@שקיעות-בלימוד אז זה לא יכול לעזור לי יותר מידיי
-
בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר -
בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר@חד-גדיא מה זה סים מהדרין?
-
בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר@שקיעות-בלימוד הלוואי והייתי מוסיף
לצערי לא הוספתי -
בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר@מזכירותי הוט מובייל לא עבד
עברתי לגולן גם שם אני לא מצליח לקבל שאני עם נוקיה 225 עם סמס שעובד בסין לא כשר
אני כבר משתגע לא יודע מה לעשות -
בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר@חד-גדיא עשיתי ניוד להוט מובייל
עכשיו אני רוצה לבדוק שאני באמת מקבל סמס מחול
יש לך רעיון איך לקבל סמס מחול?
גוגל לא הצלחתי -
בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר@חד-גדיא חשבתי על זה השאלה אם באמת אני אקבל
מישהו הציע לי לסדר את זה ב500 אני מתלבט אם זה שווה את זה או לנסות לבד -
בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר@ירמיהו-הנביא אז כן זה עובד אבל זה לא עזר
כנראה בגלל שזה סים כשר אז השיחת אימות הזאת לא מגיעה
משהו ממש מוזר
אני מנסה SMS לא קיבלתי הלוואיי
מרגיש לי ש SMS זה הפתרון היחיד אבל אני לא מקבל כי זה כשרמרוב לחץ ניסיתי יותר מידיי פעמים ובאמת הם עוד שניה חוסמים אותי סופית נראה לי

-
בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר@שניאור-שמח טוב ניסיתי
הסים עובד ואני מצליח לחייג רגיל
השיחת אימות לא מגיעה זה כזה מחכה כמה שניות וכותב לא מצליח מנסה SMS במקום -
בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר@שניאור-שמח אוקיי אבדוק ואעדכן
אם למישהו יש עוד עצות אשמח לשמוע -
בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר@שניאור-שמח אוקיי ולכן אני מבין שאין לי יוצר מידיי אופציות
אני חייב למצוא פתרון או לקבל SMS על המספר או איך שהוא להכניס אותו לסמסונג וזה יעשה כזה אימות של שיחה שלא נענתה
יש תקווה? -
בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר@שניאור-שמח כרגע זה כבר לא רלוונטי הוא לא נותן לי את האופציה לשלוח שיחת אימות
אפילו SMS נותן לי רק עוד 23 שעות -
בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר@שניאור-שמח הסים הכשר כרגע נמצא בנוקיה
הוואצאפ על סמסונג
לא רוצה להכניס לסמסונג שלא יחסם -
בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשראשמח לעזרה בנידון
יש לי וואצאפ כבר כמה שנים עם צ'אטים מאוד מאוד חשובים לי
הוואצאפ שוקל 45 ג'יג'ה ולא הצלחתי לגבות עד היום כי לא היה מקום בטלפון
בכל מקרה הבעיה היא הרבה יותר גדולה
קניתי טלפון חדש ניסיתי להעביר את הוואצאפ אבל חיכיתי לעשות גיבוי
איך שהוא נחסם לי החשבון באיזה ניסיון לקשר את הוואצאפ, לאחר כמה שעות זה שוחרר, אבל ביקש אימות חשבון מחדש
הבעיה שזה יושב על מספר כשר
ניסיתי לעשות שיחה זה בכלל לא שלח היה כזה באג מוזר באפליקציה וזה לא שלח שיחה
עם המזל ביש שלי ניסיתי כמה פעמים וזה התחיל לתת לי אפשרות לנסות שוב רק עוד כמה שעות
בכל מקרה אמרתי כנראה זה בעיה בטלפון הבאג הזה
ניסיתי כמובן בטלפון אחר וזה באמת הצליח לשלוח קוד אימות עניתי לשיחה ביקש ללחוץ 2 לחצתי זה כאילו לא הגיב לי ופשוט התנתק
ניסיתי שוב ושוב כל פעם מחדש לא אמר לי את הקוד אימות
עכשיו זה כבר לא נותן את האפשרות לאימות בשיחה
אני חייב למצוא לזה פתרון הבעיה זה טלפון כשראני ידע שכרגע הברירה האחרונה שלי זה רק אימות בשיחה שלא נענתה סוג של אימות בוואצאפ
הבעיה שאי אפשר להכניס את הסים לטלפון לא כשר, וגם נראה לי הסים בכלל לא מקבל כזאת שיחת אימות
חשבתי על לשנות IMEI השאלה אם זה לא מסובך בS24 ULTRA
או שיש איזה אפשרות אחרת לנסות לדבר עם החברה או משהו
או איך שהוא לקבל SMS במספר הזה
תודה רבה לעוזרים תבורכו -
להורדה | מודלים של MAGISK - אם יש למישהו מודל שימושי. מתעדכן@יום_שמח כתב בלהורדה | מודלים של MAGISK - אם יש למישהו מודל שימושי. מתעדכן:
אני יעלה את הראשון
מודל CALLRECORDER PRO להקלטת שיחות
באפליקצייה כתוב כאילו רישיון ליום אחד אבל הוא מתאפס כל יום.
עובד גם באנדרואיד 11 במקום שאפליקציות אחרות לא עובדות.
למי שמשתמש בחייגן TRUE PHONE יכול בהגדרות להגדיר מה יהיה מקור ההקלטה.יש בזה עוד הרבה אפשרויות טובות
תתקינו ותחפשו...
(במקליט של שיאומי הוא מחלק בין הצדדים - אחד באוזן ימין והשני בשמאל, יש בזה אולי משהו נח אבל לא כולם אוהבים. שם זה מוקלט סטריאו).קישור להורדה:
https://github.com/Magisk-Modules-Repo/callrecorder-skvalex/releases/download/v.42/Call_Recorder_-_SKVALEX-2.1.1_3.5.0-42.zipמקור: https://github.com/Magisk-Modules-Repo/callrecorder-skvalex
עדכון: עיין פה, מעניין אם זה ישפיע גם על המודל הזהסליחה על ההקפצה, אבל לא ראיתי דרך אחרת להגיב דווקא על המודול הזה!
התקנתי במכשיר ואחרי כל כמה ימים הוא מבקש רישיון, חייב לציין שזה מותקן במכשיר ללא גישה לרשת!
הפתרון כרגע שמצאתי זה איפוס האפליקציה ולהתחיל מחדש, הבעיה שכל פעם אני צריך להתחיל להגדיר הכול מהתחלה!!!
יש פתרון אחר??? -
בעיה | me לא מזהה את השיחות בשיואמי F21זה בגלל שהאפליקציה לא רצה ברקע!!!
צריך לאשר לרוץ ברקע -
הסבר | בהמשך לנושא זיהוי מספר חסויתגובה: בקשר לזיהוי מספר חסוי
ניסיתי לעשות את זה נכנסתי להגדרות הקו הכנסתי את הקוד וזה לא עובד!
אני מתקשר מחסוי לטלפון שלי מנתק וזה עובר לקו התוכן, מישהו יכול להסביר לי איך אני מסתדר את זה?
(סליחה על השעה) -
להורדה | אפליקציה להסרת וויפי {בעיצוב חדש}@abc123 כתב בלהורדה | אפליקציה להסרת וויפי:
@משה-144 במה זה תלוי?
עשיתי גרסא אצל אליעזרא אם אתה מכיר@abc123 כתב בלהורדה | אפליקציה להסרת וויפי:
@משה-144 במה זה תלוי?
עשיתי גרסא אצל אליעזרא אם אתה מכיראיציק סלולר
-
בירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג@A0533057932 כתב בבירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג:
@חיים-גרין כתב בבירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג:
@A0533057932 כתב בבירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג:
@חיים-גרין כתב בבירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג:
@A0533057932 כתב בבירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג:
@חיים-גרין כתב בבירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג:
@mefateach כתב בבירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג:
@מישהו12 למה אתה חושב שלסמסונג יש framework משלהם וכל הבדיקה היא רק ב build.prop??
מה זאת אומרת? אני אסביר לך, אם אני רוצה עכשיו להתחבר ל smart tag של Samsung זה מתחבר רק במכשירי Samsung, עזוב מודול, יש לך או למישהו כאן פתרון לזה???
סתם אני חושב, כמו שאפשר לעשות על המחשב את התוכנה הזאת שמדמה אנדרואיד ( אגב לי בזמנו הוא קלט כאלו מכשיר Samsung s8!!!) ואז אפשר לעשות וואצאפ, אז אולי יש גם איזה אפליקציה או משהו לדמות מכשיר Samsung
אמולטור מזייף מכשיר ע"פ הבוליד פרופ
אבל סמסונג יש להם יותר מזהאז יש פתרון? תכלס לדעתך נראה לך אני יצליח לעשות משהו שהאפליקציה של הטאג יעבוד?
לכאורה לקנות סמסונג
סתכל את הפוסט הראשון יש שם תמונה, כתוב שם אנדרואיד וכו, תכלס השאלה האם זה באמת עובד רק במכשירים מתקדמים כמו אנדרואיד 10+ או יעבוד לי גם על איזה j3?
האמת אני לא סובל את המכשירי ביניים של סמסונג, רק את הדגל, אבל אין לי מה לעשות עם מכשיר יקר.....
אני לא בקי בגרסת SDK של אנדרואיד
צריך לשאול את מי שעורך אפליקציות איזה אנדרואיד זה גרסה 26זה לא באמת 26
-
בירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג@A0533057932 כתב בבירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג:
@חיים-גרין כתב בבירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג:
@A0533057932 כתב בבירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג:
@חיים-גרין כתב בבירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג:
@mefateach כתב בבירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג:
@מישהו12 למה אתה חושב שלסמסונג יש framework משלהם וכל הבדיקה היא רק ב build.prop??
מה זאת אומרת? אני אסביר לך, אם אני רוצה עכשיו להתחבר ל smart tag של Samsung זה מתחבר רק במכשירי Samsung, עזוב מודול, יש לך או למישהו כאן פתרון לזה???
סתם אני חושב, כמו שאפשר לעשות על המחשב את התוכנה הזאת שמדמה אנדרואיד ( אגב לי בזמנו הוא קלט כאלו מכשיר Samsung s8!!!) ואז אפשר לעשות וואצאפ, אז אולי יש גם איזה אפליקציה או משהו לדמות מכשיר Samsung
אמולטור מזייף מכשיר ע"פ הבוליד פרופ
אבל סמסונג יש להם יותר מזהאז יש פתרון? תכלס לדעתך נראה לך אני יצליח לעשות משהו שהאפליקציה של הטאג יעבוד?
לכאורה לקנות סמסונג
סתכל את הפוסט הראשון יש שם תמונה, כתוב שם אנדרואיד וכו, תכלס השאלה האם זה באמת עובד רק במכשירים מתקדמים כמו אנדרואיד 10+ או יעבוד לי גם על איזה j3?
האמת אני לא סובל את המכשירי ביניים של סמסונג, רק את הדגל, אבל אין לי מה לעשות עם מכשיר יקר.....
-
שינוי רוזולוציה לאפליקציה בודדת