@אזולאי
כנראה לא פתחת את הקישור אני פשוט חיפשתי גם בעבר והבאתי לו את הנושא עם ההמלצות של הציבור לא המלצתי כלום מעצמי...
יוחנן יוחננוביץ
-
בירור | מחשב טוב 4-8 ראם עד 1000 ש"ח -
בירור | מחשב טוב 4-8 ראם עד 1000 ש"ח@מה-זה-משנה-אה
אתה יכול לחפש כאן
אני פשוט חיפשתי בעבר
אל תתייחס לכל היד שניה שםאני לא נותן המלצה כי בסוף לא קנית
-
בקשת מידע | אפליקציית מוזיקה אופליין לאנדרואיד -
באג | הצילו - דיסק קשיח חיצוני לא מזוהה@YAHBDK
לא התכוונתי לומר שלא
רק התכוונתי שלא ינסה להכניס מלא פעמים למחשב כי זה רק מזיק -
באג | הצילו - דיסק קשיח חיצוני לא מזוהה@MEIRMINK
אני יודע לצערי מניסיון שכשקורה דבר כזה מומלץ כמה שפחות להכניס למחשב ולפנות למשהו מקצועי -
בירור | SMS מספר כשר@יצחק-שטיינער
אני לא מאמין שקיים כזה דבר...
אולי תמצא פה משהו שכן מכיר... -
בקשה | תרגום אפליקציה DJI@יעקב2
דרך אגב בספויילר אתה צריל לרדת שורה לפני... -
בירור | SMS מספר כשר@יצחק-שטיינער
תעשה חיפוש גוגל בפורום יש כל מני נושאים שנפתחו בעניין למשל זה
אתה צריך את זה לאימות או לאו דווקא? -
בעיה | מקלדת שהשתבשה@קטניס-אוורדין
ישנה תוכנה שמאפשרת לשנות יעוד של מקשים במקלדת למשל אם יש לך מספרים גם בצד וגם למעלה אתה יכול לשנות את יעודם של המספרים למעלה למשל שמקש 1 יהיה א וכדו' (כתחליף למקשים הבעייתיים) -
שאלה | אחרי התקנת מזגן@אהרון-שלום
אני בדקתי בעבר עם מתקין והוא אמר שבאינוורטר חובה לעשות וואקום עם מכשיר ולא מספיק לשחרר אוויר
לכן אני ממליץ להתייעץ עם מתקין לפני שסומכים על שחרור אוויר -
בקשת מידע | אוזנית עם סינון רעשים חזק? -
בקשת מידע | חבילת הודעות sms גדולה, ובמחיר זול@דביר-אבודרהם1
אני לא קובע כלום רק כתבתי מה היה אצלי... -
בירור | אוזניות ממשנת יוסף@123-דג-מלוח
לא אמרתי שזה לא מקורי רק אמרתי שזה שווה את המחיר וכו' בתנאי שזה מקורי -
בירור | אוזניות ממשנת יוסף@יאיר-דניאל
כל זה כמובן אם זה מקורי... -
בקשת מידע | חבילת הודעות sms גדולה, ובמחיר זול@הישבשר-המלומד כתב בבקשת מידע | חבילת הודעות sms גדולה, ובמחיר זול:
אני עם נוקיה ואני וההיתי מקבל הודעות מגוגל כדו' (משהו שמבין בעניין הסביר לי שאני קיבלתי הודעות שנשלחו מחו''ל בלבד)
כיום אני עם עוד סים שיש בו חבילה של סמס
-
בעיה | בעיה עם נורה במקרר -
בקשת מידע | "מקורי עם אישור" באלי אקספרס אמין או לא?@שלמפוק
הצבע של הכבל לדעתי לא מספיק אמין... -
בקשת מידע | "מקורי עם אישור" באלי אקספרס אמין או לא?@123-דג-מלוח
אני לא הייתי לוקח את הסיכון הם יכולים לעשות בעיות בהחזרה וגם אם תקבל את הכסף מסתמא הם ידרשו שתחזיר קודם את המוצר -
בקשת מידע | חבילת הודעות sms גדולה, ובמחיר זול@דביר-אבודרהם1
זה מאד תלוי באנשים כל אחד יגיד לך משהו אחר
אני מסתפק מכמה הודעות מסכמות ביום (אני לא מעוניין לקבל כל דקה הודעה על משהו שלכאו' בדרך כלל לא יעניין אותי...)גם אני ישמח לעדכון מה יוצא מזה... תודה!!!!