לא רוצה לבאס, אבל היה לי אירפודס 2 עם יאנג הווליום נמוך מאוד!!! הטאצ' תשעים אחוז לא עובד. שומעים אותי גרוע בשיחות...
אבל מה שכן הבטרייה אחלה ממש.
לגבי הפרו אני מאמינה שזה אותו דבר...
ואם באלך לשדרג אותו... תתחבר פעם אחת לאפל והטאצ' נפרץ חלק ולפעמים גם הווליום.