????
איש הפלא
-
בקשה | עדכון לפאלפון פרו 30 -
בקשת מידע | טעינת כרטיס SDמשהו יודע למה הרבה כרטיסי SD שמכניסים לנגן כותבים שצריך לפרמט?
והאם יש לזה פיתרון ללא פירמוט? -
בקשה | רמקול אליאקספרסלמישהו יש המלצה על רמקול מאליאקספרס עד 100 ש"ח?
-
בקשת מידע | חסימת נגן Q5@אלוף-תימן אני לא מצליח לעשות בפרטי
-
בקשת מידע | חסימת נגן Q5האם ניתן לחסום נגן Q5 מוי-פי ומסרטונים?
(לא ניתן להתקין בו אפליקציות)
(זה נגן Q5 מאליאקספרס לא כמו בארץ)
Screenshot_2026-06-07-15-30-43.png -
בקשה | עדכון לפאלפון פרו 30האם אפשר לעדכן פאלפון פרו 30 לא בחנות? (תוכנה)
-
סקר | בינה מלאכותית בטלפון כשר: סקר בינה בקו טלפוני עם אפשרות לבחירת מודל שיחהיש כאן מדריך לפתיחת קו-
https://xsx-x.github.io/Kav-Binah-Guide/ -
להורדה | תרגום מסך. טקסט. תמונות. אופליין ללא רוט עודכן עכשיומה לעשות אחרי שאני מתקין את המעתיק נתונים?
איזה תיקיה לבחור? -
בקשה | אפליקציה סידור סינגליםהאם יש אפליקציה של סידור סינגלים לאנדרויד?
(מחיפוש שעשיתי בפורום לא מצאתי...) -
בקשה | תרגום מסך ללא צורך באינטרנטהתקנתי את מעתיק הנתונים איזה תיקיה לבחור עכשיו?
-
בקשה | תרגום מסך ללא צורך באינטרנטאני הסתבכתי בהתקנה של הקבצים האחרים לא של האפליקציה
-
בקשה | תרגום מסך ללא צורך באינטרנטלעשות חילוץ במחשב או בנגן?
-
בקשה | תרגום מסך ללא צורך באינטרנט@אלוף-תימן מכשיר m36
לא הבנתי מה צריך להתקין חוץ מהאפליקציה שהוא מביא שמה -
בקשה | אפליקציה לפתיחת הנגן ע"י זיהוי פניםאין לי רוט
-
בקשה | תרגום מסך ללא צורך באינטרנט@אלוף-תימן אין לי רוט
-
בקשה | תרגום מסך ללא צורך באינטרנט@שמואל-הסיני תודה על הערה
תכלס ניסתי להתקין את זה ואני מסתבך עם הקבצים
https://mitmachim.top/topic/17546/תרגום-מסך-המחשב-און-ליין-דרך-צילום-מסך/12 -
להורדה | VidBlocker אפליקציה לחסימת וידיאו באנדרואיד@ר-יעקב-עייפים יש לי את האפליקציה של הוידאו Smart Gallery זה לא עובד גם שמה הווידאו שאני מסריט?
-
בקשה | אפליקציה לפתיחת הנגן ע"י זיהוי פניםהאם יש אפליקציה לפתיחת הנגן ע"י זיהוי פנים?
שעובדת טוב -
בקשה | תרגום מסך ללא צורך באינטרנטהאם יש אפליקציה שמתרגמת את המסך ללא צורך בצילום מסך?
(וללא צורך להעתיק את הכתב)
וללא צורך בחיבור לאינטרנט -
להורדה | VidBlocker אפליקציה לחסימת וידיאו באנדרואידתכלס,
זה חוסם את הוידאו שאני מסריט?
והאם חייבים להתחבר לאינטרנט?