יוסף הכהן
-
שיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי... -
בירור | הקמת חדר מחשבים -
הצעת ייעול | כרטיס אשראי למעשרותנשמע מעניין ויצירתי,
אממה שלא "כל" ההכנסות של חרדי ממוצע מגיעות לחשבון הבנק דרך תלוש מסודר,
כך שזה לא חוסך את כל העבודה.ואת"ל שנחשב באמצעות ההפקדות, גם זה לא מדוייק.
אבל בשניה שזה 90% זה מוריד המון כאב ראש
-
הצעת ייעול | כרטיס אשראי למעשרותמה אתם אומרים על כזה רעיון ?
שבמקום כל חודש לחשבן כמה בדיוק יוצא המעשרות ? וכשמישהו מבקש ממכם כסף להתחיל
לחשוב אם נשאר ממעשרות וכו'
אז חשבתי שאולי אפשר לעשות כרטיס אשראי שכל הכנסה שנכנסת לחשבון בנק, המעשר של ההכנסה יכנס לכרטיס הזה אוטומטית ועם הכרטיס יהיה אפשר לתרום ולעשות הו"ק וכו'
מה אתם אומרים על הרעיון ? והאם זה מציאותי ואם זה מציאותי אז למי אפשר להציע את זה ? -
שאלה | איך אני יכול להגדיר שלוחה במספר משנה למערכת IVR@3157686 עשיתי ככה ועדיין לא עובד לי
-
שיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...@חכמון אולי בגלל העידכון מחיר כבר יותר שווה למי שיש לו קו קלאסי ללכת למישהו אחר כגון ידע פון
-
שאלה | היסטוריה בפורום@אברהם-גלסר התכוונתי בלי קישור
-
שאלה | היסטוריה בפורום@ע-ה-דכו-ע איך מגיעים לזה ?
-
שאלה | איך אני יכול להגדיר שלוחה במספר משנה למערכת IVR@3157686 אין לי מושג איך פותחים קובץ...
תוכל לפתוח כזה קובץ ? או להדריך אותי ? -
שאלה | איך אני יכול להגדיר שלוחה במספר משנה למערכת IVR@יודע-ומייבין נו ו...?
-
שאלה | איך אני יכול להגדיר שלוחה במספר משנה למערכת IVRרכשתי מספר משנה בימות המשיח וכשאני מתקשר למספר שקיבלתי זה מתנתק מיד
האם יש מקום להגדיר את זה ? ואם כן איפה אני יכול לשנות את ההגדרות של זה ? -
עזרה | יצירת מערכת הכוללת SMS@oryadaniely כתב בעזרה | יצירת מערכת הכוללת SMS:
וזה עוד לפני הנחות סוכנים בימות...
אתה יכול לפרט מה זה אומר ?
-
בירור | איך אפשר ליצור דף הרשמה ?@בינארי-חכם צריך בשביל זה ידע בתיכנות ?
-
בירור | איך אפשר ליצור דף הרשמה ?@בינארי-חכם כתב בבירור | איך אפשר ליצור דף הרשמה ?:
נראה לי שבסטרייפ אפשר
או שתשלב גוגל פורומס לקישור תשלוםאני צריך בעיקר "הרשמה לפרטים אישיים" וגם לאשראי
-
בירור | איך אפשר ליצור דף הרשמה ?@אברהם-גלסר כתב בבירור | איך אפשר ליצור דף הרשמה ?:
@יוסף-הכהן דרך חברת סליקה, לא משהו יקר זה נראה לי באזור האחוז-שניים.
סליחה שלא הסברתי נכון ..
אני בעיקר התכוונתי לשאול איך אני יוצר את דף ההרשמה שכולל את השם של הלקוח
[זה פשוט מיועד לארגון של תרומות ואני צריך את השם של התורם ואת שם האמא וכו']
וצריך לדעת מה המספר טלפון וכו'
ואני צריך לדעת כמה הוא רוצה לתרום ורק אז מעבר לתשלום -
בירור | איך אפשר ליצור דף הרשמה ?יש לי שירות לקוחות מסוים
אני צריך שאני אוכל לשלוח SMS עם קישור לדף הרשמה [לא אתר] שהבן אדם ימלא שם את הפרטים כולל פרטי אשראי
איך אני יכול ליצור דבר כזה והאם הוא יקר ?
ואיפה אני אוכל לראות את הנתונים ? -
מדריך לבניית אתרים ב ai@טראומה-נוספת כתב במדריך לבניית אתרים ב ai:
כמובן לא מדבר על @עניו-כמשה שהשקיע בעריכת מדריך זה למען הכלל
אז מה אתה מגיב בכלל ????????????????
אני גם דיברתי רק על מדריכים כמו של @עניו-כמשה -
מדריך לבניית אתרים ב ai@לנציצ אין לי כח עכשיו לקרוא את כל החוקים מחדש
אבל אני רק יודע שבפורום יש לפעמים ספאם פי אלף יותר מפוסט בAI [כמו איך להגיע לחנות מחשבים ] ואז לא ראיתי שאתה או @אברהם-גלסר פוצים את הפה
אבל כשמישהו כותב מדריך בAI ועד שם את זה בספוילר פתאום אתה ו @אברהם-גלסר קופצים עליו כאילו זה הספאם הכי גדול שמצאתם פה בפורום ...ואני אגיד לך שיש אנשים [לדוגמה אני ] שלא כל כך יודעים להשתמש עם AI ומדריך כגון זה כן עוזר לנו [תתסתכל לפי כמות הלייקים שקיבל הפוסט]
וחוץ מזה עוד לא הסברת לי מה ההבדל בין לכתוב מדריך בעזרת הAI לבין לבנות תוכנה בAI
-
מדריך לבניית אתרים ב ai@לנציצ כתב במדריך לבניית אתרים ב ai:
ואני מאמין שגם ל @אברהם-גלסר היו כמה וכמה הזדמנויות לקצר הליכים פה בפורום עם AI ואנחנו במקום עובדים קשה וכותבים לבד
אפשר להגיד על אותו דרך /שאין להעלות לפורום תוכנות שנוצרו ע"י AI בגלל שכל אחד יכול ליבקש מהAI לבד
אבל כל אחד מבין שמותר להעזר בבינה בשביל ליצור דברים וגם מדריכיםלגבי מה שכתוב בהוראות לשימוש בפורום זה לא לענות תשובות של הAI אבל מותר ליצור דברים ולהעלות לפורום