דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
ה

האדם השלישי

@האדם השלישי
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
51
נושאים
8
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
0
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • בקשת מידע | עזרה בנוסחת SUMIFS
    ה האדם השלישי

    ניסיתי לעשות נוסחה כעיין זה

    =SUMIFS(טבלה1[סכום],טבלה1[תאריך חיוב],">="&"1/1/2026",טבלה1[תאריך חיוב],"<="&"10/6/2026")
    

    רק שהתאריך עד יהיה נדיף לתאריך של היום
    וניסיתי בנוסחה הזאת"

    =SUMIFS(טבלה1[סכום],טבלה1[תאריך חיוב],">="&"1/1/2026",טבלה1[תאריך חיוב],"<="&"TODAY")
    

    רק שמשום מה זה לא עובד לי, אני לא יודע מה חסר לי כאן אשמח להחכים בזה.

    תודה רבה

    עזרה הדדית - אקסל

  • בקשת מידע | פיצול שורה
    ה האדם השלישי

    @שמעון-פרידנן מה שכתבתי בסינית לא ראיתי כוונתי על אופציה של שלוש שורות שזה אין שם. ועל זה שאלתי שמא ואולי יש מי שמכיר
    תודה רבה

    עזרה הדדית - וורד

  • בקשת מידע | פיצול שורה
    ה האדם השלישי

    @שמעון-פרידנן לא הבנתי מה אתה מתכוון אצלי קיים

    ולגבי תיבת טקסט ע"פ מה שאני מכיר זה די מסובך לשמור עליו בשורה המתאימה

    עזרה הדדית - וורד

  • בקשת מידע | פיצול שורה
    ה האדם השלישי

    @דאנציג בסינית לא ראיתי, וכוונתי באופן כללי הייתה לשאול אלוי קיימת דרך נוספת,
    תודה רבה

    עזרה הדדית - וורד

  • בקשת מידע | פיצול שורה
    ה האדם השלישי

    @עידו300 מתנצל שלא הספקתי להגיב

    @דאנציג בדיוק זה, תודה רבה

    ובאופן כללי בזה שזה למקסימום שני שורות, מציאותי בדרך כל שהיא ליותר?

    עזרה הדדית - וורד

  • בקשת מידע | פיצול שורה
    ה האדם השלישי

    האם יש דבר כזה בוורד לעשות שכמה מילים מסוים באמצע שורה יהיה מחולק לשני שורות (או יותר)
    תודה רבה

    עזרה הדדית - וורד

  • שיתוף | סקירת גירסה V14.5 ב4X4
    ה האדם השלישי

    ובגרסה האחרונה יש התראות כשהפלאפון מנותק?
    תודה.

    סלולרי

  • שיתוף | פיג מקשים סימהדרין
    ה האדם השלישי

    @בינוני כתב בשיתוף | פיג מקשים סימהדרין:

    (ולא בטוח ששיראל הזאת בכלל יודעת על פיתוח של מכשירים)

    או שלא רוצים לשתף את הציבור לפ]ני שזה יוצא בצורה רשמית....

    סלולרי

  • שיתוף | ולהורדה המכלול החדש מעודכן כ"ג אב תשפ"ה / כ"ה שבט תשפ"ו
    ה האדם השלישי

    @יוני-10 תודה רבה

    כללי - עזרה הדדית

  • שיתוף | ולהורדה המכלול החדש מעודכן כ"ג אב תשפ"ה / כ"ה שבט תשפ"ו
    ה האדם השלישי

    @יוני-10 בקיצור אני מבין שזה לא כ"כ רלוונטי בשבילי...
    ואם אני מפרמט ומשנה את המערכת קבצים אני יכול להשתמש בזה בסדיר או שאח"כ צריך להחזיר את זה חזרה שיהיה כמו שיש עכשיו?
    תודה רבה

    כללי - עזרה הדדית

  • עזרה | 🚨 התראות חירום בניידים הכשרים - השרשור המרכזי 🚀
    ה האדם השלישי

    לי ב44 גרסה V10 כשהפלאפון מכובה אין התראות.
    אם יש התרעה באמצע שיחה לא מתנתק, ונראה לי שגם לא משמיע צפצוף אלא רטט בלבד, והשיחה עצמה משחקת פתאום בין רמקול לרגיל. וכשנגמר ההתרעה ואני לוחץ לצאת מזה, אז השיחה מתנתקת
    כמו"כ לא כתוב כלום במסך אלא מסך לבן
    אם משהו יודע בוודאות לגבי הגרסא האחרונה של 4
    4 אם מצפצף כשמנותק, אשמח אם יעדכן
    תודה רבה

    שונות וטיפים - סלולרי

  • שיתוף | ולהורדה המכלול החדש מעודכן כ"ג אב תשפ"ה / כ"ה שבט תשפ"ו
    ה האדם השלישי

    תודה רבה

    @יוני-10 כתב בשיתוף | ולהורדה המכלול החדש מעודכן כ"ג אב תשפ"ה (17 באוגוסט 2025) הכי חדש:

    זה ימחוק לך את הזיכרון של האונקי אז תגבה

    ואין אפשרות בלי לפרמט?

    כללי - עזרה הדדית

  • שיתוף | ולהורדה המכלול החדש מעודכן כ"ג אב תשפ"ה / כ"ה שבט תשפ"ו
    ה האדם השלישי

    @יוני-10 לאונקי

    כללי - עזרה הדדית

  • שיתוף | ולהורדה המכלול החדש מעודכן כ"ג אב תשפ"ה / כ"ה שבט תשפ"ו
    ה האדם השלישי

    למה הוא לא נותן לי להוריד אפי' שיש הרבה יותר מ6 ג'יגה פנויים?

    כללי - עזרה הדדית

  • בירור | בירור | מישהו יודע מה זה?
    ה האדם השלישי

    @מתחזק
    תודה רבה

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בירור | בירור | מישהו יודע מה זה?
    ה האדם השלישי

    לאחרונה יש לי איזה שהוא קובץ ש(כמעט) כל הזמן הוא פועל ולוקח הרבה כח בטריה במחשב
    אם מישהו יודע מה זה אשמח לדעת אם כדאי לעשות סיים משימה וכד'
    תודה רבה
    ‏‏לכידה.PNG

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?
    ה האדם השלישי

    @hartkhartk כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

    שלום אני חלק מפרויקט לטלפון כשר חדש ואני רוצה לדעת מה אתם רוצים שיהיה שם?
    כל רעיון הערה והארה תתקבל בברכה

    • אנשי קשר כמו שכתבו שיהיה אפשרות להרבה מס' בכל שם (ללא הגבלה)
    • אולי אפשרי לעשות אופציה של שם משפחה באיש קשר ולכל מס' אופציה לשם פרטי
    • בגיבוי בפרט של אנשי קשר שיגבה את הכל כולל צלצול קבוצות וכו' וכו' וכו'
    • אפשרות של הרבה קבוצות ג"כ מאוד יעיל
    • אם אפשרי הקלטת שיחות לפי בחירה של אנשי קשר, ואם אפשרי להגדיר מס' מסוימים שיקליט וימחק אוטומטי לאחר זמן מוגדר
    דיון כללי

  • שיתוף | סקירת גירסה V14.5 ב4X4
    ה האדם השלישי

    @א-ס-0 כתב בשיתוף | סקירת גירסה V14.4 ב4X4:

    ש לי בעיה בעדכון 14.4 שכשאני מקליט הודעה למשיבון יוצא דיבורים איטיים ומוזרים

    ולפני כן זה לא היה?

    סלולרי

  • בירור | נוסחת SUMIFS
    ה האדם השלישי

    ואשמח להבין מה ההבדל ביניהם

    אני אפרש את כוונתי
    שהרי בנוסחה שכתבתי (לעומת הנוסחה השנייה של @מטעמים) 'רק' הורדתי את הנוסחה SUM ולא נגעתי ב SUMIFS
    וא"כ למה זה השתנה?

    עזרה הדדית - אקסל

  • בירור | נוסחת SUMIFS
    ה האדם השלישי

    @מטעמים יתכן שאפשר גם כך?

    =SUMIFS(A:A,B:B, {"א","ב"})
    

    או שיש לי איזה טעות??

    עריכה: אני רואה שזה מחשבן שיש רק א'
    ואשמח להבין מה ההבדל ביניהם
    תודה רבה

    עזרה הדדית - אקסל
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר