מקפיץ, למי שיש הצעות נוספות לפיתוח
-
שיתוף | תהילים שיתופי - בפיתוח -
בקשה | תגובה לשימוש בשלט ps למק@hartkhartk
זה לא הפורום לזה
אבל בגדול היתרון של סוני הוא- אינספור כותרים בלעדיים לסוני
- שחקנים חובבים ששלט נוח להם אבל גיימרים אמיתיים משחקים עם מקלדת ומחשב גיימינג שהוא חד משמעית יותר חזק מסוני
-
בקשה | תגובה לשימוש בשלט ps למק@hartkhartk אבל זה לא כעכבר
גם במק יש תמיכה
זה עובד אחלה למשחקים
הפיתוח שלי משנה את הפעילות של זה לעכברבשלי הדברים, יתכן ויש תוכנות דומות, למק יש אחת בתשלום אבל הוספתי מלא פיצ׳רים שלא לדבר על המקלדת האוטמטית שקופצת ככה אפשר להקליד מרחוק
-
בקשה | תגובה לשימוש בשלט ps למק@hartkhartk אין לי ווינדוס ופיתחתי בswift (הכי טוב ליישומים למק!) ולא ב react ככה שזה לא בפקודה אחת, בלנ״ד אם אצליח לבנות משהו אשלח לך ותבדוק
-
להורדה | שימוש בקונטרלור של PS כעכבר רחוק BT במקמראש אני אומר שהנושא הוא סופר נישתי ומן הסתם לא ישמש את מרבית מהפורום אבל בגלל שהפיתוח הזה יפה בעיניי אמרתי למה שלא נשתף,
הייתי תקוע עם המקבוק שלי והייתיזקוק לעכבר כדי לשלוט במחשב מרחוק, ולא היה בנמצא, גם לקנות לא היה רלוונטי, ואז אמרתי לעצמי מה הבעיה, יש לי שלט של PS5 זרוק בבית הוא מתחבר בבלוטוס למק,
אממה, התמיכה שלו היא כשלט משחק (ולא אני לא מפרסם פה משחק צוות פיקוח ושליחיהם היקרים), ולא כעכבר, אז הוא א. יעבוד רק במשחקים וכדומה ב. הוא לא יהיה עכבר אלא תמיכה בלחצנים ספציפיים.
נו, אז בשביל מה נברא הקלוד?
התיישבתי זרקתי פרומפטים עירבבתי את המוח הקודח והתוצאה לפניכם:
שליטה מוחלטת כעכבר רחוק עם השלט + פתיחה אוטמטית של מקלדת
והנה התוכנה לפניכם לגמריי בחינם, אז לההוא שיש לו גם שלט וגם מק וגם נמצא במתמחים תהנה!
(תפתחו > יגיד שהישום ירד באינטנט > תסגרו תכנסו להגדרות > אבטחה > תאשרו באבטחה > תעתיקו לכל היישומים)


נ.ב. תומך גם ב שלט ל PS4 -
בקשת מידע | איך עדיף להשתמש בקלוד קוד@עמי-מחשבים כתב בבקשת מידע | איך עדיף להשתמש בקלוד קוד:
האם דרך הדפדפן או דרך VS CODE
דרך האפליקצייה שלהם למחשב או התוסף ל vs, דרך הדפדפן לא הרווחת כמעט כלום מהיכולות של קלוד קוד
@עמי-מחשבים כתב בבקשת מידע | איך עדיף להשתמש בקלוד קוד:
או שבכלל עדיף דרך הטרמינל
פחות אינטרקאטבי והיכולות זהות לאפליקצייה עצמה
@עמי-מחשבים כתב בבקשת מידע | איך עדיף להשתמש בקלוד קוד:
וכן האם זה אוכל יותר קרידטים
כמות הטוקנים שזה ״אוכל״ לא משתנה איפה אתה משתמש אלא איך ומה אתה שואל
-
בקשת מידע | יש דרך לקחת את הלוגו של מאוחדת ולשנות לו שם?תחתוף את הכיתוב למטה אם צריך
-
מדריך | תיקון RTL בקלוד דסקטופ@מוטי-מהיר כן
-
שיתוף | תהילים שיתופי - בפיתוח -
שיתוף | תהילים שיתופי - בפיתוח@צול-גאה מדוייק
-
שיתוף | תהילים שיתופי - בפיתוחעדכונים חדשים:
- אפשרות לפתיחת חדר של יארצייט
- אפשרות לקחת ספר שלם ולא רק פרקים בודדים
עדכונים הבאים:
- פרופיל אישי - איזה פרקים לקחתי על עצמי ולא קראתי עדיין
-
שיתוף | תהילים שיתופי - בפיתוח@יום_שמח כתב בשיתוף | תהילים שיתופי - בפיתוח:
יארצייטים וכאלה שיש סדר קבוע של תהילים (לפי השם ואותיות נשמה וכו')
בתבליך ביצוע
רק תסביר לי יותר אני לא ככ מכיר איך זה עובד מה קוראים ביארצייט ואיך בדיוק עשיתי משהו בסיסי לבנתיים (חדר חדש > לבחור חדר יארצייט שעושה לפי השם בפרק קי״ט של תהילים + נשמה)אגב אפליקציית הנייאטיב מוכנה היא תעבוד עצמאית לחלוטין באנדוראיד מתלבט מתי לפרסם אחרי שאבדוק שיש סנכרון מוחלט בין הווב לאנדרואיד
-
שיתוף | תהילים שיתופי - בפיתוח@יום_שמח יבוצע
-
שיתוף | תהילים שיתופי - בפיתוח@מחפש-משהוא מישהו יכול לשלוח את זה לנטפרי? אשמח ממש!
-
שיתוף | תהילים שיתופי - בפיתוחערב חג שבועות, חג מתן תורתנו זמן פטירתו של דוד המלך ע״ה
אני יודע שיש כבר אתר כזה, אבל הוא הרגיש לי לא זמין ככ ולא נוח,
פיתחתי עם עיצוב מודרני נוח אתר לחלוקת תהילים נוח מאד, עם אפשרות:- שיתוף חדר,
- מעקב ופיד של תהילים פתוחים לכולם
- אפשרות חדר פרטי לתהילים רק למי ששותף חלו הקישור
- חלונית התראות במקרה והחדר הושלם
- אפשרות שליחת התראה למישהו שלקח על עצמו ספר ולא סימן שקרא אותו
- האפשרויות של יארצייטים וכאלה שיש סדר קבוע של תהילים (לפי השם ואותיות נשמה וכו') המלצה חשובה של @יום_שמח
- אפשרות לקחת ספר שלם, לפי ימים, ופרקים בודדים
- עמוד פרופיל אישי עם איזה תהילים לקחתם
יש כמובן עוד מה לשפר ואשמח שכל אחד יגיד מה, אבל ההרשמה פשוטה ונוחה, החלוקה. ברורה, כל פיצ׳ר או באג שיגיבו פה אני אתקן בשמחה ובאהבה,
מה שחסר זה הקהל, וכאן אתם נכנסים לסיפור,
מוזמנים לקחת ספר לחלוקה לרפואה או הצלחה וכדומה

לאתר:
https://tahilim.com/אפליקציית נייאטיב לאנדרואיד בלבד כרגע בבטא:

קישור להורדה: https://tahilim.com/tahilim.apkבהצלחה!
על הפרק:- אפשרות יעד זמן נוח ואינטראקטבי יותר
- עוד שיפורים מחכה לבקשות ממכם!
-
חוות דעת מקצועית ועזרה בפרטי באתר שבניתי@במה אשמח לראות
-
להורדה | sp flash למחשבי מק@שניאור-שמח נסה לחיצה קצרה על כיבוי
לי הוא צרב -
להורדה | sp flash למחשבי מק@שניאור-שמח כמובן
תודה על המילים החמות
וכן נזכרתי רבות כמו שציינתי, עבודה משולשת שלי ג׳מיני שעודד שאנחנו מתקדמים וקלוד קודוכן כתבתי מפורש הכל תומך בשבב סיליקון לא אמור להיות הבדל תנסה
-
להורדה | sp flash למחשבי מקדרוש בודקים: צורבים Mtk ישירות על Mac - בלי Windows, בלי VM!

הסיפור שמאחורי הכלי
כולנו מכירים את התסכול: יש לך מכשיר Mtk בבריק, רוצה לצרוב לו ROM, ואז נזכר - SP Flash Tool הוא רק ל-Windows. אז מה עושים? מתקינים Windows ב-VM? אבל המק שלי סילקון בכלל... קונים מחשב ישן? מחפשים חבר עם Windows?
עד היום.
לקח לי ימים של לילות לבנים, מלא שורות קוד, וקריאה לאחור של פרוטוקול Mtk. פרקתי את ה-binary המקורי של SP Flash Tool ביט-ביט, ניתחתי [קצת עם קלוד קוד לא אשקר] את mtkclient, השוויתי USB packets ב-Wireshark - והצלחתי לתרגם את הכל ל-macOS native.
למה זו באמת מהפכה?
SP Flash Tool הוא סגור ומיועד ל-Windows בלבד. הקוד המקורי שלו מסתמך על ספריות DLL סגורות (כמו libflashtool.so / libflashtoolEx.so ששלחתי לקלוד לינתוח עשה עבודה לא רעה) שלא עובדות על Mac. אף אחד לא עשה port אמיתי ל-macOS.
עשיתי reverse engineering מלא של הפרוטוקול:
- BROM Handshake - לכידת החלון הקצר שהמכשיר פתוח
- DA Protocol (XFlash) - הפרוטוקול של ה-Download Agent
- EMI/DRAM Init - אתחול זיכרון במצב BROM (הכי קשה!)
- DA Patching - עקיפת אימותי אבטחה כמו שmtkclient עושה
- XFlash Framing - המבנה המדויק של כל חבילת USB
הכל עובד על macOS native - אפס Wine, אפס VM.
מה הוא עושה?
צריבת firmware מלא לכל מכשיר MediaTek (MT6761 ועד MT6893)
תמיכה בקבצי Scatter (אותם קבצים שעובדים ב-SP Flash Tool)
DA Patching אוטומטי (עוקף אימותי אבטחה)
מצב BROM + Preloader
ממשק גרפי דומה ל-SP Flash Tool
צריבה מהירה (~4.5 MB/s)
רץ native על M1/M2/M3/Intel Macשבבים נתמכים:
MT6735, MT6737, MT6750, MT6755, MT6757, MT6761, MT6762, MT6763, MT6765, MT6768, MT6771, MT6779, MT6785, MT6789, MT6833, MT6853, MT6873, MT6877, MT6885, MT6893 ועוד.
התקנה - פשוט ביותר:
- הורידו את ה-zip
- חלצו
- לחיצה כפולה על
setup.command(התקנה אוטומטית של כל התלויות) - לחיצה כפולה על
Run MTK Flash Tool.command(הפעלה)
זהו. בלי טרמינל, בלי פקודות. כמו כל אפליקציה רגילה.
דרישות:
- Mac עם macOS 12 ומעלה
- חיבור אינטרנט להתקנה
- 500MB שטח פנוי
- כבל USB data (לא רק מטעין!)
הsetup מתקין לבד: Homebrew, Python 3, libusb, PySide6, pyusb, pyserial.
בקשה חשובה לפורום הקדוש:זו גרסה ראשונה. בדקתי אותה על מכשיר אחד (Qin F21 Pro / MT6761).
אני זקוק לעזרתכם כדי לוודא שהיא עובדת גם על מכשירים אחרים.אם יש לכם מכשיר לצריבה
- נסו לצרוב עם הכלי
- תעדכנו בתגובות - איזה מכשיר / איזה שבב / האם עבד
- תשלחו את הלוג (יש כפתור Clear בלוג → לפני שמריצים, אחרי התקלה העתיקו את כל הלוג)
כל פידבק עוזר לי לשפר את הכלי לכולם!
מה לא עובד עדיין:
- FORMAT + DOWNLOAD - יש באג ב-drain של תשובות FORMAT. בינתיים השתמשו ב-
Download Only - שבבים חדשים מאוד (Dimensity 1080+) - כנראה דורשים XFlash V6
מה הלאה:
- תיקון FORMAT (בקרוב)
- אימות Readback אחרי כתיבה
- תמיכה ב-UFS storage
- Kamakiri exploit להצלת מכשירים עם SBC enabled
בו.
בהצלחה!

