דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
חיים גריןח

חיים גרין

@חיים גרין
מדריכים
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
836
נושאים
63
שיתופים
0
קבוצות
1
עוקבים
7
עוקב אחרי
4

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר
    חיים גריןח חיים גרין

    @שקיעות-בלימוד אז זה לא יכול לעזור לי יותר מידיי

    עזרה הדדית אפליקציות

  • בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר
    חיים גריןח חיים גרין

    @חד-גדיא מה זה סים מהדרין?

    עזרה הדדית אפליקציות

  • בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר
    חיים גריןח חיים גרין

    @שקיעות-בלימוד הלוואי והייתי מוסיף
    לצערי לא הוספתי

    עזרה הדדית אפליקציות

  • בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר
    חיים גריןח חיים גרין

    @מזכירותי הוט מובייל לא עבד
    עברתי לגולן גם שם אני לא מצליח לקבל שאני עם נוקיה 225 עם סמס שעובד בסין לא כשר
    אני כבר משתגע לא יודע מה לעשות

    עזרה הדדית אפליקציות

  • בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר
    חיים גריןח חיים גרין

    @חד-גדיא עשיתי ניוד להוט מובייל
    עכשיו אני רוצה לבדוק שאני באמת מקבל סמס מחול
    יש לך רעיון איך לקבל סמס מחול?
    גוגל לא הצלחתי

    עזרה הדדית אפליקציות

  • בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר
    חיים גריןח חיים גרין

    @חד-גדיא חשבתי על זה השאלה אם באמת אני אקבל
    מישהו הציע לי לסדר את זה ב500 אני מתלבט אם זה שווה את זה או לנסות לבד

    עזרה הדדית אפליקציות

  • בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר
    חיים גריןח חיים גרין

    @ירמיהו-הנביא אז כן זה עובד אבל זה לא עזר
    כנראה בגלל שזה סים כשר אז השיחת אימות הזאת לא מגיעה
    משהו ממש מוזר
    אני מנסה SMS לא קיבלתי הלוואיי
    מרגיש לי ש SMS זה הפתרון היחיד אבל אני לא מקבל כי זה כשר

    מרוב לחץ ניסיתי יותר מידיי פעמים ובאמת הם עוד שניה חוסמים אותי סופית נראה לי😖

    עזרה הדדית אפליקציות

  • בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר
    חיים גריןח חיים גרין

    @שניאור-שמח טוב ניסיתי
    הסים עובד ואני מצליח לחייג רגיל
    השיחת אימות לא מגיעה זה כזה מחכה כמה שניות וכותב לא מצליח מנסה SMS במקום

    עזרה הדדית אפליקציות

  • בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר
    חיים גריןח חיים גרין

    @שניאור-שמח אוקיי אבדוק ואעדכן
    אם למישהו יש עוד עצות אשמח לשמוע

    עזרה הדדית אפליקציות

  • בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר
    חיים גריןח חיים גרין

    @שניאור-שמח אוקיי ולכן אני מבין שאין לי יוצר מידיי אופציות
    אני חייב למצוא פתרון או לקבל SMS על המספר או איך שהוא להכניס אותו לסמסונג וזה יעשה כזה אימות של שיחה שלא נענתה
    יש תקווה?

    עזרה הדדית אפליקציות

  • בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר
    חיים גריןח חיים גרין

    @שניאור-שמח כרגע זה כבר לא רלוונטי הוא לא נותן לי את האופציה לשלוח שיחת אימות
    אפילו SMS נותן לי רק עוד 23 שעות

    עזרה הדדית אפליקציות

  • בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר
    חיים גריןח חיים גרין

    @שניאור-שמח הסים הכשר כרגע נמצא בנוקיה
    הוואצאפ על סמסונג
    לא רוצה להכניס לסמסונג שלא יחסם

    עזרה הדדית אפליקציות

  • בעיה | עזרה באימות וואצאפ עם טלפון כשר
    חיים גריןח חיים גרין

    אשמח לעזרה בנידון
    יש לי וואצאפ כבר כמה שנים עם צ'אטים מאוד מאוד חשובים לי
    הוואצאפ שוקל 45 ג'יג'ה ולא הצלחתי לגבות עד היום כי לא היה מקום בטלפון
    בכל מקרה הבעיה היא הרבה יותר גדולה
    קניתי טלפון חדש ניסיתי להעביר את הוואצאפ אבל חיכיתי לעשות גיבוי
    איך שהוא נחסם לי החשבון באיזה ניסיון לקשר את הוואצאפ, לאחר כמה שעות זה שוחרר, אבל ביקש אימות חשבון מחדש
    הבעיה שזה יושב על מספר כשר
    ניסיתי לעשות שיחה זה בכלל לא שלח היה כזה באג מוזר באפליקציה וזה לא שלח שיחה
    עם המזל ביש שלי ניסיתי כמה פעמים וזה התחיל לתת לי אפשרות לנסות שוב רק עוד כמה שעות
    בכל מקרה אמרתי כנראה זה בעיה בטלפון הבאג הזה
    ניסיתי כמובן בטלפון אחר וזה באמת הצליח לשלוח קוד אימות עניתי לשיחה ביקש ללחוץ 2 לחצתי זה כאילו לא הגיב לי ופשוט התנתק
    ניסיתי שוב ושוב כל פעם מחדש לא אמר לי את הקוד אימות
    עכשיו זה כבר לא נותן את האפשרות לאימות בשיחה
    אני חייב למצוא לזה פתרון הבעיה זה טלפון כשר

    אני ידע שכרגע הברירה האחרונה שלי זה רק אימות בשיחה שלא נענתה סוג של אימות בוואצאפ
    הבעיה שאי אפשר להכניס את הסים לטלפון לא כשר, וגם נראה לי הסים בכלל לא מקבל כזאת שיחת אימות
    חשבתי על לשנות IMEI השאלה אם זה לא מסובך בS24 ULTRA
    או שיש איזה אפשרות אחרת לנסות לדבר עם החברה או משהו
    או איך שהוא לקבל SMS במספר הזה
    תודה רבה לעוזרים תבורכו

    עזרה הדדית אפליקציות

  • להורדה | מודלים של MAGISK - אם יש למישהו מודל שימושי. מתעדכן
    חיים גריןח חיים גרין

    @יום_שמח כתב בלהורדה | מודלים של MAGISK - אם יש למישהו מודל שימושי. מתעדכן:

    אני יעלה את הראשון

    מודל CALLRECORDER PRO להקלטת שיחות
    באפליקצייה כתוב כאילו רישיון ליום אחד אבל הוא מתאפס כל יום.
    עובד גם באנדרואיד 11 במקום שאפליקציות אחרות לא עובדות.
    למי שמשתמש בחייגן TRUE PHONE יכול בהגדרות להגדיר מה יהיה מקור ההקלטה.

    יש בזה עוד הרבה אפשרויות טובות
    תתקינו ותחפשו...
    (במקליט של שיאומי הוא מחלק בין הצדדים - אחד באוזן ימין והשני בשמאל, יש בזה אולי משהו נח אבל לא כולם אוהבים. שם זה מוקלט סטריאו).

    קישור להורדה:
    https://github.com/Magisk-Modules-Repo/callrecorder-skvalex/releases/download/v.42/Call_Recorder_-_SKVALEX-2.1.1_3.5.0-42.zip

    מקור: https://github.com/Magisk-Modules-Repo/callrecorder-skvalex
    עדכון: עיין פה, מעניין אם זה ישפיע גם על המודל הזה

    סליחה על ההקפצה, אבל לא ראיתי דרך אחרת להגיב דווקא על המודול הזה!
    התקנתי במכשיר ואחרי כל כמה ימים הוא מבקש רישיון, חייב לציין שזה מותקן במכשיר ללא גישה לרשת!
    הפתרון כרגע שמצאתי זה איפוס האפליקציה ולהתחיל מחדש, הבעיה שכל פעם אני צריך להתחיל להגדיר הכול מהתחלה!!!
    יש פתרון אחר???

    אפליקציות להורדה

  • בעיה | me לא מזהה את השיחות בשיואמי F21
    חיים גריןח חיים גרין

    זה בגלל שהאפליקציה לא רצה ברקע!!!
    צריך לאשר לרוץ ברקע

    עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro

  • הסבר | בהמשך לנושא זיהוי מספר חסוי
    חיים גריןח חיים גרין

    תגובה: בקשר לזיהוי מספר חסוי

    ניסיתי לעשות את זה נכנסתי להגדרות הקו הכנסתי את הקוד וזה לא עובד!
    אני מתקשר מחסוי לטלפון שלי מנתק וזה עובר לקו התוכן, מישהו יכול להסביר לי איך אני מסתדר את זה?
    (סליחה על השעה)

    מערכות IVR - ימות המשיח

  • להורדה | אפליקציה להסרת וויפי {בעיצוב חדש}
    חיים גריןח חיים גרין

    @abc123 כתב בלהורדה | אפליקציה להסרת וויפי:

    @משה-144 במה זה תלוי?
    עשיתי גרסא אצל אליעזרא אם אתה מכיר

    @abc123 כתב בלהורדה | אפליקציה להסרת וויפי:

    @משה-144 במה זה תלוי?
    עשיתי גרסא אצל אליעזרא אם אתה מכיר

    איציק סלולר

    תוצרת הבנייה

  • בירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג
    חיים גריןח חיים גרין

    @A0533057932 כתב בבירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג:

    @חיים-גרין כתב בבירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג:

    @A0533057932 כתב בבירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג:

    @חיים-גרין כתב בבירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג:

    @A0533057932 כתב בבירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג:

    @חיים-גרין כתב בבירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג:

    @mefateach כתב בבירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג:

    @מישהו12 למה אתה חושב שלסמסונג יש framework משלהם וכל הבדיקה היא רק ב build.prop??

    מה זאת אומרת? אני אסביר לך, אם אני רוצה עכשיו להתחבר ל smart tag של Samsung זה מתחבר רק במכשירי Samsung, עזוב מודול, יש לך או למישהו כאן פתרון לזה???
    סתם אני חושב, כמו שאפשר לעשות על המחשב את התוכנה הזאת שמדמה אנדרואיד ( אגב לי בזמנו הוא קלט כאלו מכשיר Samsung s8!!!) ואז אפשר לעשות וואצאפ, אז אולי יש גם איזה אפליקציה או משהו לדמות מכשיר Samsung 🤔

    אמולטור מזייף מכשיר ע"פ הבוליד פרופ
    אבל סמסונג יש להם יותר מזה

    אז יש פתרון? תכלס לדעתך נראה לך אני יצליח לעשות משהו שהאפליקציה של הטאג יעבוד?

    לכאורה לקנות סמסונג

    סתכל את הפוסט הראשון יש שם תמונה, כתוב שם אנדרואיד וכו, תכלס השאלה האם זה באמת עובד רק במכשירים מתקדמים כמו אנדרואיד 10+ או יעבוד לי גם על איזה j3?

    האמת אני לא סובל את המכשירי ביניים של סמסונג, רק את הדגל, אבל אין לי מה לעשות עם מכשיר יקר.....

    אני לא בקי בגרסת SDK של אנדרואיד
    צריך לשאול את מי שעורך אפליקציות איזה אנדרואיד זה גרסה 26

    זה לא באמת 26

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • בירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג
    חיים גריןח חיים גרין

    @A0533057932 כתב בבירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג:

    @חיים-גרין כתב בבירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג:

    @A0533057932 כתב בבירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג:

    @חיים-גרין כתב בבירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג:

    @mefateach כתב בבירור | Smart tag באנדרואיד, צריך מודול של מכשיר סמסונג:

    @מישהו12 למה אתה חושב שלסמסונג יש framework משלהם וכל הבדיקה היא רק ב build.prop??

    מה זאת אומרת? אני אסביר לך, אם אני רוצה עכשיו להתחבר ל smart tag של Samsung זה מתחבר רק במכשירי Samsung, עזוב מודול, יש לך או למישהו כאן פתרון לזה???
    סתם אני חושב, כמו שאפשר לעשות על המחשב את התוכנה הזאת שמדמה אנדרואיד ( אגב לי בזמנו הוא קלט כאלו מכשיר Samsung s8!!!) ואז אפשר לעשות וואצאפ, אז אולי יש גם איזה אפליקציה או משהו לדמות מכשיר Samsung 🤔

    אמולטור מזייף מכשיר ע"פ הבוליד פרופ
    אבל סמסונג יש להם יותר מזה

    אז יש פתרון? תכלס לדעתך נראה לך אני יצליח לעשות משהו שהאפליקציה של הטאג יעבוד?

    לכאורה לקנות סמסונג

    סתכל את הפוסט הראשון יש שם תמונה, כתוב שם אנדרואיד וכו, תכלס השאלה האם זה באמת עובד רק במכשירים מתקדמים כמו אנדרואיד 10+ או יעבוד לי גם על איזה j3?

    האמת אני לא סובל את המכשירי ביניים של סמסונג, רק את הדגל, אבל אין לי מה לעשות עם מכשיר יקר.....

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • שינוי רוזולוציה לאפליקציה בודדת
    חיים גריןח חיים גרין

    @פקז כתב בשינוי רוזולוציה לאפליקציה בודדת:

    @חיים-גרין ישום ממוזער קיים בf21?

    לא נראה לי.....

    עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר