@יהודה-פרי יש בשניהם, זה לא קשור, זה ארגומנט שניתן להעברה בהפעלת התוכנה
אביי
-
שאלה | האם אפשר לעשות עמדת קול הלשון המאפשרת הקטנה של החלון? -
שאלה | האם אפשר לעשות עמדת קול הלשון המאפשרת הקטנה של החלון?כי בביכנ"ס שאני מכיר שיש את העמדה אין בכלל כפתור יציאה. האחראי יוצא ע"י הקשה על איזה רב שזה בעצם יציאה וצריך סיסמא וכו'
יש שני אפשרויות להפעיל את תוכנת קול הלשון במחשב, קיצור אחד רץ עם מצב קיוסק מוגן, והקיצור השני מריץ את התוכנה במצב של חלון רגיל שניתן לסגירה עם איקס
-
בירור | מה עושים שמעלים דרך גוגל סקיפט לימות והוא לא מסכים להשמיע ואומר שאין קובץ למרות שרואים באתר את הקובץ שמע ואם מעלים ידנית כן משמיע@יאיר2081 מה הפורמט של הקובץ שעולה?
-
עזרה | עזרה דחופה בלהוריד כמויות!! קבצים מהמייל@תמיד כתב בעזרה | עזרה דחופה בלהוריד כמויות!! קבצים מהמייל:
והאמת שהבעי' שלי היא לא בתשלום אלא בפרטי אשראי שאני נותן למקום שאין לי מושג מהו! כמובן לא משהו אישי..
אם אתה מעוניין, תוכל לפנות למייל a@abaye.co,
(התשלום זה בדף סליקה מאובטח ואני בכלל לא מקבל את הפרטי אשראי..)
-
עזרה | עזרה דחופה בלהוריד כמויות!! קבצים מהמייל@תמיד יש לי תוכנה כזו בתשלום, שמכניסה את הכל לתיקייה אחת בגוגל דרייב
-
שאלה | שליחה אוטומטית במייל@צבי-הירש תפתח את הגוגל סקריפט ותעתיק את כל התוכן של הקוד בחדש למסמך הישן, אני חושב שזה יספיק
-
שאלה | שליחה אוטומטית במייל@צבי-הירש איתרתי באג בקוד, ועדכנתי את הקובץ, תנסה ליצור עותק חדש מהקישור (וכמובן למחוק/להסיר התקנה מהישן!), תוודא שאתה בגרסה Boomerang Email Pro v3.1.1 - ותנסה שוב, אם עדיין לא יעבוד, שלח לי לוגים בבקשה
-
שאלה | שליחה אוטומטית במייל@צבי-הירש תוכל לשלוח לי לוגים? אם אתה לא יודע לעשות את זה תוכל פשוט לשתף את הקובץ עם המייל cs@abaye.co
-
שאלה | שליחה אוטומטית במייל@צבי-הירש למיילים שנכנסו לתווית ולא מתאימים למילת מפתח ספציפית
-
שאלה | שליחה אוטומטית במייל@צבי-הירש התשובה תישלח לפי המפתחות התאמה, אבל ייבדקו רק מיילים שנכנסו לתווית,
-
שאלה | שליחה אוטומטית במייל@צבי-הירש זה בדיוק מה שזה עושה..
הקובץ המקורי רק מאוחסן בדרייב, אבל התוכנה מצרפת אותו כקובץ מצורף רגיל לאימייל שנשלח -
בירור | מכונת גילוח באישור הרב דביר@ליטאי-פשוט זה בדיוק נקרא לפתוח דיון בנושא..
נניח רגע שאני חולק עליך, (אני כותב בכוונה "נניח" כי אני לא רוצה לכתוב את דעתי בענין), אבל אני לא מגיב לפוסט שלך בגלל שאני לא רוצה להמשיך את הדיון בענין, בגלל שזה לא המקום, מה יחשוב הצופה הבא? שכל אלו שלא הגיבו, מסכימים עם העמדה שלך, מה שלא בהכרח נכון..
וציטוט מכללי הפורום:
הפורום אינו מקום להביא\להשמיע את דעותיהם\הנהגותיהם ההלכתיות של המשתמשים ו\או לדון עליהם, שכל אחד ינהג כדעת רבותיו.
-
בירור | מכונת גילוח באישור הרב דביר@ליטאי-פשוט אני לא חושב שהפורום הזה זה המקום לדיון הזה
-
שאלה | תגובה אטומטית במייל