@אהרון-שלום הוא לא חדש הוא המחשב בן שנתיים בערך אבל אף פעם הוא לא עבד תקין היא עובדת על תוכנות גרפיקה ביניהם תוכנות כבדות ואף פעם זה לא עבד תקין ואז היא גילתה אותי ופנתה אליי
-
בעיה | כרטיס מסך שמשתבש בגלל התקנת ווידוס 11 על מחשב לא תואם -
בעיה | כרטיס מסך שמשתבש בגלל התקנת ווידוס 11 על מחשב לא תואם@אהרון-שלום בעצם מה שאתה אומר זה שהכרטיס מסך תקול? מה שמכרו לה מלכתחילה הוא לא תקין?
-
בעיה | כרטיס מסך שמשתבש בגלל התקנת ווידוס 11 על מחשב לא תואם@יעקב-אליעזר @שניאור-שמח @אהרון-שלום
המחשב הוא לא מחברה ידועה- סינית תילאנדית משהו
התקנת הדרייבר של המסך היא דרך אנבידיה- ולא עובדת
ביקשתי ממנה לצלם לי את המתאמי תצוגה שלה מתוך מנהלי ההתקנים
היא שלחה לי צילום מסך שמראה שפשוט אין לה אותם
והתצוגה שלה משובשתלפני ההתקנה מחדש היה רשום על המנהל התקן שלה NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti Frankenstein
ואת זה הורדנו- ואפילו הנחתי אותה להתקין את האפליקציה של אנבידיה כדי שהיא תזהה את הכרטיס מסך ועדיין יש בעיות -
בעיה | כרטיס מסך שמשתבש בגלל התקנת ווידוס 11 על מחשב לא תואם@שניאור-שמח העדכונים תקינים

מה עוד ניתן לעשות?
-
בעיה | כרטיס מסך שמשתבש בגלל התקנת ווידוס 11 על מחשב לא תואם@צול-גאה התקנתי לה את האון קי והיא התקינה לבד עם ליווי צמוד מרחוק
-
בעיה | כרטיס מסך שמשתבש בגלל התקנת ווידוס 11 על מחשב לא תואם@שניאור-שמח
התקנתי לה את המחשב מחדש (מרחוק)
הכל בסדר- חוץ מההתקנה של הכרטיס מסך
עדיין יש בו בעיה
מה ניתן לעשות?
יש למישהו רעיון? -
בעיה | כרטיס מסך שמשתבש בגלל התקנת ווידוס 11 על מחשב לא תואם@שניאור-שמח השאלה האם אני יכולה לעשות את זה מרחוק דרך הISO? הורדתי לה כבר אותו
-
בעיה | כרטיס מסך שמשתבש בגלל התקנת ווידוס 11 על מחשב לא תואם@שניאור-שמח העדכונים לא מגיבים לכלום
-
בעיה | כרטיס מסך שמשתבש בגלל התקנת ווידוס 11 על מחשב לא תואם@YAHBDK כבר מותקן לה וינדוס 11 ללא התאמה
וזה מה שעשה לה בעיות
אז מה יעזור להשאר במצב הזה?
כעת שחזרתי לה את המחשב למצב שבו הוא היה לפני- עם הכרטיס מסך ה"תקול"
אבל בפועל כנראה הוא תקול מהחוסר תאימות הזאתספויילר לשלוח לטכנאי זה בגלל שאני מתעסקת עם מחשבים רק מרחוק
-
בעיה | כרטיס מסך שמשתבש בגלל התקנת ווידוס 11 על מחשב לא תואםיש לי לקוחה
שהתקינו לה ווינדוס 11
על מחשב שלא עומד בדרישות ההתקנה של וינדוסמה שקרה
שהתוכנות לא עבדו לה תקין
בדיקה קצרה של השגיאות העלתה שהכרטיס מסך משובש
ואז יצאנו במסע לעדכון הכרטיס מסך
וכל מנהל התקן שניסינו להתקין- לא עבדה בכלל
למרות שהיה לנו את כל הפרטים.
ניסינו להסיר ולהתקין מחדש את ההתקן-
וגם אז לא הצלחנו להתקין את המנהל התקן
כל הזמן חזרה השגיאה שאין תאימות למערכת ההפעלה
בדיקה בעדכוני וינדוס הביאה שגיאה של בעיות בווינדוס ובקשה לעשות תיקון (Repair)
אבל באמת לא עודכן כלום
וכשניסיתי להתקין לה את וינדוס מחדש (תוך שמירה על התוכנות והקבצים)-
התברר שהמחשב בכלל לא עומד בדרישות המערכת
ושם המקור לכל הצרותמה ניתן לעשות כעת (חוץ מלשלוח אותה לטכנאי שיתקין לה וינדוס 10?)
-
בעיה | אקטיבציה של אדובי נעלמת שוב@ע-ה-דכו-ע
אוקיי
תודה -
בעיה | אקטיבציה של אדובי נעלמת שוב@ע-ה-דכו-ע
וזה אמור להשפיע ישר? הסרה והתקנה שוב? אקטיבציה שוב? -
בעיה | אקטיבציה של אדובי נעלמת שובעדכנתי
עדיין לא עוזר
מה עוד ניתן לעשות? -
בעיה | אקטיבציה של אדובי נעלמת שובפתחתי אז בזמנו את השרשור הזה
https://mitmachim.top/topic/61249/בעיה-אקטיבציה-של-אדובי-אקרובט-פרוץ-נעלמת-אחרי-מספר-ימים-למישהו-יש-פתרון/38
ונתנו שם פתרון מקסים לחסימת כתובות אדובי דרך ההוסט
עשיתי את זה להרבה לקוחות
עד שהיום זה הפסיק לעזור ללקוחה אחת שעשיתי לה את זה לפני יותר מחצי שנה
מה ניתן לעשות?
(ניסיתי לעדכן לה שוב את ההוסט,
להסיר ולהתקין את הפריצה של התוכנות
להסיר ולהתקין את התוכנות בעצמם-
ושום דבר לא עוזר) -
בעיה | בעיה באפטר אחרי עדכוןעדכנתי לאחרונה ללקוחה תוכנות גרפיקה ברישיון דרך אדובי קרייטיב קלאוד לתוכנות 2025 הכי חדשות
ויש לי שתי בעיות באפטר:
אחת זה שהתוספים שהיו מותקנים לא מוצגים שמה
והשניה זה השגיאה הזאת מצורף תמונה

מה ניתן לעשות בנידון?
-
בעיה | ווצאפ מסמן מספר כוירוספתחתי ווצאפ למישהי על בלוסטאק וטלפון כשר
היא ניסתה להתחבר לסטטוס שלי מישהי
וחסמו לה את הווצאפ
הגשנו בקשה ושחררו את הווצאפ אבל
מאז אנחנו לא מצליחים להתחבר חזרה לווצאפ
הוא לא שולח לנו שיחה קולית
בטענה שזוהה איום והאפליקציה לא אמינה
לעומת זאת לפלאפון אחר הוא כן שולח קוד אימות
מה ניתן לעשות?? -
בירור | ווצאפ על מספר של סטיקלא יודעת אם אני בשרשור הנכון
אבל רק שאלה:
אפשר לעשות ווצאפ בנטפרי על מספר של סטיק? (יותר נכון של הסים שבתוך הסטיק??) -
בעיה | דחוף! מחשבים שמשום מה קרסו אחרי אימג'@משה-מזרחי בגדול עד כמה שהבנתי (אני פחות מכירה את המחשבים)
הם אמורים להיות דומים באותה סדרה
אבל אני אברר את זה -
בעיה | דחוף! מחשבים שמשום מה קרסו אחרי אימג'@משה-מזרחי היה חייב לעדכן קצת דרייברים בגלל תוכנה מסויימת שדרשה זאת
והיה חיבור לאינטרנט לפני הסגירה לאימג', כן
אבל הכי מצחיק שגם המחשב המקורי קרס -
בעיה | דחוף! מחשבים שמשום מה קרסו אחרי אימג'הדרכתי מישהי לעשות אימג' ממחשב ע"י תוכנת אקרוניס (מדיסק טכנאים DLC BOOT)
ומשום מה כמה מחשבים (כולל מחשב המקור) נפלו אחרי כמה ימים מהתקנת האימג'
יש להדגיש- רק כמה מחשבים ולא כולם
וכל מחשב מראה משהו אחר:
אחד עומד על פס לבן ולא זז
השני עם בעיית מסך כחול
השלישי עושה no signal למרות שאין בעיה במסך ובחיבור
וכו'....
מה ניתן לעשות במקרה זה?
מה יכול להיות שהיא עשתה לא נכון?(דרך אגב- אני עצמי עושה המון אימג'ים עם התוכנה כבר שנים ושום דבר לא קורה ככה בדרמטיות.....)
אשמח לכל מענה בדחיפות