התקשרו היום לשרות הלקוחות ואמרו לי שזה עודכן ל30 לפרטיים
ואמרו לי גם שכל המערכות שכבר משלמים 9.90 הולכים לקבל בקרוב הודעה שהחבילה בוטלה וניתן לחדש ב30 ש"ח
מוטי לוין
-
שיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי... -
שיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...@חכמון כתב בשיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...:
ימות המשיח עדכנו את התעדיף של הסרת פרסומות לפרטיים ל-30 ש"ח לחודש
איפה הם עדכנו את זה?
זה הזוי, מה הסיפור שלהם? -
בקשת מידע | שווה לנייד ל - NBS??@ארפכשד
NBS מספר חדש (מערכת ריקה, מספר רגיל) עולה 50+מע"מ חד פעמי
אין עליות בכלל, (רק אם רוצים להסיר פרסומות שזה בעלות של 9.50+מע"מ לחודש)
שיגור הודעות,המרת טקסט זה בעלות יחידות
ניתוב שיחות כרגע יש מודל חינמילי יש שם הרבה מערכות ואני נהנה מאד, מהשירות והכל, ממליץ בחום
-
שאלה | בדיקה קליטת דור 4איך אני יכול לבדוק אם הנטסטיק עובד על דור 4, יש לי נטסטיק של חברת BOON
.
תודה -
בירור | שליחת פקס מהמחשב -
בקשת מידע | פלאפון מומלץאיזה פלאפון יותר מומלץ אייטופ או 4*4? (חיפשתי בפורום ולא מצאתי תשובה ברורה)
-
בקשת מידע | תגובה לפירוט כל תוכניות הכשרות@מוישי-ר גולן ביטלו את התוכנית של 7,000 דקות (ככה אמרו לי בטלפון).
התוכניות הכשרות של גולן טלקום. מעודכן לתאריך: 26/02/2023
יש 3 תוכניות כשרות.- כשר בסיס+: ₪25, 5,000 דקות בארץ (ללא דקות בחו"ל)
- כשר+: ₪26.90, 2,500 דקות בארץ, 500 דקות לחו"ל
- כשר גם בחו"ל: 2,500 דקות בארץ, 500 דקות לחו"ל, 2,500 דקות שיחות יוצאות/נכנסות לישראל ומישראל למנוי
רשימת המדינות:
-
להורדה | מחשבון מסתיר אפליקציות לא דורש רוט (root) עובד גם באנדרואיד 12@מאן-דאמר הקישור לא עובד
-
בקשה | נגן עם התקנות@עוף-החול @שושנה-קסומה המנגן לא מומלץ?
-
בקשה | נגן עם התקנותאיזה נגן אם התקנות הכי מומלץ?
-
שאלה | ג'י פי אס לשיאומירציתי לשאול יש לי שיאומי וזה הגיע בלי ניווט, האם מישהו יודע על אפליקציית ניווט לשיאומי
בלי אינטרנט. התקנתי כבר את ניווט ללא אינטרנט שיש פה בפורום והמכשיר לא קלט את הלווינים (ככה כתוב שם) תודה -
שאלה | לבחור צלילים מכרטיס זכרון@Ykingsmart > תיצור תיקיה נוספת בתוך תיקיית audio בשם alarms אמור לעבוד.
את ringtones גם צריך לשים בתוך audio?
-
שאלה | לבחור צלילים מכרטיס זכרון@Ykingsmart תודה רבה עזרת לי מאד, זה עובד גם במכשיר הכי כשר? יש לי המילטון, ומה צריך לשים לשעון מעורר?
-
שאלה | לבחור צלילים מכרטיס זכרוןפעם ראיתי פה בפורום מדריך איך אפשר לבחור צלילים מכרטיס זכרון בשיאומי הכשר, מכניסים איזה תיקייה באנגלית, חיפשתי את זה עכשו ולא מצאתי, האם מישהו יכול להגיד לי איך איך אפשר לעשות את זה, יש לי שיאומי המילטון. תודה
-
עזרה | וויז למכשיר f21@Ykingsmart כתב בעזרה | וויז למכשיר f21:
@מוטי-לוין עזוב, קח, שיניתי לך חתימה בעצמי.
תחבר את הקישור
https://send.magicode.me/send-file/file/e032
16d5b8f21ecd399d1b1be6625997687da6c9/viewלא הבנתי מה לחבר
-
עזרה | וויז למכשיר f21@Ykingsmart לא הבנתי בדיוק איך ומה אני צריך לעשות. אם תוכל לפרט יותר (בכל אופן תודה על העזרה)
-
עזרה | וויז למכשיר f21אני מצרף סרטון.screen-20221230-100702.mp4
-
עזרה | וויז למכשיר f21@Ykingsmart החצי טאצ, שאני מנסה להתקין אותו בגוגל פליי כתוב שם שהוא כבר מותקן, וזה לא מותקן, וכשאני לוחץ על פתח הוא פותח לי ניהול מקלדות, (ותודה על העזרה)
-
עזרה | וויז למכשיר f21אני לא מצליח להתקין וויז בf21 , האם זה תקלה ידועה?
