דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
א

אשר

@אשר
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
798
נושאים
120
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
3
עוקב אחרי
1

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • בקשת מידע | חיבור סיבים נטפרי ללא ספק רשמי קו טלפון על סיבים
    א אשר

    @ידיד כתב:

    מתוך האתר של 019. לע"ע לא מצאתי שם אפשרות לטלפון ביתי על סיבים.

    אני בעיקר שואל על האינטרנט כי לגבי הטלפון הבנתי שאפשר ע"י מכשיר של בזק שמתחבר לראוטר אחרי הממיר כמובן זה אומר 3 מכשירים קצת מעצבן
    אבל יש לי ראוטר מאוד מהיר אז זה האפשרות
    ועדין אני שואל אם מישהו מכיר מישהו שיש לו סיבים 019 ומרוצה

    רשתות

  • בקשת מידע | חיבור סיבים נטפרי ללא ספק רשמי קו טלפון על סיבים
    א אשר

    @משה-מיארה כתב:

    יש את זה באתר של משרד התחבורה לפי כתובת

    אשמח לקישור אני מצאתי השוואות קליטה רק על סללורי
    תודה

    רשתות

  • בקשת מידע | חיבור סיבים נטפרי ללא ספק רשמי קו טלפון על סיבים
    א אשר

    @DANIEL-4 שאלתי על המהירות שלהם ועוד האם זה חסרון המחיר הזול האם הוא בעצם אומר שזה לא באמת כזה מהיר. או שלא
    כתבתי שם לא רק העלתי תמונה.

    רשתות

  • בקשת מידע | חיבור סיבים נטפרי ללא ספק רשמי קו טלפון על סיבים
    א אשר

    @DANIEL-4 יכול להיות שעדיף לי לשלם את ה50 ש"ח זה לא יהרוג אותי מה אתם אומרים על 019 החבילות שלהם זולות והשירות לקוחות שלהם בסדר,
    האם הם זולים כי יש להם חסרון מסוים או לא?
    3679d63d-db3e-4715-98c7-36b6696928e5-image.jpeg 86d4d6bd-d9a9-499d-b13f-d25f0c2d950e-image.jpeg

    רשתות

  • בקשת מידע | חיבור סיבים נטפרי ללא ספק רשמי קו טלפון על סיבים
    א אשר

    @DANIEL-4
    1
    תודה לכל המגיבים 👍 👍
    2
    אני ראיתי עכשיו שיש לי כבר בבניין תשתית של בזק סיבים,
    מה שאומר שאני יכול להתחבר לבזק דרך הראל 019 אולי גם יוסי תקשורות בזק עצמו ועוד,
    השאלה האם הבעיות בבזק זה כשהם הספק בנוסף לתשתית ואם הם רק התשתית ואני מתחבר דרך 019/הראל המצב כן בסדר,
    או גם בתשתית שלהם יש בעיות?
    3
    שאלה לא קשורה אבל כן קשורה
    יש לי קו טלפון של בזק שנותק עקב בעיית תשתית בכבל שמתחבר לכניסה,
    יש לנו 3 כניסות לבניין
    וכשהיה בעיה הכניסות האחרות טיפלו אני סבלתי חודשים בחוסר ידיעה כי אני היחיד כנראה בכניסה עם קו.
    וכשהתעוררתי לנושא הם שלחו טכנאי והוא טען שזה "באחריות הלקוח" טענתי אם זה באחריות הלקוח מדוע לכניסה ב ו ג טיפלתם?
    לא קיבלתי על זה תשובה מאז הזמנתי טכנאי דרכם איזה 6 פעמים ממוצע כל חודשיים כשהקו שלי על מצב עקוב אחרי ואני משלם סתם
    כעת הבנתי שניתן להתחבר לקו טלפון על סיבים רק צריך לחבר את זה לראוטר השאלה היא האם זה חובה לחבר את הכבל לראוטר
    או שניתן לחבר אותו לממיר אחרי מפצל?
    2 האם יש ממיר שלא צורך בחשמל ישיר עובד על סוללות וכדו' הרעיון שהטלפון שלי יעבוד גם בהפסקות חשמל ללא קשור לראוטר.
    הרעיון היה להירשם לסיבים ולחסוך את התשלום עם חיבור הכבל מחדש
    הרבה פעמים יותר זול לשלם על התקנת סיב מאשר לשלם 500 ש"ח על כבל מחוץ לבניין ולעיתים זה בחינם.
    תודה רבה

    רשתות

  • בקשת מידע | חיבור סיבים נטפרי ללא ספק רשמי קו טלפון על סיבים
    א אשר

    שלום
    האם חייבים להתחבר דרך ספק נטפרי רשמי גם בסיבים?
    הסבר:
    התקשרתי לבזק והבנתי מהם שאני יכול להתחבר דרכם לנטפרי בסכום מסוים
    ואז התקשרי לאחד הספקיות של נטפרי והתברר לי שהם מחברים סיבים עם תשתית בזק בסכום מאוד יקר,
    השאלה האם זה אפשרי להתחבר לנטפרי על בזק לבד ללא צורך בשידוך דרך החברות "ספק רשמי נטפרי" ועוד או לא?

    רשתות

  • להורדה | אשכול הצעות לתוספי כרום
    א אשר

    @מיכאלוש עדכון מעכשיו eb5f0806-8189-4cc3-8db7-3090fbafd0d0-image.png

    רעיונות לביצוע

  • להורדה | אשכול הצעות לתוספי כרום
    א אשר

    @מיכאלוש כתב בלהורדה | אשכול הצעות לתוספי כרום:

    @אשר

    יש בחנות

    כתב בלהורדה | אשכול הצעות לתוספי כרום:
    > ובתוסף היחיד שפועל כרגע יש שיבושי תאריכים מחרידים,

    ככה כתבתי. ולייתר דיוק שיבושי פרשות השבוע.

    רעיונות לביצוע

  • בירור | פלפון כשר מוצלח
    א אשר

    @דניאל-הלוי אולי אפשר להוסיף להם לוח עברי לא?

    סלולרי

  • עזרה | תא קולי ב יוניהרץ E2
    א אשר

    @נוחעם-FM סתם סקרן אותי באיזה מכשירים גולן תומכת הכל בסדר תודה על העזרה ליל"ט

    כללי - עזרה הדדית

  • עזרה | תא קולי ב יוניהרץ E2
    א אשר

    @נוחעם-FM מה גולן עובד לך ביוניהרץ מעניין אני בהוט ושם נראה לי זה 5 ש"ח
    ואני חייב כדי שאם אין לי קליטה אח"כ אני יקבל צלצול

    כללי - עזרה הדדית

  • עזרה | תא קולי ב יוניהרץ E2
    א אשר

    @נוחעם-FM אם זה היה כשר ללא אפשרות התקנת קובץ APK לצערי הייתי מעיף אותו
    אבל כעת נכון אתה צודק ברור שלא להעיף
    נניח היה אותו מקרה בגלקסי יאנג כולם היו מעיפים את זה על טיל

    כללי - עזרה הדדית

  • עזרה | תא קולי ב יוניהרץ E2
    א אשר

    @נוחעם-FM תודה רבה הציל אותי כמעט העפתי את הטלפון הזה בגלל שאין לו תא קולי
    ועוד אחרי שבזבזתי עליו 699
    זה אותו רעיון כמו זה?
    \זה מה שהגעתי מחיפוש גוגל כנראה גוגל אוהב אותך פחות 😛
    נראה לי ששלך זה גרסה יותר מתקדמת

    כללי - עזרה הדדית

  • עזרה | תא קולי ב יוניהרץ E2
    א אשר

    @נוחעם-FM לחפש true phone APK?

    כללי - עזרה הדדית

  • עזרה | תא קולי ב יוניהרץ E2
    א אשר

    @נוחעם-FM זה קשור לזה כי ההפניית שיחות קשור לתא הקולי וגם לדברים מתקדמים
    במקרים שאני רוצה להפנות לא לתא הקולי אלא למקום אחר ואחרי כמה זמן וכו'.

    כללי - עזרה הדדית

  • עזרה | תא קולי ב יוניהרץ E2
    א אשר

    @נוחעם-FM אתה אומר שההגדרות הם דרך החייגן ולא דרך ההגדרות הרגילות
    איפה זה נמצא?
    אגב לא רואים שם אפשרויות של זמן עד להפניית השיחה וכו'.
    ולא ניתן להפעיל את ההתראות מוזר

    1362.jpg

    כללי - עזרה הדדית

  • עזרה | תא קולי ב יוניהרץ E2
    א אשר

    שלום
    מי שיש לו יוניהרץ E2 אשמח אם יעזור לי למצוא את ההגדרת של התא קולי,
    או אם יש למישהו אחר רעיון לאפליקציה חיצונית שתעזור לי בזה.
    לפני שישר יענו לי.... בדקתי את "הגדרות שיחה" לא קיים
    חיפשתי בהגדרות "הפניות שיחה" "מייל קולי" בעברית ובאנגלית "דואר קולי" ועוד 10 אפשרויות ולא מצאתי,
    יש לי תא קולי אני משלם על זה כל חודש
    ומי שבכל אופן יש לו רעיון אשמח מאוד תודה רבה

    כללי - עזרה הדדית

  • להורדה | אשכול הצעות לתוספי כרום
    א אשר

    @אברהם-גלסר לאחרונה שמתי לב שהתוסף היחיד של "לוח עברי" שהיה עד עכשיו
    לא עומד ב"מדיניות" של גוגל ונחסם,
    ובתוסף היחיד שפועל כרגע יש שיבושי תאריכים מחרידים,
    מי שיש לו אפשרות לעשות חדש נשמח.

    רעיונות לביצוע
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר