דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
ד

דאלינאר

@דאלינאר
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
210
נושאים
8
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
1
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • בירור | הקמת חדר מחשבים
    ד דאלינאר

    @YAHBDK זה לא תשובה 😉
    איזה מפרט חישבת?

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בירור | הקמת חדר מחשבים
    ד דאלינאר

    @YAHBDK כתב:

    6 מחשבים 6000 ש"ח

    לפי איזה חישוב הבאת את המחיר הזה? מריש לי קצת זול מידי.

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בקשת מידע | רוט בSamsung Galaxy A07 האם אפשרי? ואיך?
    ד דאלינאר

    @motiz22 כתב:

    כמובן עד שיבא איזה צדיק וימצא איך לעקוף את זה

    א. זה ככה כבר כמה חודשים ואף אחד לא פרץ
    ב. נעילת בוטלואדר היא מרכיב אבטחה מרכזי באנדרואיד

    הסבירות שמישהו יפרוץ, היא נמוכה. אבל גם אם כן, זה יהיה למכשירים וקושחאות ספציפיים. הסיכוי שמישהו ימצא פרצה אוניברסלית שלא תחסם מיידית, אפסי עד לא קיים כלל.

    @שמואל-ש. כתב:

    מה אני צריך לבדוק כדי שאוכל לעשות רוט? רק אם oneUI הוא לא 8 או עוד משהו?

    כתבו לך כאן כבר כמה וכמה פעמים.

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • בקשת מידע | רוט בSamsung Galaxy A07 האם אפשרי? ואיך?
    ד דאלינאר

    @שמואל-ש. אין מה לעשות... חובה רוט בשביל תעודות ברמת מערכת, וחובה פתיחת בוטלואדר בשביל רוט.

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • בעיה | נטפרי מזהה רק תעודות ברמת משתמש?
    ד דאלינאר

    @שוהם307 זה לא נטפרי, זה כרום. הוא אכן מזהה רק ברמת משתמש.

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • בירור | טלפון כשר עם dark mode מלא. יש?
    ד דאלינאר

    @מתכנתת את רוצה חצי טאצ או מקשים בלבד?
    כשר ועדה או רק תומך?
    אנדרואיד או לא?

    והעיקר... מה רע בשיאומי בעצם? ממה את לא מרוצה בו?

    סלולרי

  • בקשת מידע | רוט בSamsung Galaxy A07 האם אפשרי? ואיך?
    ד דאלינאר

    @מזכירותי כתב:

    אם אתה רוצה לעשות רוט, זה חתיכת עבודה, אבל כמובן אפשרי,

    בהנחה שהוא לא אנדרואיד 16 שלא ניתן לשנמוך, כמו בפוסט שהבאת

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • בקשה | סביבת עבודה ללינוקס שמדמה ווינדוס
    ד דאלינאר

    @מה-זה-משנה-אה לא. כלל וכלל לא.

    לאונצ'ר באנדרואיד זה בסך הכל UI.

    אתה מתכוון לזה? לערכת נושא דמויית וינדוס? אם כן, תחפש בערכות נושא של מינט, יש איזו אופציה כזו בהגדרות.

    או לאמולטור שיאפשר הרצת תוכנות וינדוס? אם כן יש את Wine, ואת PlayOnLinux שמבוסס עליו (וגם את Bottles) אבל אף אחד מהם לא טוב במיוחד. יש גם את CrossOver, שבתשלום וקצת יותר טוב - אין לי ניסיון בו.

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בירור | טלפון חצי טאצ' בירור לפני קנייה
    ד דאלינאר

    התשובה היא, שאם היה טלפון מושלם, כולם כבר היו מכירים אותו.

    סלולרי

  • להורדה | נגן מוזיקה מתקדם למחשב - GoodMusic Desktop | (+גרסת לייט 3MB!) + גרסה מקוונת ללא הורדה!
    ד דאלינאר

    @יאיר-דניאל כתב בלהורדה | נגן מוזיקה מתקדם למחשב - Musicolet | (+גרסת לייט 3MB!) + גרסה מקוונת ללא הורדה!:

    אין בכלל זכויות יוצרים על מיוזיקולט - אאל"ט זה רשיון MIT.
    זה קןד פתוח בגיטאב

    אני כמעט בטוח שזה לא קוד פתוח. אם תוכל לתת לי לינק לקוד הפתוח, אשמח מאוד.

    ואם זה לא קוד פתוח, אין על מה לדבר שאסור לקרוא בשם הזה.
    וגם אם כן, זה מבלבל ולא לעניין בעיני.

    אבל כל הכבוד על התוכנה!

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בקשה | דרייברים לMTK בשביל פסטבוט
    ד דאלינאר

    @רוטב-שום אה, אז הוא לא מזהה את המכשיר? מקודם היה נראה שכן בפקודה הקודמת. אם כך, זה כנראה דרייברים.

    אבל תתחיל מלענות לשאלה הפשוטה:

    כתב בבקשה | דרייברים לMTK בשביל פסטבוט:

    איזה מכשיר זה ומה בדיוק עשית?

    תפרט את כל התהליך.

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • בקשה | דרייברים לMTK בשביל פסטבוט
    ד דאלינאר

    @רוטב-שום טעיתי
    fastboot devices

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • בקשה | דרייברים לMTK בשביל פסטבוט
    ד דאלינאר

    @נחלס-דון נו, אוקיי, ו?

    @רוטב-שום כתב בבקשה | דרייברים לMTK בשביל פסטבוט:

    @דאלינאר נתתי בcmd את הפוקדה להפעיל את הבוטלאודר וזה עשה שגיאה וגמיני אמר לי שזה בעיה של דריברים

    כלל זה יהא נקוט בידך: אל תסמוך על ג'מיני בתחום זה. או על אף AI אחר.

    לעניינו,
    תריץ
    fasbtoot devices
    ותצלם כאן את הפלט.

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • בקשה | דרייברים לMTK בשביל פסטבוט
    ד דאלינאר

    @רוטב-שום זה לא נראה דרייברים.
    איזה מכשיר זה ומה בדיוק עשית?

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!
    ד דאלינאר

    @ישניאור רק בהתקנה באמצעות רוט, אבל עדיין זה MDM אז לא יעבוד כאן

    @עגבנייה כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!:

    וכן הבוטלאודר כן היה פתוח

    אז MDM לא יעבוד

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!
    ד דאלינאר

    @עגבנייה אוקיי אז אמור להיות את האפשרות של פתיחת בוטלואדר. אבל רק כשזה מחובר לרשת

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!
    ד דאלינאר

    @עגבנייה כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!:

    יש דרך לסגור אותו אם הוא פתוח?

    לא יעזור כנראה. אם הבוטלואדר נפתח, זה אבוד.

    @עגבנייה כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!:

    @מזכירותי לא מוצא כזו הגדרה

    איזה אנדרואיד המכשיר?

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • עזרה | 2 אפליקציות חדשות לשיאומי מקשים!!!
    ד דאלינאר

    @חייא-שיאומי כתב בעזרה | 2 אפליקציות חדשות לשיאומי מקשים!!!:

    2 אני יכול לפרסם את האפליקציות אבל משום מה הם לא מותקנות אני התקנתי דרך אנדרואיד סטודיו אבל לכם זה לא יותקן אם למישהו יש הסבר אני ישמח כי האפליקציה עובדת ספיץ

    תעלה את קוד המקור ויוכלו לעזור לך...

    עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר