@חדד אתה פשוט יכול לתת סגנון [תו] למיתאר, ובחיפוש והחלפה - בתיבת 'חפש את' תקליד ctrl-b. ובתיבת 'החלף ב:' תבחר - עיצוב>סגנון>שם הסגנון שנתת [למשל מיתאר]. בהצלחה.
ישי ישורון
-
בירור | איך אפשר להחליף את המודגש למיתאר בוורד -
בירור | זיהוי גופןהעלין - שפע [בולד ורגיל]
התחתון - פונטקט [יש אותו גם לפונטביט] -
עזרה | איך אני משתחרר מהדבר הזה? -
בקשת מידע | עיצוב כריכה רכה לקונטרס@שקאד אתה צריך לדעת מה עובי השדרה, באתר של דפוס איילון יש סרגל מדות לעניין זה [תלוי בכמות הדפים ובעובי הדף], הכי מומלץ לדבר עם בעל הדפוס שיתן לך מדה מדוייקת לשדרה. הגודל של הכריכה תלוי בגודל ההדפסה [סטנדרט לקונטרס הוא 17*24] אני מעלה כריכה רכה.indd סקיצה לכריכה רכה באינדזיין שאני משתמש בה.
-
להורדה | תוכנה חמודה שבניתי לתצוגה מקדימה של סקריפטים@shalomke שלחתי לבדיקה
-
בירור | זיהוי גופן -
עזרה | גופן יפה וקריא לקונטרס@איש-גמזו המלצה שלי על פונט שפע יש לו גם משקלים מצויינים לכותרות.

-
בקשת מידע | זיהוי פונט מקרא של ויקי טקסט@אלף-שין זה בוורד או באדובי, תנסה את בולד באדובי.
-
בקשת מידע | סקריפט לחלון מתחת למילה ראשונה -
בירור | גם למעמדים וגם למשתמשים פרטיים – מה הכי חסר לכם בעימוד?@המלאך איזון טורים החלק הכי מסרבל [באינדזיין, בתג הרבה יותר קל]. מעמד בשכר.
-
בקשת מידע | הגדרות מרווח בין טורים בהערות שולים בוורד?@לשכת-הרב לטעמי - אם הטקסט הרץ הוא בשני טורים, יותר יפה שהערות שוליים הם בטור אחד, בפרט במקרה דנן שיש הערות מלאות בטקטס, ענין של טעם!
-
בקשה | מחפש את הגופן הבא:3fff7b64-8f90-4fc4-b14c-e7d1b771f4ae-fbsfaradi.zip
לא לשימוש מסחרי, גופן ספרדי 2 משקלים -
בקשה | מחפש את הגופן הבא:נראה לי שזה גופן תהילה
ad0e2d8c-ad17-4353-976f-dd156a2c4404-FbThila-Medium.zip -
גופנים יפים לספר@אלי-היל לטקטסט רץ - פרנקרהיל. לכותרות - וילנא. להקדמה - הדסה, אפשר גם דוד או פרנקרהיל. אלו חינמיים ומקובלים בספרים.
-
בקשת מידע | עימוד | איך לומדים את זה?@במה מעמד מקצועי משתמש לעימוד תורני בעיקר ב'תג' וב'אינדזיין'. יש תוספים לוורד אבל אין לי נסיון בהם כ"כ לעימוד ספר שלם. הדרך הקצרה ביותר ללמוד זה אצל מורה מקצועי.
-
בקשה | דרוש משניות ברכות להורדה עבור לימוד לע"נ -
בקשת מידע | וורד או אינדיזיין@יצחק-פ מעבר לכל ספק, אינדזיין לוקח בהליכה את וורד, בעיקר בשני טורים [בוורד עם כל הסקריפטים החינמיים, מאוד קשה ליישר טורים ברמה מקצועית]. (ומעל כולנה תוכנת 'תג' - כמובן)
-
שאלה | אנטי וירוס avast@בטלן אם כבר אנטי וירוס עדיף ESET. ולהמלצת הרבה טכנאים די והותר האנטי וירוס של ווינדוס [דיפנדר]
-
בקשת מידע | הערות שוליים@avivis אני מתכוון לדבר כזה [לא לעיצוב כותרת הערות]

-
בירור | זיהוי גופן@menajemmendel

זה שפע רגיל.
