לכל המעוניין יצרתי תוסף לכרום שאיתו אפשר להדפיס ישירות מג'ימיני בלי להעתיק לוורד וכו'..
Gemini-Printer-V2.zip
להוריד את הקובץ ולחלץ אותו.
להיכנס בכרום לכתובת chrome://extensions/.
להפעיל "מצב מפתח" (Developer mode).
ללחוץ על "טעינת פריט Unpackad" ולבחור בתיקייה שחולצה.
בהצלחה!
אשמח לשמוע חוו"ד.
דודיס
-
להורדה | הדפסה ישירה מג'ימיני -
שיתוף | סקירת פלאפון 5X5@simon כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@דודיס כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@עם-ישראל-חיי כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@דודיס כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@עם-ישראל-חיי כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@דודיס כמה אחסון פנימי ג'יגה/מגה בייט יש לו האחסון שלו
אם זה בשביל הקלטות שיחה תמיד עדיף לך לשים כרטיס זכרון כי הקלטות מהמכשיר אי אפשר להעביר.
תודה לך על העצה אבל לא ענית לשאלתי
בערך 15mb
ברצינות?
למה צריך בטלפון כשר יותר מזה?
עדיף שישקיעו במה שצריך, לא? -
שיתוף | סקירת פלאפון 5X5@עם-ישראל-חיי כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@דודיס כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@עם-ישראל-חיי כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@דודיס כמה אחסון פנימי ג'יגה/מגה בייט יש לו האחסון שלו
אם זה בשביל הקלטות שיחה תמיד עדיף לך לשים כרטיס זכרון כי הקלטות מהמכשיר אי אפשר להעביר.
תודה לך על העצה אבל לא ענית לשאלתי
בערך 15mb
-
שיתוף | סקירת פלאפון 5X5@עם-ישראל-חיי כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@דודיס כמה אחסון פנימי ג'יגה/מגה בייט יש לו האחסון שלו
אם זה בשביל הקלטות שיחה תמיד עדיף לך לשים כרטיס זכרון כי הקלטות מהמכשיר אי אפשר להעביר.
-
שיתוף | סקירת פלאפון 5X5 -
בירור | תכל'ס איזה פלאפון כדאי לקנות היוםואם בתכל'ס עסקינן אני הייתי הולך על Q7 או 5X5, קצת יקר אבל שווה!
-
בירור | תכל'ס איזה פלאפון כדאי לקנות היום@פיני10 כתב בבירור | תכל'ס איזה פלאפון כדאי לקנות היום:
@3157686 כתב בבירור | תכל'ס איזה פלאפון כדאי לקנות היום:
@משהאליה
אני חושב שהגישה צריכה ליהיות מה הכי פחות דפוק
(אחרת אתה לא תמצה שום טלפון)
הטלפון היחיד שזה הרע במיעוטו זה שיאומי מקשים
יש אומרים שגם Q7 זה טוב אני פחות אהבתיחולק בתוקף.
שיאומי מקשים מבחינת איכות הוא "דפוק" הוא אולי משוכלל אבל אם קצת מעמיסים עליו הוא נדפק (מה לעשות זה SPD משנות העשרה)
הקיו שבע זה קטגוריה שונה לגמרי זה בכשרים אורגינל ואם כן יש גם את ה 4*4 שהוא גם מומלץ
אני לא רוצה להמליץ על משהו שהוא הכי טוב אבל אני עם נוקיה 215 ומבסוט עד לירחנוקיה 215 זה טלפון נטול אופציות בכלל החל מגיבוי אנש"ק ברכטיס זכרון ועוד.....
חוצמיזה גם במחינת איכות - זה לא נוקיה! -
שיתוף | סקירת פלאפון 5X5@cannon כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@דודיס כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
א.חצי מזה ה"ועדה" ודאי לא יאשרו
כגון מה?
ומה האינטרס?ניסיתי פעם לדבר עם החברה שיפתחו את האפשרות להעביר הקלטות מהטלפון למחשב, (במקום להוציא את הכרטיס זכרון ולחבר אותו למחשב) והם אמרו שבשבילם לפתוח זה עניין של דקות אבל הועדה לא מסכימה.
התקשרתי לועדה והנציג אישר את הדברים, וכששאלתי אותו למה ביאנג זה עובד הוא אמר ש'הוא לא מכיר את זה'.
תקיש מזה לרשימה היפה שלך.. -
שיתוף | סקירת פלאפון 5X5@cannon כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@לאצי אתה לא היתה משלם... נגיד 800 ש"ח בשביל פלאפון שהמפרט שלו היה כזה (תרשה לי לפנטז)
- פנס משופר ועוצמתי: אפשרות לכיוון עוצמת האור, מצב SOS (הבהוב)
- חיי סוללה ארוכים: אופטימיזציה של צריכת החשמל
- מסך איכותי
- מכשיר חזק
- פתיחה באמצעות תביעת אצבע
- רמקולים איכותיים
- בלוטוס שעובד גם אם אתה רחוק 2 מטר מהפלאפון
- מקשים איכותיים
- ספר טלפונים מתקדם: בנוסף ליכולת אחסון אנשי קשר, אפשר להוסיף קבוצות, חיפוש משופר לפי חלק מהשם או תווים, ואפשרות גיבוי ושחזור אנשי קשר
- יומן ולוח שנה: בנוסף לתאריך ושעה, אפשר להוסיף תזכורות עם התראות קוליות, אירועים חוזרים (יומי, שבועי, חודשי), ואולי אפילו סנכרון עם יומן במחשב באמצעות חיבור פיזי.
- מחשבון משופר: מעבר לפעולות בסיסיות, אפשר להוסיף פונקציות מתקדמות כמו חישובים מדעיים, המרת מידות, או אפילו מחשבון משכנתא פשוט
- נגן מוזיקה: תמיכה בפורמטי אודיו נפוצים, יצירת רשימות השמעה, השמעה אקראית וחזרה
- הקלטת קול: אפשרות הקלטת שיחות או תזכורות קוליות ברמה גבוהה (כמו סמרטפון אם שמעת פעם איכות הקלטה שלו- כמובן שהכל מתחיל ממקרופון טוב)
- פינקס ללא הגבלת אותיות (מי שפעם היה צריך לכתוב משהו ארוך יודע איזה סיוט זה ההגבלה שיש בפלאפונים הכשרים)
- הקלדה קולית (במידה ואפשרי ללא אינטרנט)
- זיכרון פינימי גדול
- סידור וכו'
- מילון
- שלט מזגן
- מד צעדים
- GPS, מפות
- ערכות נושא: אפשרות להתאים אישית את מראה המכשיר על ידי בחירת ערכות נושא שונות
- פונקציית "קריאה בקול" (אם שייך לעשות כזה דבר ללא אינטרנט)
- הקלטה מאוקס
ופשוט זרום עם הדימיון!!!
א.חצי מזה ה"ועדה" ודאי לא יאשרו.
ב. גם עם מפרט כזה תגיע לאזור ה-600 גג.(כמו שחשבו בהתחלה על שיאומי המילטון עם igo.
ג. חלק מהדברים שכתבת ועוד כמה שעולים לי מידי פעם בראש, זה דברים שאפשר לעשות אותם במכשירים הקיימים ולך תדע אולי תראה את זה בגרסה V37...
(אגב הפנס של 5X5 יותר עוצמתי)אגב שים לב איך ירדנו מ1000-1200 ל-800.
-
שיתוף | סקירת פלאפון 5X5@רמיזא כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@מישהו12 במידה ומשווק ירים טלפון איכותי ביותר עם עדכוני גירסה ורכיבים איכותיים מהטובים בעולם, וימכור אותו באלף ש"ח,
אם למכשיר יהיה קבלות הוא ימכר בעשרות אלפים ללא שום ספק,
גם בלונדון מחפשים היום מכשירים כשרים וגם בארה"ב, כמובן שצריך גירסה עם SMS למקומות אלו,
ציבור היראים מונה היום כמיליון נפש ויותר ואחוז גדול מאוד מוכן לשלם אפילו אלפיים ש"ח למכשיר איכותי.נראה לי שרוב האנשים יעדיפו לקנות מכשיר פשוט יותר ולהתחדש ולהשתדרג כל שנתיים שלוש.
מה גם שטלפון איכותי ככל שיהיה אינו עומד מול טבילה בדלי ספונג'ה למשל או נפילה מגובה תוך כדי תליית כביסה (למעט סמסונג אברייכים...) וכן ע"ז הדרך.. -
שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!@יאנג-בוי כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
@אליהו-ה-0
אז למה הם כתבו 'בקרוב'



סתם עובדים על אנשים...כדי שיהיה להם 'מחייב'...

-
(בירור) ביביסיטר אוטמטי בפלאפון כשר@העילוי כתב ב(בירור) ביביסיטר אוטמטי בפלאפון כשר:
האם קים סוג של פלאפון כשר אורגנלי של הועדה שיש בו אופציה של ביביסיטר אוטמטי כלומר שמתקשר מעצמו למספר מוגדר אחרי שהוא שומע רעש??
בQ7 וב-5X5 יש אפשרות של מענה אוטומטי לפי מספר מוגדר על רמקול.
למשל: אני מגדיר את הטלפון שנשאר בבית שכשהוא מזהה את המספר שלי הוא עונה אוטומטית על רמקול, כך שמידי פעם אני יכול להתקשר לטלפון שנמצא בבית ולשמוע מה קורה שם ואם צריך גם לדבר עם הילדים על רמקול.
בהצלחה! -
שיתוף | סקירת פלאפון 5X5@נחמן-פלח כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@דודיס כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
'אמורות'
ונחלו הצלחה בעניין...
לא תמיד..
-
שיתוף | סקירת פלאפון 5X5@נחמן-פלח כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@דודיס כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@נחמן-פלח כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@דודיס כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
שמנסים להכשיר אותם ועל הדרך כמעט מורידים את האנטנה..
מחילה, אבל זה שטויות מהסיבה הפשוטה ש4על4 ו5על5 אותו דבר
4X4 ו-5X5 זה ממש לא אותו דבר, (אא"כ אתה מדבר על התוכנה, שלא נראה לי שיש מישהו שיגיד שהיא לא טובה) זה מכשיר אחר עם מקשים אחרים, טייפ סי, פנס חזק ובטריה משופרת.
דיברתי על זה שבמקור זה טלפון לא כשר בדיוק כמו הנוקיות
רק שהנוקיות 'אמורות' להיות יותר איכותיות מבחינה מכנית, וא"א לשנות להם את הגרסה לגרסה נורמלית, ושאר הטלפונים הגרסה מעולה והאיכות בסוף של סין, אז מנסים להוציא את הסיני הכי איכותי שאפשר (כנראה שעוד לא הגיעו ל100%).
-
שיתוף | סקירת פלאפון 5X5@נחמן-פלח כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@דודיס כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
שמנסים להכשיר אותם ועל הדרך כמעט מורידים את האנטנה..
מחילה, אבל זה שטויות מהסיבה הפשוטה ש4על4 ו5על5 אותו דבר
4X4 ו-5X5 זה ממש לא אותו דבר, (אא"כ אתה מדבר על התוכנה, שלא נראה לי שיש מישהו שיגיד שהיא לא טובה) זה מכשיר אחר עם מקשים אחרים, טייפ סי, פנס חזק ובטריה משופרת.
-
שיתוף | סקירת פלאפון 5X5תכל'ס!
אם ב5X5 עסקינן, החברה שפיתחה אותו ואת החברים שלו (4X4 Q7 ועוד..) משקיעה המון בגרסאות ובשיפורים, וגם.. כן, בפיצ'רים חמודים עד כמה שזה אפשרי בכשר (חיפוש אנש"ק חכם, היבהוב פנס בצלצול, גיבוי אלפון אוטומטי ועוד) כך שגם אם לא ניתן לצפות מראש את איכות המקשים והבטריה לעוד שנה, בסוף זה טלפון שנותן הרבה יותר מכל הסמסונגים והנוקיות נ"ע, שמנסים להכשיר אותם ועל הדרך כמעט מורידים את האנטנה..
(אין בנכתב לעיל בכדי להמעיט במכשירים אחרים, ככל שגם בהם משקיעים פיתוח כמו שצריך!) -
שיתוף | סקירת פלאפון 5X5מה שאני מדבר עליו זה המקשים הבטרייה והשקע טעינה המחריד!
לי יש Q7 עם בטריה ושקע טעינה מעולים!
-
שיתוף | סקירת פלאפון 5X5@simon כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@נחמן-פלח כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@דודיס כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
מוניטין טוב
או שלא."> ה-4X4 אכזבה מאוד גדולה, לדעתי, מכשיר שהתגאו בו כמכשיר דגל.
בעיות קליטה ותקלות זה אחד התסמינים של טלפון כשר בימינו, והכל בנשיאות הוועדה הקיימת.
אם הוא היה טוב באמת לא היו מאמינים לך שהוא כשר.לא ידוע לי על בעיות קליטה ב4X4 (עם גרסה עדכנית)
-
שיתוף | סקירת פלאפון 5X5@נחמן-פלח כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@דודיס כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
מוניטין טוב
או שלא."> ה-4X4 אכזבה מאוד גדולה, לדעתי, מכשיר שהתגאו בו כמכשיר דגל.
נעים להכיר את Q7, שזה בעצם 4X4 עם מקשים טובים ובטריה מעולה.
ולגבי 4X4 הרבה אנשים שקנו אומרים שזה אחד הטלפונים הטובים שהיו להם,
כי בכל טלפון (כשר) תמצא בעיות החל משיאומי המילטון ועד נוקיה החדשים. -
שיתוף | סקירת פלאפון 5X5@simon כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@דודיס כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
@simon כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:
מפליא אותי, המכשיר עדין לא הגיע לחנויות למרות הפרסומות, ויש כאן כמה שכבר ניסו אותם, אולי אתם המשווקים של זה?
א. המכשיר נמצא בחנויות כבר שבוע (אני לא יודע איפה אתה בדקת..)
ב. יש לא מעט אנשים שכבר הספיקו לקנות אותו.
ג. מדובר בחברה שעובדת קשה על פיתוח התוכנה ואיכות המכשיר, כך שהם צברו להם מוניטין טוב בתחום.באיזה חנויות?
בדקתי בכמה חנויות דמשווקות את החברה הזו בבני ברק, שבוע שעבר ובתחילת השבוע ואמרו שעדיין לא הגיע לאף חנות.אני ראיתי את זה אפי' בחנויות בצפון (עפולה)