@אברהם-גלסר אני מוריד עכשיו משהו שנקרא LD.
זה אמור לעבוד לי בצורה נורמלית?
ותודה רבה!
ארי ק
-
בקשת מידע | התקנת APK על מחשב -
בקשת מידע | התקנת APK על מחשב@אברהם-גלסר אני בנטפרי.
יש משהו שאני צריך לעשות? -
בקשת מידע | התקנת APK על מחשב@אברהם-גלסר ניסיתי אבל לא ממש הבנתי....
זה סינית בשבילי. -
בקשת מידע | התקנת APK על מחשבאני אשמח לעזרה ,איך אני עושה את זה?
תודה. -
בעיה | הסרת טוטאל 360@לנציצ תודה רבה רבה
-
בעיה | הסרת טוטאל 360@לנציצ אותו דבר.
במנהל המשימות זה מופיע תחת תהליכים ברקע -
בעיה | הסרת טוטאל 360@לנציצ כרגע סל המחזור ריק.
זה רק להפעיל כמנהל מערכת ולכבות? -
בעיה | הסרת טוטאל 360@לנציצ כן אוקי

מה הלאה?
-
בעיה | הסרת טוטאל 360@לנציצ זה מהקובץ למעלה . מה עכשיו?

-
בעיה | הסרת טוטאל 360@לנציצ אה לא ראיתי שצירפת שם קובץ הורדתי א"ז עכשיו...
מחילה זה השעה.... אפרופו האשכול השני...... -
בעיה | הסרת טוטאל 360@לנציצ לא משתנה כלום.
-
בעיה | הסרת טוטאל 360@לנציצ איך מרעננים?
-
בעיה | הסרת טוטאל 360@לנציצ ואז מה? לא קורה כלום....
-
בעיה | הסרת טוטאל 360@לנציצ

להפוך ללא זמין א"א לגבי המיקום מצורף צילום. -
בעיה | הסרת טוטאל 360@לנציצ

הנה צילומסך
אגב אין לי אפשרות ללייק אבל ממש תודה. -
בעיה | הסרת טוטאל 360@לנציצ בדקתי בחיפוש הוא לא מביא לי כלום.
-
בעיה | הסרת טוטאל 360@לנציצ הבעיה שזה כרגע לא מופיע לי בג'ק....
-
בעיה | הסרת טוטאל 360@לנציצ זה מה שזה מראה לי , כנראה זה לא ירד , אה?

-
בעיה | הסרת טוטאל 360@לנציצ איך מוודאים שזה נמחק ,
דרך ההגדרות הרגילות באפליקציות?