דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
אליר325000א

אליר325000

@אליר325000
מדריכים
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
2.4k
נושאים
182
שיתופים
0
קבוצות
2
עוקבים
42
עוקב אחרי
5

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • שיתוף | תהילים שיתופי - בפיתוח
    אליר325000א אליר325000

    מקפיץ, למי שיש הצעות נוספות לפיתוח

    רשתות

  • בקשה | תגובה לשימוש בשלט ps למק
    אליר325000א אליר325000

    @hartkhartk
    זה לא הפורום לזה 😊
    אבל בגדול היתרון של סוני הוא

    1. אינספור כותרים בלעדיים לסוני
    2. שחקנים חובבים ששלט נוח להם אבל גיימרים אמיתיים משחקים עם מקלדת ומחשב גיימינג שהוא חד משמעית יותר חזק מסוני
    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בקשה | תגובה לשימוש בשלט ps למק
    אליר325000א אליר325000

    @hartkhartk אבל זה לא כעכבר
    גם במק יש תמיכה
    זה עובד אחלה למשחקים
    הפיתוח שלי משנה את הפעילות של זה לעכבר

    בשלי הדברים, יתכן ויש תוכנות דומות, למק יש אחת בתשלום אבל הוספתי מלא פיצ׳רים שלא לדבר על המקלדת האוטמטית שקופצת ככה אפשר להקליד מרחוק

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בקשה | תגובה לשימוש בשלט ps למק
    אליר325000א אליר325000

    @hartkhartk אין לי ווינדוס ופיתחתי בswift (הכי טוב ליישומים למק!) ולא ב react ככה שזה לא בפקודה אחת, בלנ״ד אם אצליח לבנות משהו אשלח לך ותבדוק

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • להורדה | שימוש בקונטרלור של PS כעכבר רחוק BT במק
    אליר325000א אליר325000

    מראש אני אומר שהנושא הוא סופר נישתי ומן הסתם לא ישמש את מרבית מהפורום אבל בגלל שהפיתוח הזה יפה בעיניי אמרתי למה שלא נשתף,

    הייתי תקוע עם המקבוק שלי והייתיזקוק לעכבר כדי לשלוט במחשב מרחוק, ולא היה בנמצא, גם לקנות לא היה רלוונטי, ואז אמרתי לעצמי מה הבעיה, יש לי שלט של PS5 זרוק בבית הוא מתחבר בבלוטוס למק,

    אממה, התמיכה שלו היא כשלט משחק (ולא אני לא מפרסם פה משחק צוות פיקוח ושליחיהם היקרים), ולא כעכבר, אז הוא א. יעבוד רק במשחקים וכדומה ב. הוא לא יהיה עכבר אלא תמיכה בלחצנים ספציפיים.

    נו, אז בשביל מה נברא הקלוד?

    התיישבתי זרקתי פרומפטים עירבבתי את המוח הקודח והתוצאה לפניכם:

    שליטה מוחלטת כעכבר רחוק עם השלט + פתיחה אוטמטית של מקלדת

    והנה התוכנה לפניכם לגמריי בחינם, אז לההוא שיש לו גם שלט וגם מק וגם נמצא במתמחים תהנה!

    PS Controller Mouse.zip

    (תפתחו > יגיד שהישום ירד באינטנט > תסגרו תכנסו להגדרות > אבטחה > תאשרו באבטחה > תעתיקו לכל היישומים)

    4c370c23-05dd-43ed-a5a8-754ce62cb3a5-צילום מסך 2026-06-16 ב-16.39.51.png
    bcb83df2-f32f-41bc-96d9-192ed403556a-צילום מסך 2026-06-16 ב-16.38.59.png a66c8e18-8a55-4313-8614-b7d12c866d56-צילום מסך 2026-06-16 ב-16.38.38.png
    ‎⁨‎⁨
    נ.ב. תומך גם ב שלט ל PS4

    מדריכים - MacOS

  • בקשת מידע | איך עדיף להשתמש בקלוד קוד
    אליר325000א אליר325000

    @עמי-מחשבים כתב בבקשת מידע | איך עדיף להשתמש בקלוד קוד:

    האם דרך הדפדפן או דרך VS CODE

    דרך האפליקצייה שלהם למחשב או התוסף ל vs, דרך הדפדפן לא הרווחת כמעט כלום מהיכולות של קלוד קוד

    @עמי-מחשבים כתב בבקשת מידע | איך עדיף להשתמש בקלוד קוד:

    או שבכלל עדיף דרך הטרמינל

    פחות אינטרקאטבי והיכולות זהות לאפליקצייה עצמה

    @עמי-מחשבים כתב בבקשת מידע | איך עדיף להשתמש בקלוד קוד:

    וכן האם זה אוכל יותר קרידטים

    כמות הטוקנים שזה ״אוכל״ לא משתנה איפה אתה משתמש אלא איך ומה אתה שואל

    עזרה הדדית - בינה מלאכותית

  • בקשת מידע | יש דרך לקחת את הלוגו של מאוחדת ולשנות לו שם?
    אליר325000א אליר325000

    @YHDT Gemini_Generated_Image_wjvf1ywjvf1ywjvf.png

    תחתוף את הכיתוב למטה אם צריך

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • מדריך | תיקון RTL בקלוד דסקטופ
    אליר325000א אליר325000

    @מוטי-מהיר כן

    עזרה הדדית - בינה מלאכותית

  • שיתוף | תהילים שיתופי - בפיתוח
    אליר325000א אליר325000

    כתב בשיתוף | תהילים שיתופי - בפיתוח:

    פרופיל אישי - איזה פרקים לקחתי על עצמי ולא קראתי עדיין

    עודכן!

    רשתות

  • שיתוף | תהילים שיתופי - בפיתוח
    אליר325000א אליר325000

    @צול-גאה מדוייק

    רשתות

  • שיתוף | תהילים שיתופי - בפיתוח
    אליר325000א אליר325000

    עדכונים חדשים:

    • אפשרות לפתיחת חדר של יארצייט
    • אפשרות לקחת ספר שלם ולא רק פרקים בודדים

    עדכונים הבאים:

    • פרופיל אישי - איזה פרקים לקחתי על עצמי ולא קראתי עדיין
    רשתות

  • שיתוף | תהילים שיתופי - בפיתוח
    אליר325000א אליר325000

    @יום_שמח כתב בשיתוף | תהילים שיתופי - בפיתוח:

    יארצייטים וכאלה שיש סדר קבוע של תהילים (לפי השם ואותיות נשמה וכו')

    בתבליך ביצוע
    רק תסביר לי יותר אני לא ככ מכיר איך זה עובד מה קוראים ביארצייט ואיך בדיוק עשיתי משהו בסיסי לבנתיים (חדר חדש > לבחור חדר יארצייט שעושה לפי השם בפרק קי״ט של תהילים + נשמה)

    אגב אפליקציית הנייאטיב מוכנה היא תעבוד עצמאית לחלוטין באנדוראיד מתלבט מתי לפרסם אחרי שאבדוק שיש סנכרון מוחלט בין הווב לאנדרואיד

    רשתות

  • שיתוף | תהילים שיתופי - בפיתוח
    אליר325000א אליר325000

    @יום_שמח יבוצע

    רשתות

  • שיתוף | תהילים שיתופי - בפיתוח
    אליר325000א אליר325000

    @מחפש-משהוא מישהו יכול לשלוח את זה לנטפרי? אשמח ממש!

    רשתות

  • שיתוף | תהילים שיתופי - בפיתוח
    אליר325000א אליר325000

    ערב חג שבועות, חג מתן תורתנו זמן פטירתו של דוד המלך ע״ה
    אני יודע שיש כבר אתר כזה, אבל הוא הרגיש לי לא זמין ככ ולא נוח,
    פיתחתי עם עיצוב מודרני נוח אתר לחלוקת תהילים נוח מאד, עם אפשרות:

    • שיתוף חדר,
    • מעקב ופיד של תהילים פתוחים לכולם
    • אפשרות חדר פרטי לתהילים רק למי ששותף חלו הקישור
    • חלונית התראות במקרה והחדר הושלם
    • אפשרות שליחת התראה למישהו שלקח על עצמו ספר ולא סימן שקרא אותו
    • האפשרויות של יארצייטים וכאלה שיש סדר קבוע של תהילים (לפי השם ואותיות נשמה וכו') המלצה חשובה של @יום_שמח
    • אפשרות לקחת ספר שלם, לפי ימים, ופרקים בודדים
    • עמוד פרופיל אישי עם איזה תהילים לקחתם

    יש כמובן עוד מה לשפר ואשמח שכל אחד יגיד מה, אבל ההרשמה פשוטה ונוחה, החלוקה. ברורה, כל פיצ׳ר או באג שיגיבו פה אני אתקן בשמחה ובאהבה,
    מה שחסר זה הקהל, וכאן אתם נכנסים לסיפור,
    מוזמנים לקחת ספר לחלוקה לרפואה או הצלחה וכדומה
    284cdd83-3fb4-4b0a-ba65-efb308398515-צילום מסך 2026-05-21 ב-17.34.52.png
    לאתר:
    https://tahilim.com/

    אפליקציית נייאטיב לאנדרואיד בלבד כרגע בבטא:
    2e6ac068-30b6-4b40-94fa-bcba16c35ca3-צילום מסך 2026-05-21 ב-17.31.30.png
    קישור להורדה: https://tahilim.com/tahilim.apk

    בהצלחה!
    על הפרק:

    • אפשרות יעד זמן נוח ואינטראקטבי יותר
    • עוד שיפורים מחכה לבקשות ממכם!‎⁨
    רשתות

  • חוות דעת מקצועית ועזרה בפרטי באתר שבניתי
    אליר325000א אליר325000

    @במה אשמח לראות

    רשתות

  • להורדה | sp flash למחשבי מק
    אליר325000א אליר325000

    @שניאור-שמח נסה לחיצה קצרה על כיבוי
    לי הוא צרב

    מדריכים - MacOS

  • להורדה | sp flash למחשבי מק
    אליר325000א אליר325000

    @שניאור-שמח כמובן
    תודה על המילים החמות
    וכן נזכרתי רבות כמו שציינתי, עבודה משולשת שלי ג׳מיני שעודד שאנחנו מתקדמים וקלוד קוד

    וכן כתבתי מפורש הכל תומך בשבב סיליקון לא אמור להיות הבדל תנסה

    מדריכים - MacOS

  • להורדה | sp flash למחשבי מק
    אליר325000א אליר325000

    דרוש בודקים: צורבים Mtk ישירות על Mac - בלי Windows, בלי VM!

    ffad8f32-9ea4-4913-a33e-ece9f2adcbf0-צילום מסך 2026-04-20 ב-2.07.57.png

    הסיפור שמאחורי הכלי

    כולנו מכירים את התסכול: יש לך מכשיר Mtk בבריק, רוצה לצרוב לו ROM, ואז נזכר - SP Flash Tool הוא רק ל-Windows. אז מה עושים? מתקינים Windows ב-VM? אבל המק שלי סילקון בכלל... קונים מחשב ישן? מחפשים חבר עם Windows?

    עד היום.

    לקח לי ימים של לילות לבנים, מלא שורות קוד, וקריאה לאחור של פרוטוקול Mtk. פרקתי את ה-binary המקורי של SP Flash Tool ביט-ביט, ניתחתי [קצת עם קלוד קוד לא אשקר] את mtkclient, השוויתי USB packets ב-Wireshark - והצלחתי לתרגם את הכל ל-macOS native.

    למה זו באמת מהפכה?

    SP Flash Tool הוא סגור ומיועד ל-Windows בלבד. הקוד המקורי שלו מסתמך על ספריות DLL סגורות (כמו libflashtool.so / libflashtoolEx.so ששלחתי לקלוד לינתוח עשה עבודה לא רעה) שלא עובדות על Mac. אף אחד לא עשה port אמיתי ל-macOS.

    עשיתי reverse engineering מלא של הפרוטוקול:

    • BROM Handshake - לכידת החלון הקצר שהמכשיר פתוח
    • DA Protocol (XFlash) - הפרוטוקול של ה-Download Agent
    • EMI/DRAM Init - אתחול זיכרון במצב BROM (הכי קשה!)
    • DA Patching - עקיפת אימותי אבטחה כמו שmtkclient עושה
    • XFlash Framing - המבנה המדויק של כל חבילת USB

    הכל עובד על macOS native - אפס Wine, אפס VM.

    מה הוא עושה?

    ✅ צריבת firmware מלא לכל מכשיר MediaTek (MT6761 ועד MT6893)
    ✅ תמיכה בקבצי Scatter (אותם קבצים שעובדים ב-SP Flash Tool)
    ✅ DA Patching אוטומטי (עוקף אימותי אבטחה)
    ✅ מצב BROM + Preloader
    ✅ ממשק גרפי דומה ל-SP Flash Tool
    ✅ צריבה מהירה (~4.5 MB/s)
    ✅ רץ native על M1/M2/M3/Intel Mac

    שבבים נתמכים:

    MT6735, MT6737, MT6750, MT6755, MT6757, MT6761, MT6762, MT6763, MT6765, MT6768, MT6771, MT6779, MT6785, MT6789, MT6833, MT6853, MT6873, MT6877, MT6885, MT6893 ועוד.

    התקנה - פשוט ביותר:

    1. הורידו את ה-zip
    2. חלצו
    3. לחיצה כפולה על setup.command (התקנה אוטומטית של כל התלויות)
    4. לחיצה כפולה על Run MTK Flash Tool.command (הפעלה)

    זהו. בלי טרמינל, בלי פקודות. כמו כל אפליקציה רגילה.

    דרישות:

    • Mac עם macOS 12 ומעלה
    • חיבור אינטרנט להתקנה
    • 500MB שטח פנוי
    • כבל USB data (לא רק מטעין!)

    הsetup מתקין לבד: Homebrew, Python 3, libusb, PySide6, pyusb, pyserial.

    🙏 בקשה חשובה לפורום הקדוש:

    זו גרסה ראשונה. בדקתי אותה על מכשיר אחד (Qin F21 Pro / MT6761).
    אני זקוק לעזרתכם כדי לוודא שהיא עובדת גם על מכשירים אחרים.

    אם יש לכם מכשיר לצריבה

    1. נסו לצרוב עם הכלי
    2. תעדכנו בתגובות - איזה מכשיר / איזה שבב / האם עבד
    3. תשלחו את הלוג (יש כפתור Clear בלוג → לפני שמריצים, אחרי התקלה העתיקו את כל הלוג)

    כל פידבק עוזר לי לשפר את הכלי לכולם!

    מה לא עובד עדיין:

    • FORMAT + DOWNLOAD - יש באג ב-drain של תשובות FORMAT. בינתיים השתמשו ב-Download Only
    • שבבים חדשים מאוד (Dimensity 1080+) - כנראה דורשים XFlash V6

    מה הלאה:

    • תיקון FORMAT (בקרוב)
    • אימות Readback אחרי כתיבה
    • תמיכה ב-UFS storage
    • Kamakiri exploit להצלת מכשירים עם SBC enabled

    בו.


    הורדה

    בהצלחה! 🎯
    ‎⁨

    מדריכים - MacOS
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר