@MAKRO לפני חצי שנה בערך. פעיל עד עכשיו.
חיים5299173
-
בירור | Google Voice התחיל להיות בתשלום? -
בירור | Google Voice התחיל להיות בתשלום? -
בירור | Google Voice התחיל להיות בתשלום? -
בירור | הוא לא איש קשר שלי, אז איך ראיתי את הסטטוס שלו (ועוד הוזכרתי באופן פרטי)?אבל אחד מכללי הברזל של עניין הסטטוסים בוואצאפ - שחובה להיות איש קשר משני הצדדים.
כל עוד לא שמרתי מישהו - אני לא יכול בשום צורה לראות את הסטטוס שלו. -
בירור | Google Voice התחיל להיות בתשלום?אני בארצות הברית כעת, ופתחתי חשבון כאן.
ובכל זאת לא מופיעה לי אפשרות בחינם.
אשמח ממש לעזרה. אני צריך את זה די בדחיפות...מופיע לי גם הדבר הזה. שזה מוזר.

-
בירור | הוא לא איש קשר שלי, אז איך ראיתי את הסטטוס שלו (ועוד הוזכרתי באופן פרטי)?קפצה לי התראה במחשב שמישהו הזכיר אותי בסטטוס.
אני נכנס, ואני רואה סטטוס שהוזכרתי בו באופן פרטי (שאין לי מושג מה זה אומר), ומה שהזוי הוא - שהוא לא באנשי הקשר שלי...
(זה שעכשיו רואים את השם שלו, זה כי אני שמרתי אותו אח"כ).
אבל הוא מעולם לא היה איש קשר שלי.
מישהו יודע איך זה הגיוני, ומה הקטע עם האוזכרת באופן פרטי הזה?

-
המלצה | כלי AI להוספת כפתור (לבחירה מתוך המקלדת) לתמלול דיבור לטקסט.@ברווז-הסגול
גם לי נתקע בחלון הזה, אבל בכל אופן זה עובד. רק שאי אפשר להמשיך לאופציות נוספות. -
להורדה | קבצי 'ZIM' ('אופליין'...) של אתרים פופולריים ושימושיים להורדה@mmma
כעת בתיקיית הדרייב יש רק את אתר 'אקורדים לשירי קודש', והקישור אליו מופיע בפוסט הראשי.
בהמשך אעדכן עוד. -
המלצה | כלי AI להוספת כפתור (לבחירה מתוך המקלדת) לתמלול דיבור לטקסט. -
המלצה | כלי AI להוספת כפתור (לבחירה מתוך המקלדת) לתמלול דיבור לטקסט. -
המלצה | כלי AI להוספת כפתור (לבחירה מתוך המקלדת) לתמלול דיבור לטקסט.ישנו כלי AI להוספת כפתור (לבחירה מתוך המקלדת) לתמלול דיבור לטקסט.
לוחצים על כפתור שהגדרתם מראש - והוא מתמלל אתכם בכל מקום בו אתם צריכים להקליד במחשב.
זה הקישור.על הדרך אשמח שמישהו יוריד את זה ויעלה לכאן, כי אני משום מה לא מצליח להוריד.
תודה! -
עזרה | רחפני dji איך נכנסים לזה? ומה צריך בשביל להיכנס לזה? והאם אפשר עם תקציב נמוך?טוב אז האמת היא שאני רוצה להיכנס לזה רק בשביל החוויה של הצילום מגבוה ובעיקר הטיסה עצמה היו לנו הרבה רחפנים בבית אבל כולם מאליאקספרס ואתם יכולים לתאר לעצמכם מה היה הסוף שלהם וכעבור כמה זמן... וזה לא אני הטסתי אותם כי אני כמעט אף פעם לא הטסתי רחפן באמת אז מכיוון שכל הרחפנים שראיתי נהרסו כעבור זמן קצר אני רוצה באמת להטיס רחפן מקצועי שלא נהרס אחרי חודש אלא מחזיק הרבה יותר זמן
אני לא חייב דווקא מצלמה איכותית אלא מספיק לי החוויה של הצילום ולראות בלייב מהאפליקציה
התקציב שלי נע בין 1,000 לכיוון ה1,500 ואני יודע שאין כמעט סיכוי לקבל dji במחיר הזה
מה אתם אומרים/מציעים?לא יודע אם זה מותר (תגידו לי אם לא - ואמחק)
אבל גם אני בדיוק התחלתי להתעניין השבוע בעניין רחפני DJI ופשוט הלכתי לנוטבוקLM וביקשתי ממנו סקירה מקיפה והוא עשה את זה בצורה מדהימה.
מצרף קישור...
https://notebooklm.google.com/notebook/36c8107e-0276-482b-8f54-3173494e4611 -
להורדה | קבצי 'ZIM' ('אופליין'...) של אתרים פופולריים ושימושיים להורדהאני כעת מנסה להחיות את העניין מחדש - אז הנה כמה עדכונים:
כל העדכונים יופיעו בתחתית הפוסט הראשון של השרשורד' תמוז
עדכון:
עודכנו הקישורים להמכלול (נוסף המכלול עם תמונות וערכים מילוניים).עדכון:
הקישור לאתר 'אקורדים לשירי קודש עודכן.עדכון:
אני כעת מעלה בהדרגתיות את הקבצים מחדש לדרייב.
אעדכן בהמשך את התיקיה המלאה. -
להורדה | קבצי 'ZIM' ('אופליין'...) של אתרים פופולריים ושימושיים להורדה@חיים5299173 נראה שהתיקית דרייב נחסמה..

-
בירור | תוכנת אתרוג - מה המחיר?
בתמונה כתוב לכאורה שעולה55 ש"ח חד פעמי, ו-10 ש"ח לחודש.
מישהו אמר לי שהוא משלם 55 לחודש.
יכול להיות שזו טעות באתר, שה-55 התחלף מבחינת המיקום ב-10? ואז הכוונה האמיתית היא שעולה 10 ש"ח חד פעמי, ו-55 לחודש? -
בעיה | העברת הודעה בגוגל צאט במחשבלי יש אתרוג וגם לי יש את הבעיה.
לא מצליח להעביר מקבוצה לפרטי וכן להפך. -
בירור | אלו כלים ליצירת מוזיקה פתוחים בהגנת 'אתרוג'?@פיקחון אבל זה מה שמופיע אצלי...

@Tיו_ כתב בבירור | אלו כלים ליצירת מוזיקה פתוחים בהגנת 'אתרוג'?:גמלי פתחו את סונו
פעלת כמוהם? מייל לועדה או משהו בסגנון?
@פיקחון כתב בבירור | אלו כלים ליצירת מוזיקה פתוחים בהגנת 'אתרוג'?:
(נראה לי שבאתר הזה, זה אומר לשלוח מייל לוועדה, והם יתקשרו אליך תוך כמה ימים
אפשר אולי לקבל את המייל שלהם? יש לך דרך להשיג? כי כמו שראית בתמונה לעיל אין לי דרך להגיע למייל הזה...
יישר כח מראש! -
בירור | כל מיני פונטים שיוצרו ע"י AI בדרך לאתר לציבור הרחב -
בירור | כל מיני פונטים שיוצרו ע"י AI בדרך לאתר לציבור הרחבאשמח להסבר למה קיבלתי על ההודעה הנ"ל דסילייק, ומחכה עדיין לתשובה לשאלה שהעלתי בה.
אגב, אני רואה שאני לא היחיד שתהה על זה.
