איתו בעוד תוכנות כמו אולמה?
לכאורה כן.
אם כי יקח קצת זמן למצוא את המודל אם הוא הסתיר אותו, [אם לא כמובן שזה בעיה..]
אבל תוכל להוריד ישירות מהאגינג פייס אם פתוח לך..למה זה שיסתיר אותו? זה לא מה שמופיע בתקיה AAA?
חסום לי האגינג פיס, וזה הפעם הראשונה שמישהו מעלה מודול ולא חוסמים את השרשור...