@אברהם-גלסר אוקיי לזה כיוונתי. זה יחייב התקנת תוכנה אצל כל המשתמשים.
מד
-
סקר | פיתחתי כלי, נראה לכם יעיל? -
עזרה | קישור למילים ב HTML@המתחיל כתב בעזרה | קישור למילים ב HTML:
@מד קודם כל סליחה על הבורות אבל מה זה CSS
אני לא יכתוב מאמרים ארוכים... סליחה.
פשוט אני פותח את הקובץ בדפדפן ואז קונטרול A קונטרול C
ואז קונטרול V במייל ואז יש לי את כל העיצוב של ה HTML בהודעה שאני רוצה לשלוחזה עובד חלקי. נסה בעצמך.
-
עזרה | קישור למילים ב HTML@המתחיל כתב בעזרה | קישור למילים ב HTML:
@מד אם אני לא רוצה שיראו על המילים שהם מקושרים?
אז יש להוסיף CSS שיבטל העיצוב של ברירת מחדל לקישורים.
ולשאלה אם זה עובד אני מפעיל בדפדפן ואז העתק הדבק למייל
ואז יש לי את כל העיצובלא הבנתי.
-
עזרה | קישור למילים ב HTML@לנציצ לא.
-
עזרה | קישור למילים ב HTML -
עזרה | קישור למילים ב HTML@לנציצ יש כמה תוספים מיוחדים בשביל זה.
-
סקר | פיתחתי כלי, נראה לכם יעיל?@אברהם-גלסר זה יהיה תוכנה במחשב, נכון? כי בלתי אפשרי להקים כזה אתר.
-
בקשת מידע | אשמח למידע בעריכת והעלאת תמונות שלי למאגרי תמונות בתשלום@חיים5299173 גם מטא דאטה ככה...
אתה רק יכול למנוע לעיתונים וגרפקאים וכדו' על ידי שתאיים עליהם. -
בקשת מידע | STMP בירור@גאון תסביר בדיוק מה את רוצה לעשות.
SMTP זה לא דבר שעושים כיום בעצמו, גוגל וחביריו קבעו הרבה דרישות מורכבות לשרתי STMP כדי שהמיילים לא יחסמו.
אני לא מדבר מ"ספאם", אני מדבר שיגיעו בכלל. -
שאלה | נטפרי | הגש בקשה לטיפול מיידי@שניאור-שמח כתב בשאלה | נטפרי | הגש בקשה לטיפול מיידי:
@לנציצ מה עולה כסף?!
אני לחצתי על זה ולא רשם לי כזה דבר..@לנציצ אתה מערב בין הכפתור החדש להישן.
-
שאלה | נטפרי | הגש בקשה לטיפול מיידי@שניאור-שמח כתב בשאלה | נטפרי | הגש בקשה לטיפול מיידי:
אגב, זה מצריך שהפנייה תיהיה עם 3 נקודות.
לא נכון, בדקתי עכשיו (על פניה ישנה..)
-
שאלה | נטפרי | הגש בקשה לטיפול מיידי@שניאור-שמח נראה לי חדש, בעבר היה מצב SOS שהיה מושבת כמעט תמיד.
לא זוכר פעם האחרון ששלחתי פניה בפחות מ3 נקודות...
אני די מעוצבן מההתנה החינמי אפילו ככה. -
שאלה | נטפרי | הגש בקשה לטיפול מיידיהאם הבחנתם בכפתור החדש "הגש בקשה לטיפול מיידי" שמופיע תחת כל פניה?
והאם מישהו אכן חיווה טיפול מיידי?