@מחנה-ידידים אגב ממש לא,
לי יש את הטלפון הזה 4שנים
הוא מעולה ראיתי פה הרבה שכתבו נגדו אני מרוצה מאוד!
כל אחד מה שטוב לו אני דוקא ממש מקלל את ה4 על4
@מחנה-ידידים אגב ממש לא,
לי יש את הטלפון הזה 4שנים
הוא מעולה ראיתי פה הרבה שכתבו נגדו אני מרוצה מאוד!
כל אחד מה שטוב לו אני דוקא ממש מקלל את ה4 על4
לוקח דקה מקסימום דקה וחצי לפתוח קו
דבר ראשון ל5×5 יש הרבה פחןת עדכונים ובתדירות הרבה יותר נמוכה ודבר שני אסקולס וקיוליקס למעשה זה אותה חברה
@איל-משולש אין כל כך חסרונות כמו שמתארים את זה
בסדר אז אתה לא רואה מי שהתקשר אליך לפני שבוע מה קרה
זה כבר ניהיה שכל אחד כותב פה מה שהוא חלם בלילה נו די תקנו סמארטפון ותוציאו לו את האינטרנט ויהיה בו בדיוק את כל הדרישות פה ויש כאלה שלפי הדרישות נראה שהם רוצים שלא ינתקו את האינטרנט
מה כזה חשוב אפשר לחשוב
כזה חשוב לך לדעת מי התקשר אליך לפני שבוע?
@א.מ.ד. כתב בלהורדה | SmartiAI - סוכן AI מתקדם ל-Windows, גרסה V0.69.0 - עדכון 08.06.2026:
מה עם הגרסה לאנדרואיד מתי תחזור לעבוד?
כשיהיה לי זמן לחדש את הפרוייקט לאנדרואיד.
נשמע כזה בין שנה לשנתיים מינימום
@יוסי-לוי איזה פלאפון אתה יותר ממליץ עליו?
מה עם הגרסה לאנדרואיד מתי תחזור לעבוד?
@יוסי-לוי בכל טלפון יש חסרונות ואני דוקא מש מרוצה מהקיו 8 ואני מכיר עוד המון אנשים שמרוצים ממנו לא חושב שזה טלפון כ"כ דפוק כמו שאתה מתלונן עליו
תשלח להם את כל מה שכתבת שם כדי שבגרסה הבאה הם ישנו את זה
משהו פה מוזר צריך לשאול אותם
@חכמון כל הכבוד
צדיק!!


@חכמון נו נו