@שלוםפ כן, אבל דובר על סמסים..
ישניאור
-
בקשת מידע | גיבוי מנוקיה C2 לנביא C1 -
בקשת מידע | גיבוי מנוקיה C2 לנביא C1@מישהו12 מ225 אפשר להעביר?
-
בקשה | איזה מכשירי נוקיה אפשר להכשיר@YOYO-1 יש טלפון של "נאווי" כשר עם סמס ב400 שח. חפש בפורום.
-
שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!@מזכירותי אכן אייבלוק תומך בהתקנת רוט
-
להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)@iosi-poli מה הסיכויים שיהיה חסימת סטטוסים וערוצים בווצפ?
-
בירור | תמונות בנוקיה 225 החדש@ש.ל בדכ זה בגלל שגודל התמונה לא תואם אם "תקטין" את התמונה ע"י פורמט פקטורי וכדו זה אמור לעבוד
-
שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!@ממוחשב לא רק, גם ב"בוקס" אפשר לשנות שעה
-
בקשת מידע | מישהו יודע אולי האם הפלאפון החדש Navi C1 פלאפון טוב? עובד בארה"ב?אשמח לדעת האם באמת יש תמיכה בארצוה"ב אולי @מישהו12 יודע? מקווה שזו לא חפירה...
-
בקשת מידע | TIQ M5s חצי טאצלא ממש תיקנו את הבאגים.. חלק.
-
שיתוף | אפליקציה שיצרתי להשבתת טאצ' למכשירי חצי טאצ'@למה-באתי תוכל לתקן את הווילון שלא הושבת?
-
הסבר | סקירה של המכשיר חצי טאצ' החדש LOM S9@אבי100 צריך להגדיר את האפליקציה הרצויה כאפליקציה ברירת מחדל לשליחת הודעות
-
בעיה | בריק (לכאורה) בTIq M5 -
להורדה | יישומון עם זמני היום + התראות שעון מעורר@נוחעם-FM השבתתי וזה די נורא...
-
להורדה | יישומון עם זמני היום + התראות שעון מעורר@דביר-אבודרהם1 אני אישית משתמש בTIQ אבל תודה בכל אופן.
-
להורדה | יישומון עם זמני היום + התראות שעון מעורר@דביר-אבודרהם1 גירסא למקשים?
-
הסבר | סקירה של המכשיר חצי טאצ' החדש LOM S9@מזכירותי תודה. בדקתי עם חיימקה ואמר לי שלא יהיה תשלום בטאץ'.
-
שיתוף | פיג מקשים סימהדריןפיג עצמם כעת ענו לי שהם יוציאו לא מתקפל אבל לא ענו מתי..