@YOLEVI כתב בהמלצה | 0.4.29 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת:
תבטל את play proctect
עשיתי דרך adb.
רק כתבתי לידיעה שהאופציה הזאת לא רלוונטית, דרך הברקוד זה במכשיר מאופס/הפעלה ראשונית. אתה לא יכול לבטל במצב כזה..
@YOLEVI כתב בהמלצה | 0.4.29 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת:
תבטל את play proctect
עשיתי דרך adb.
רק כתבתי לידיעה שהאופציה הזאת לא רלוונטית, דרך הברקוד זה במכשיר מאופס/הפעלה ראשונית. אתה לא יכול לבטל במצב כזה..
@אפרים-ד כתב בהמלצה | 0.4.29 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת:
2 ברקוד להפעלה דרך הפעלת מכשיר חדש או מאופס עם שירותי גוגל רשמיים לוחצים כמה פעמים על המסך הראשוני יפתח מצלמה לסריקת הברקוד (נבדק באינטרנט בלי נטפרי)
זה כבר לא עובד, בגלל ש play proctect חוסם את ההתקנה...
@אפרים-ד עדכנתי, תודה זה מעולה עכשיו.
@אפרים-ד מה לגבי זה, ככה זה אמור להיות או שזה באג?
@רחל.ל יש את זה https://mitmachim.top/topic/86143/
אבל צריך קצת ידע, וגם צריך להגדיר דברים לבד. אפשר לעשות רשימה לבנה - אתרים פתוחים וכל השאר חסום.
ווטסאפ ווב עובד בזה. אם יש יש שאלות אפשר לקרוא בפוסט או לשאול שם.
לגבי נתיב לא מכיר איך הם היום..
@רחל.ל יש כאן באתר כמה חסימות חינמיות, השאלה לאיזו מטרה ומה הצרכים.
@אפרים-ד בדיוק שתיהם
@אפרים-ד הוספתי הרשאה לנגישות.
עכשיו מה שקורה בעצם, כשאני נכנס ללשונית עדכונים בווטסאפ ויורד עד למטה איפה שמתחיל הערוצים, זה זורק אותי מהאפליקציה (אני לא יודע אם זה מה שצריך לקרות, אבל זה לא בעיה מבחינתי) הבעיה היא שזה זורק אותי החוצה אם אני נכנס לצאט שיש שם הודעה שהועברה מערוץ ווטסאפ, בלי שאני לוחץ על הקישור או ההודעה..
@אפרים-ד עשיתי את אפשרות 1 מתוך ה 5 שיש
@אפרים-ד אחלה חסימה הבאת ותודה לך.
לא הצלחתי להבין איך אני עושה ווטסאפ שחסום לערוצים.. אני שם על מסלול "ווטסאפ" ואז מה לעשות? כתבת משהו נגישות..
@עם-ישראל-חיי כנס לאפליקציה של החסימה, כנס להגדרות, רד למטה, יש לךעדכון אפליקצייתMDM
ותכלס ווינדוס 11 לא כזה מעניין
@b-d אני מאמין שאיפוס יתקן את הבעיה.. תעשה גיבוי ותאפס
@mers אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11, מחשב ישן.:
טינקפד X240
https://pcsupport.lenovo.com/us/en/products/laptops-and-netbooks/thinkpad-x-series-laptops/thinkpad-x240/downloads/ds012808
כאן כתוב שזה תומך בווינדוס 11.
זה קורה לך ברשת ספציפית שכבר היית מחובר אליה בעבר?
מה הכוונה ממש איטי? כמה אתה מקבל בספיד טסט?