@אפרים-ד ניסיתי לשמור שינויים ברשימה לבנה וזה פשוט לא עובד זה כאילו נלחץ אבל לא עושה שום דבר בפועל
ייש"כ עצום על החסימה הנפלאה הזו
אליהו הלל
-
המלצה | 0.4.47 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת -
המלצה | 0.4.47 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת@אפרים-ד כתב בהמלצה | 0.4.24 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת:
com.unicell.pangoandroid זה שם חבילה של פנגו.
ואיך יודעים מה השם של כל חבילה?
תודה רבה -
המלצה | 0.4.47 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת@אפרים-ד כתב בהמלצה | 0.4.24 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת:
הגדרות בחנות תוכל לבחור מה לעדכן תוכל
בדקתי וניסיתי ואין משהו בהגדרות למשל שיביא לי אפליקציית פנגו
גם להוסיף שמות חבילה (כמו - com.exmale.etc...) (ההוספה כמובן עם הקוד, והעדכון עצמו בלי הקוד. יש גם למעלה כפתור לרענון)
לא הבנתי התכוננת ADB ? וחוץ מזה איך אני אמור לדעת מה שם החבילה של האפליקצייה והאם זה יעזור?
עוד נקודה בפועל אם הפעלתי VPN ולמשל יש לי את אפליקציית פנגו או למשל במסלול ווצאפ אז זה יעבוד?
והאם בוויז למשל אחרי שהפעלתיVPN יעבוד דפדפן פנימי?
ניסתי למשל את גוגל מפס ברשת של נטפרי וזה לא עבד למרות שהתקנתי תעודת אבטחה מהחסימה שלך יש לך מושג למה
תודה על הכל וסליחה שאני משגע אותך בשאלות זה פעם ראשונה שניסתי את החסימה שלך ואני מוכרח לציין שעשית עבודה מטורפת תודה רבה -
המלצה | 0.4.47 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת@אפרים-ד לא הצלחתי להבין בדיוק למה בחנות לא מופיע כל האפליקציות מופיע שם רק זינג וויז סייר קבצים מיוזקולט וזהו למה אין פנגו מייל וכדו' ניסיתי את כל המסלולים הפעלתי את החסימה והכל ולא הצלחתי
-
שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!@שניאור-שמח כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!:
@אליהו-הלל איזה מכשיר?
זה לא רלוונטי זה בהרבה מכשירים אבל אם אתה שואל אז נה שעולה לי זה גם בסמסונג A06 וגם בדוגי S41 מקס ועוד מכשירים
-
שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!למה הגי פי אס לא עובד כל כך טוב עם קיידרואיד ולא אני לא חדש בתחום אני כבר תקופה ארכה מתקין אנשים ומחזיק כמה מכשירים ובידיעה ברורה מהרגע ששמים קיידרואיד לא משנה איזה מכשיר הג' פי אס לא משהו מיוחד אמנם עובד אבל הרבה יותר חלש, אמנם דיברו על זה בעבר אבל ככל הידוע לי נטען שזה סודר ובכל זאת עדיין יש בעיות כמובן אני מדבר על הגירסא האחרונה שיצאה
תודה לכל העוזרים -
בקשת מידע | אשמח להמלצה על מחשב טוב וחזק בין 3000 ל 4000 ש"ח במיידי חדש בלבד@אביעד כתב בבקשת מידע | אשמח להמלצה על מחשב טוב וחזק בין 3000 ל 4000 ש"ח במיידי חדש בלבד:
אתה רוצה דווקא גודל 14" ?
כן, ויש גם בפרו בוק 14
-
בקשת מידע | אשמח להמלצה על מחשב טוב וחזק בין 3000 ל 4000 ש"ח במיידי חדש בלבד -
בקשת מידע | אשמח להמלצה על מחשב טוב וחזק בין 3000 ל 4000 ש"ח במיידי חדש בלבד@איש-גמזו כתב בבקשת מידע | אשמח להמלצה על מחשב טוב וחזק בין 3000 ל 4000 ש"ח במיידי חדש בלבד:
גם עם i3 דור 14 המחשב יכול לרוץ, כ״ש i5
לא, מה שאמרת לא טוב לי אמנם זה רץ בפעולות רגילות אבל עדיין זה לא זה
כי אני גם צריך שילוב של איכות ביחד עם ביצועים טובים (זה לא בשבילי זה בשביל מישהו אחר והוא אוהב סטנדרט גבוה ואיכותי גם אם זה רק לפעולות פשוטות מה שאני כן מסתפק זה אולי ללכת על אולטרה 5 כמו זה
מה אתם אומרים? -
בקשת מידע | אשמח להמלצה על מחשב טוב וחזק בין 3000 ל 4000 ש"ח במיידי חדש בלבד@דוד-משה-1 כתב בבקשת מידע | אשמח להמלצה על מחשב טוב וחזק בין 3000 ל 4000 ש"ח במיידי חדש בלבד:
@אליהו-הלל דרישות נוספות? כרטיס מסך או מה
זה צריך להיות גם מחשב לזום
ובעיקר לשימוש יומימי אמנם לא של תוכנות כבדות אבל חשוב פשוט שהכל ירוץ בצורה טובה וחלקה ושיהיה מחשב עמיד גם לא מהפשוטים של ווסטרו או של V14 של לנובו שאחרי שנה אתה זורק
תודה לכל המסייעים -
בקשת מידע | אשמח להמלצה על מחשב טוב וחזק בין 3000 ל 4000 ש"ח במיידי חדש בלבדאני אמנם צריך לשימוש רגיל אבל יש לי עניין דווקא בנתונים שכתבתי
אני מסתפק בין מעבד אולטרה 5 לבין I7
ובין HP ל דל אמנם דל וודאי יש לו את השם אבל חשוב לי בסך הכל משהו טוב נהיר וחזק שיחזיק זמן
ואני מדגיש רק חדש באריזה -
שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!@שניאור-שמח כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!:
@אליהו-הלל חיברת עם כבל או אלחוטי?
עם כבל
-
שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!@Chaim1297 כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!:
אני מנסה לחבר הווייז שלי לרכב דרך Android Auto אבל זה לא מצליח להתחבר בגלל הVPN. מישהו יודע איזה פטרון בשביל זה? או אולי אפשר לעדכן את הגרסה אם אפשרות לAndroid Auto?
אני הצלחתי לחבר לאוטו בצורה פשוטה הורדתי את החסימה עדכנתי את האפליקציה של אנדרואיד אוטו חיברתי לאוטו ובדקתי שעובד ואז שמתי את החסימה בחזרה ועובד לי נפלא לא יודע מה יקרה כשיהיה עדכון נוסף
-
אפליקציית ניהול וחסימה לאנדרואיד: TripleU MDM (גרסה v3.8)אולי מישהו יכול לעשות מדריך מסודר איך חוסמים מכשיר באופן מוחלט איזה הגדרות צריך לעשות ומה כל הגדרה עושה ואיך חוסמים הכל חוץ מאפליקציה אחת
-
בעיה | סנכרון אנשי קשר של פלאפון 5 על 5 עם רכב BYD@ruah כתב בבעיה | סנכרון אנשי קשר של פלאפון 5 על 5 עם רכב BYD:
כשאני מתחבר עם הבלוטוס לרכב יש לי בעיה:
באנשי קשר ברכב מופיע לי רק 60 אנשי קשר ראשונים ושאר אהשי הקשר של הפלאפון לא מנסתכרנים עם הרכב
אשמח לעזרההאם בחיוג של איש קשר אליך מהאנשי קשר האחרונים אז גם לא מופיע השם או שאז מופיע ורק באנשי קשר לא מופיע תודה רבה על המידע
@מיישה מה עם Q 8 גם עושה בעיות או שהוא יותר טוב
-
שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!@שניאור-שמח כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!:
@לא-מתייאש כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!:
@world כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!:
יש לי סאמסונג 06 עם הגרסה אחרונה של קיידרואיד
שאני מחבר לרכב יש לי את ההודעה הזומה יכול להיות

כתוב שהויפיאן מתנגש עם אנדרואיד אוטו, אין מה לעשות, הויפיאן זה הלב של קיידרואיד
זה מעניין, כי כמה פה אמרו שכן הצליחו לחבר..
זהו שאני מעולם לא הצלחתי הייתי שמח לדעת איך אני מתחבר היה מאוד עוזר לי ושוב תודה לכולם
-
שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!@לא-מתייאש כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!:
@אליהו-הלל כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!:
@לא-מתייאש
ממש תודה אין מילים להאריך את מה שאתה עושה
רק דבר קטן לטובת בעלי הגמחי"ם של הוויז אולי כדאי לעשות אופצייה להסתיר את החנות אפליקציות או לעשות לה סיסמה נפרדת כך המשתמשים לא ישחקו בה ושוב תודה עצומה זה בושה שאנחנו בכלל מעיזים לבקש דברים
והמדהים הוא שאתה עושה את זה בטבעיות לגמרי
ירבו כמותךקבלתי, תעדכן ל0.9.9 מופיע בהגדרות
תודה רבה אין עליך
-
שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!@לא-מתייאש
ממש תודה אין מילים להאריך את מה שאתה עושה
רק דבר קטן לטובת בעלי הגמחי"ם של הוויז אולי כדאי לעשות אופצייה להסתיר את החנות אפליקציות או לעשות לה סיסמה נפרדת כך המשתמשים לא ישחקו בה ושוב תודה עצומה זה בושה שאנחנו בכלל מעיזים לבקש דברים
והמדהים הוא שאתה עושה את זה בטבעיות לגמרי
ירבו כמותך