@קראנץ-ונילה התכוונתי אם היא מיוחדת מבחינת השימוש במקשים כי האפליקציה הרגילה לא תומכת מקשים בשום צורה
כמובן לא התכוונתי שתעלה אם זו גרסא פרטית לשואו
@קראנץ-ונילה התכוונתי אם היא מיוחדת מבחינת השימוש במקשים כי האפליקציה הרגילה לא תומכת מקשים בשום צורה
כמובן לא התכוונתי שתעלה אם זו גרסא פרטית לשואו
@הבריסקער-רב יש משהו רציני חדש בגרסה החדשה? תוכל להעלות בשינוי סיומת למנוטפרים?
@מטען-נייד עכשיו אני רואה שזו הודעה שהוזכרתי ולא הצטרפות (חיפשתי גם בספאם ואין הודעה להצטרפות) אשמח אם תשלח שוב 
@מטען-נייד ראיתי את ההודעה אבל לא הבנתי איך נכנסים לצאט
@קראנץ-ונילה מעניין לא ראיתי עד היום, זו גרסא מיוחדת? תמיכה מלאה במקשים? יש לך להעלות?
@הישבשר-המלומד קורס בכניסה לאפליקציה
@יאיר-דניאל רעיון טוב אלא שמסתמא זה מסובך כמו בניה של אפליקציה חדשה (אם מדברים על התאמה מלאה כמובן, וחוץ מזה אני חושב שזה לא יעבוד טוב כמו אפליקציה שנבנתה למקשים במיוחד (תראה לדוג את הנגן הבסיסי , הוא נוח פי מאה מכל נגן אחר אלא שהוא בסיסי בצורה מרגיזה))
אבל אולי כדאי שלא נסטה מהנושא של השרשור
@חייא-שיאומי וודאי שזה מוסיף אבל אני חושב שנוחות יותר חשוב (אני באופן אישי לא משתמש בגלל זה במיזיקולט)
@יאיר-דניאל נכון אבל עכבר זה לא כל כך נוח בלשון המעטה ואני חושב שעל רוב הפונקציות של מיוזיקולט אפשר לוותר
@מחנה-ידידים יפה מאוד
נ.ב. אם יש לך כוח אולי תרים את הכפפה ותבנה נגן נורמלי מותאם למקשים לשיאומי?
@היכל בדקתי פעם את האפליקציה הזו בפרימיום ואם מה שאתה מחפש זה לחיישן הוצאה מהאוזן, אל תבנה כי לוקח בסביבות 7 שניות עד שזה עוצר מה שהופך את זה ללא כל כך שימושי.
@העניו-הגאה בפשטות אין, בדקתי המון אפליקציות וניסיתי לשנמך, לא עובד באף אחת
לפי הבינה (כמובן ללא ערבות) אין לטלפון את הרכיב הנדרש.
@הדור-הבא קבצי המוזיקה שמסתובבים היום הם באיכות גבוהה מאוד (יותר משל יוטיוב לדוגמא), ומניסיון אין כמעט הבדל בין ניגון של mp3 לשימוש באייפון עם apple music (אני באופן אישי לא הרגשתי שום הבדל אבל אולי אנשים עם שמיעה חדה ירגישו הבדל קטן אבל וודאי לא משמעותי)
@3157686 מסכים לגמרי, אם כי ניסיתי ואני די בטוח שלא יעבוד (משהו בפרוטוקולים של הבלוטוס באנדרואיד נמוכים, אם כי אולי זו חומרה חלשה בשיאומי מקשים, ולאו דווקא קשור לאנדרואיד)
@חייא-שיאומי אני פעם ניסיתי הרבה (בשביל אפליקציית מיפוי מקשים) בסוף הצלחתי דרך adb תבדוק עם גמיני לגבי הפקודה המדויקת עם שם החבילה של האפליקציה שלך (נ.ב. לקח לי כמה שעות הסיפור, אבל בסוף הצליח)
מצב מפתחים
תעשה מה שכתב שם יצחק.א (פוסט #9 ) לי זה עבד
ראיתי את זה בעוד מקום איפשהו בפורום אבל לא מצאתי עכשיו
@אגסי תותח!!! תודה רבה! כמו תמיד ברמה הכי גבוהה תמשיך ככה
@המלך-גורג אני לא מכיר משהו טוב ספציפי אופליין אבל אולי תנסה לדבר עם גמיני (אני יודע שפעם הייתה אפשרות לטעון בדואלינגו שיעורים לאופליין אבל אני לא יודע אם היא קיימת עדיין)
@יהודי-לא-פשוט אני משתמש באיירפודס והדיבורית מצוינת , לא יודע מה לגבי הליברטי, אבל בדרך כלל המחיר מדבר בעד עצמו.
@המלך-גורג אתה צריך אונליין או אופליין? באיזה אנדרואיד אתה משתמש?