דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
יום_שמחי

יום_שמח

@יום_שמח
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
2.4k
נושאים
299
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
12
עוקב אחרי
13

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • שיתוף | גוגל מתקינה בכרום מודל בכל מחשב - מידע
    יום_שמחי יום_שמח

    @DANIEL-4 גירסה אחרונה?

    @צדיק-וטוב-לו-0 כתב בשיתוף | גוגל מתקינה בכרום מודל בכל מחשב - מידע:

    @המלאך למיטב זכרוני - זה מיועד עבור הAI שמוצג בחיפוש גוגל.

    לטענת גוגל:
    הבנת מודלים של בינה מלאכותית גנרטיבית במכשיר
    מודלים של בינה מלאכותית גנרטיבית במכשיר מאפשרים ל-Chrome לבצע משימות המופעלות על ידי בינה מלאכותית ישירות במכשיר שלך.

    מודלים אלה עשויים לשמש עבור מאפיינים כגון:

    עזרה בכתיבה או ניסוח מחדש של טקסט
    מזהירים אותך מפני הונאות
    סיכום דפי אינטרנט
    ארגן את הכרטיסיות שלך
    כדי שמודלים אלה יעבדו במכשיר שלך, Chrome מוריד ומאחסן אותם במכשיר שלך.

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • שיתוף | גוגל מתקינה בכרום מודל בכל מחשב - מידע
    יום_שמחי יום_שמח

    @שניאור-שמח @אברהם-גלסר
    שיערתי לעצמי
    בעיקר רציתי להתריע למי שיש לו כרום כפול ואין לו צורך בשני בAI - שיידע שמותקן לו פעמיים המודל

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • שיתוף | גוגל מתקינה בכרום מודל בכל מחשב - מידע
    יום_שמחי יום_שמח

    גוגל מתקינה מודל קל משקל בכל מחשב
    מבדיקה שעשיתי הוא שוקל 4 גיגה
    זה לא יורד לכל פרופיל בנפרד, אבל במידה ויש לכם עוד פיצול של התוכנה (למשל אצלי לפיתוח אני משתמש עם קיצור דרך של - "C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe" --remote-debugging-port=9222 --user-data-dir="C:\temp\chrome-debug" --no-first-run
    זה פותח תוכנה נוספת של כרום בנפרד מהפרופילים הקיימים)
    בחיפוש על המודל שעשיתי גיליתי שזה מותקן לי בכרום הרגיל וגם בפיתוח, אפילו שבפיתוח אין לי בו צורך בכלל. (סה"כ 8 ג'יגה)
    ניתן לכבות את זה ע"י כניסה ל chrome://settings/system (העתיקו והדביקו בכרטיסיה חדשה)
    וכיבוי האפשרות
    88edb4c3-0622-4038-9b28-e4e0c1626d31-image.png
    זה מוחק את הקובץ weights.bin
    למידע נוסף
    https://www.tgspot.co.il/google-chrome-4gb-gemini-nano-ai/
    (מי שהמחשב שלו עמוס, לדעתי יכול לכבות את זה, מה שהיה לו עד היום נראלי ימשיך)

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בקשת מידע | מישהו משתמש פה בקורסור (cursor)?
    יום_שמחי יום_שמח

    @המלאך אתה בחינמי
    מחפש מישהו בתשלום

    עזרה הדדית - בינה מלאכותית

  • בקשת מידע | מישהו משתמש פה בקורסור (cursor)?
    יום_שמחי יום_שמח

    @המלאך עד היום הייתי עם ווינדסארף ונהנתי
    מתלבט על קורסור

    עזרה הדדית - בינה מלאכותית

  • בקשת מידע | מישהו משתמש פה בקורסור (cursor)?
    יום_שמחי יום_שמח

    @המלאך תמיד היה לי מנוי
    וגם בווינדסארף יש לי גישה לכל המודלים החדשים
    השאלה שלי אם לעבור בתשלום לקורסור או לא

    עזרה הדדית - בינה מלאכותית

  • בקשת מידע | מישהו משתמש פה בקורסור (cursor)?
    יום_שמחי יום_שמח

    @hartkhartk כתב בבקשת מידע | מישהו משתמש פה בקורסור (cursor)?:

    עריכה: החבילת 20 דולר לחודש בקורסור נותנת פחות שימוש מהחינמי של האחרים...

    עד כדי כך? מה הכוונה פחות מהחינמי של אחרים
    הבנתי שלמעשה שניהם עם אותו מחירון, תמחור לפי API
    רק בדווין יש לי מכסה שבועית וחודשית
    בהתחלה בדווין המודל היה לפי קרדיטים והייתי יכול בהודעה אחת לדחוס המון משימות והוא היה מוריד לי קרדיט אחד, במעבר למודל API, זה השתנה ועכשיו הוא שורף הרבה יותר
    אז אני משתמש במשימות קטנות במודל החינמי שלהם שהוא מעולה למשימות לא גדולות
    בסך הכל אני מרוצה
    רק אני כל פעם מחפש הזדמנות לבדוק מה יותר כדאי

    עזרה הדדית - בינה מלאכותית

  • בקשת מידע | מישהו משתמש פה בקורסור (cursor)?
    יום_שמחי יום_שמח

    @hartkhartk אני בעניין לשלם 20 דולר
    השאלה אם שווה להשקיע שם

    עזרה הדדית - בינה מלאכותית

  • בקשת מידע | מישהו משתמש פה בקורסור (cursor)?
    יום_שמחי יום_שמח

    @המלאך יש לך מנוי או חינמי?
    הבנתי שדוווין או קורסור עדיפים מקלואוד קוד
    בגדול אני מאוד אהבתי את ווינדסארף והתרגלתי
    פתאום עשו שינוי במחירון ופתאום עשו שינוי חברה
    המראה של קורסור מאוד שונה מווינדסארף (דווין), והמנוי גם התייקר ל20 דולר
    מעניין אותי איך המודל החינמי שלהם (הוא מספיק טוב?), והאם הוא עובד טוב עם עם טרמינל ועריכת קוד אוטומטי
    בעבר הוא באמת היה עוזר ופחות סוכן והוא מתקדם לכיוון זה
    התחרות בין דווין לווינדסארף גדלה
    בסוף ממשק הסוכנים של דווין יותר נח לי מקורסור, הוא גם יותר מסונכרן
    אני באמת מתלבט

    עזרה הדדית - בינה מלאכותית

  • בקשת מידע | מישהו משתמש פה בקורסור (cursor)?
    יום_שמחי יום_שמח

    אני שנה וחצי עם ווינדסארף שעכשיו שונתה לדווין
    הייתי רוצה להשוות מול משתמש וותיק עם קורסור
    אם יש פה מישהו כזה, אשמח לברר

    עזרה הדדית - בינה מלאכותית

  • בירור | antigravity למשתמשי נטפרי עובד?
    יום_שמחי יום_שמח

    נטפרי טוענים שזה פיתוח מורכב

    נטפרי

  • שיתוף | תהילים שיתופי - בפיתוח
    יום_שמחי יום_שמח

    @אליר325000 פתוח בנטפרי
    קודם כל מאוד יפה, קליל ונעים
    דבר שני אני הייתי ממליץ לך אם כבר - להוסיף את האפשרויות של יארצייטים וכאלה שיש סדר קבוע של תהילים (לפי השם ואותיות נשמה וכו') - זה נראה לי מקום מעולה להכניס את זה

    רשתות

  • שיתוף | תוסף חדש לחדשות הגיזרה
    יום_שמחי יום_שמח

    יצא גירסת תיקון 2.8 עם תיקונים קלים (בעיקר תפריט עליון לא עבד כמו שצריך)

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • שיתוף | מחשבון חישוב מאי קאר מול סיטי קאר (גמיני כמובן)
    יום_שמחי יום_שמח

    @המלאך תוסף כרום. לא קנבס
    זה מצריך שימוש בעוגיות משתמש

    כללי - עזרה הדדית

  • שיתוף | מחשבון חישוב מאי קאר מול סיטי קאר (גמיני כמובן)
    יום_שמחי יום_שמח

    @שמואל-ש. כתב בשיתוף | מחשבון חישוב מאי קאר מול סיטי קאר (גמיני כמובן):

    @יום_שמח תעשה את זה כתוסף לאתר שיקפוץ כשנכנסים למאי קאר ולסיטי קאר

    רעיון טוב
    מציע לאחרים להרים את הכפפה
    בגדול זה לא מסובך
    (אפשר להשתמש אפילו בזה עם עוגיות של טוקן משתמש וזה) בשביל מידע נכון בזמן אמת
    אין לי כ"כ זמן
    אולי בהזדמנות

    כללי - עזרה הדדית

  • שיתוף | מחשבון חישוב מאי קאר מול סיטי קאר (גמיני כמובן)
    יום_שמחי יום_שמח

    מיועד לרכב קטן בלבד
    מחשבון מעודכן
    https://gemini.google.com/share/48cf9f0b86a9

    כללי - עזרה הדדית

  • שיתוף | תוסף חדש לחדשות הגיזרה
    יום_שמחי יום_שמח

    פורסמה גירסה 2.6 עם שיפורים קטנים
    וכן כשיש הודעות חדשות, לחיצה על החץ למעלה מגיעה להודעה הראשונה שלא נקראה ועוד לחיצה תוך שניה וחצי מלחיצה ראשונה גוללת לראש

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • שיתוף | קודש - שפת תכנות בת אלפי שנים...
    יום_שמחי יום_שמח

    לא יודע עם מעשי ורלוונטי (אולי כבר יצרו)
    בדקתי קצת וזה עבד
    זה כולל אפשרות בקשה ע"י AI של קוד
    https://gemini.google.com/share/c262774fd071

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • שיתוף | גוגל נכנסת לשולחן העבודה: החיפוש עוזב את הדפדפן ומגיע ישירות ל-Windows - כתבה
    יום_שמחי יום_שמח

    בכלל עם הסינונים אני מאמין שזה בעייתי
    אולי בהמשך ישדרגו את זה אם יתלוננו להם

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • שיתוף | גוגל נכנסת לשולחן העבודה: החיפוש עוזב את הדפדפן ומגיע ישירות ל-Windows - כתבה
    יום_שמחי יום_שמח

    @בנימין-מחשבים כתב בשיתוף | גוגל נכנסת לשולחן העבודה: החיפוש עוזב את הדפדפן ומגיע ישירות ל-Windows - כתבה:

    רק לי זה מזכיר את זה ?

    נראה מזעזע...

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר