@מה-זה-משנה-אה 8.1
SHN456456
-
סקר | לאיזה נגן אין גרסא כשרה בפורום וצריך גרסא כשרה... -
סקר | לאיזה נגן אין גרסא כשרה בפורום וצריך גרסא כשרה...@ezerphone יש לי אבל הבעיה שלי שאני לא מצליח להוריד את הויפי מההגדרות אתה יכול לעזור לי עם זה ואני יעלה את הקושחה הכשרה
תודה רבה -
סקר | לאיזה נגן אין גרסא כשרה בפורום וצריך גרסא כשרה...@מה-זה-משנה-אה כן אני מתכוין לזה ועכשיו אני לא מוצא את זה באלי אקספרס אבל יש לי את הסיסטם אם זה יעזור לך
-
סקר | לאיזה נגן אין גרסא כשרה בפורום וצריך גרסא כשרה...@מה-זה-משנה-אה D60S
-
בירור | התקנת אפליקציות בנגן ULTRA FLASH PRO@בניית-גרסאות עושה את זה אבל הוא לא פותח לוידיאו אלא רק לאפליקציות
-
שאלה | למה צריך צריבת גרסה אם יש תוכנות ממש טובות כמו קיידרואיד וכו'?@מה-זה-משנה-אה בניית גרסאות בנה אפליקציה שמורידה את הבעיה הזה
כמובן אחרי שאתה חוסם איפוס -
שאלה | למה צריך צריבת גרסה אם יש תוכנות ממש טובות כמו קיידרואיד וכו'?@מה-זה-משנה-אה אפשר לעשות את מה שאתה רוצה עם אפליקציה שנקראת חסימת MDM
-
בירור | ויפי מנגן Z90@שמואל-הסיני נדלק על ריקרובי
-
בירור | ויפי מנגן Z90@שמואל-הסיני לא עוזר זה תוקע את הנגן
-
בירור | ויפי מנגן Z90@שמואל-מסין יש רוט
-
בירור | ויפי מנגן Z90אשמח אם מישהו יכול להסביר לי איך מוחקים את הויפי מההגדרות והסטטוס בר אנדרואיד 10
תודה רבה -
להורדה | גירסה כשרה לנגן PA03 גם לדגם עם המצלמה וגם לבלי@מם-שין מניסיון
-
להורדה | גירסה כשרה לנגן PA03 גם לדגם עם המצלמה וגם לבלי@מם-שין MT6750
-
להורדה | גירסה כשרה לנגן PA03 גם לדגם עם המצלמה וגם לבלי
זה מה שהוא נותן לי -
להורדה | גירסה כשרה לנגן PA03 גם לדגם עם המצלמה וגם לבלי@אלוף-תימן שלחתי תודה רבה
-
להורדה | גירסה כשרה לנגן PA03 גם לדגם עם המצלמה וגם לבלי@אלוף-תימן מוזר כי זה נתקע לי ערכתי משהוא בגרסה והמכשיר נדלק על ריקרובי אז ניסיתי לצרוב לו מההתחלה והוא נתקע לי בעמצה בקיצור עכשיו זה תקוע
-
בקשת מידע | אשכול גירסאות לנגניםיש למישהו גרסת סטוק של נגן PA03 עם מצלמה
-
להורדה | גירסה כשרה לנגן PA03 גם לדגם עם המצלמה וגם לבלי@אלוף-תימן בטוח שזה גם לנגן עם המצלמה והאם יש לך את הגרסה המקורית של הנגן עם המצלמה שאם יתקע לי
תודה רבה -
בעיה | הודעה sp, מה זה?@נוחעם-FM סליחה טעות
-
בעיה | הודעה sp, מה זה?@נוחעם-FM מאיפה הגרסא הזאתי יכול להיות שזה בעיה בגרסה ואגב למה עשית פרמוט?