דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
S

sapir885

@sapir885
תכנות
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
78
נושאים
27
שיתופים
0
קבוצות
1
עוקבים
0
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • בעיה | כרטיס מסך שמשתבש בגלל התקנת ווידוס 11 על מחשב לא תואם
    S sapir885

    @אהרון-שלום הוא לא חדש הוא המחשב בן שנתיים בערך אבל אף פעם הוא לא עבד תקין היא עובדת על תוכנות גרפיקה ביניהם תוכנות כבדות ואף פעם זה לא עבד תקין ואז היא גילתה אותי ופנתה אליי

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בעיה | כרטיס מסך שמשתבש בגלל התקנת ווידוס 11 על מחשב לא תואם
    S sapir885

    @אהרון-שלום בעצם מה שאתה אומר זה שהכרטיס מסך תקול? מה שמכרו לה מלכתחילה הוא לא תקין?

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בעיה | כרטיס מסך שמשתבש בגלל התקנת ווידוס 11 על מחשב לא תואם
    S sapir885

    @יעקב-אליעזר @שניאור-שמח @אהרון-שלום
    המחשב הוא לא מחברה ידועה- סינית תילאנדית משהו
    התקנת הדרייבר של המסך היא דרך אנבידיה- ולא עובדת
    ביקשתי ממנה לצלם לי את המתאמי תצוגה שלה מתוך מנהלי ההתקנים
    היא שלחה לי צילום מסך שמראה שפשוט אין לה אותם
    והתצוגה שלה משובשת

    לפני ההתקנה מחדש היה רשום על המנהל התקן שלה NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti Frankenstein
    ואת זה הורדנו- ואפילו הנחתי אותה להתקין את האפליקציה של אנבידיה כדי שהיא תזהה את הכרטיס מסך ועדיין יש בעיות

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בעיה | כרטיס מסך שמשתבש בגלל התקנת ווידוס 11 על מחשב לא תואם
    S sapir885

    @שניאור-שמח העדכונים תקינים
    7514549c-3483-478c-a9fa-13a3fa334270-image.png

    מה עוד ניתן לעשות?

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בעיה | כרטיס מסך שמשתבש בגלל התקנת ווידוס 11 על מחשב לא תואם
    S sapir885

    @צול-גאה התקנתי לה את האון קי והיא התקינה לבד עם ליווי צמוד מרחוק

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בעיה | כרטיס מסך שמשתבש בגלל התקנת ווידוס 11 על מחשב לא תואם
    S sapir885

    @שניאור-שמח
    התקנתי לה את המחשב מחדש (מרחוק)
    הכל בסדר- חוץ מההתקנה של הכרטיס מסך
    עדיין יש בו בעיה
    מה ניתן לעשות?
    יש למישהו רעיון?

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בעיה | כרטיס מסך שמשתבש בגלל התקנת ווידוס 11 על מחשב לא תואם
    S sapir885

    @שניאור-שמח השאלה האם אני יכולה לעשות את זה מרחוק דרך הISO? הורדתי לה כבר אותו

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בעיה | כרטיס מסך שמשתבש בגלל התקנת ווידוס 11 על מחשב לא תואם
    S sapir885

    @שניאור-שמח העדכונים לא מגיבים לכלום

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בעיה | כרטיס מסך שמשתבש בגלל התקנת ווידוס 11 על מחשב לא תואם
    S sapir885

    @YAHBDK כבר מותקן לה וינדוס 11 ללא התאמה
    וזה מה שעשה לה בעיות
    אז מה יעזור להשאר במצב הזה?
    כעת שחזרתי לה את המחשב למצב שבו הוא היה לפני- עם הכרטיס מסך ה"תקול"
    אבל בפועל כנראה הוא תקול מהחוסר תאימות הזאת

    ספויילר לשלוח לטכנאי זה בגלל שאני מתעסקת עם מחשבים רק מרחוק

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בעיה | כרטיס מסך שמשתבש בגלל התקנת ווידוס 11 על מחשב לא תואם
    S sapir885

    יש לי לקוחה
    שהתקינו לה ווינדוס 11
    על מחשב שלא עומד בדרישות ההתקנה של וינדוס

    מה שקרה
    שהתוכנות לא עבדו לה תקין
    בדיקה קצרה של השגיאות העלתה שהכרטיס מסך משובש
    ואז יצאנו במסע לעדכון הכרטיס מסך
    וכל מנהל התקן שניסינו להתקין- לא עבדה בכלל
    למרות שהיה לנו את כל הפרטים.
    ניסינו להסיר ולהתקין מחדש את ההתקן-
    וגם אז לא הצלחנו להתקין את המנהל התקן
    כל הזמן חזרה השגיאה שאין תאימות למערכת ההפעלה
    בדיקה בעדכוני וינדוס הביאה שגיאה של בעיות בווינדוס ובקשה לעשות תיקון (Repair)
    אבל באמת לא עודכן כלום
    וכשניסיתי להתקין לה את וינדוס מחדש (תוך שמירה על התוכנות והקבצים)-
    התברר שהמחשב בכלל לא עומד בדרישות המערכת
    ושם המקור לכל הצרות

    מה ניתן לעשות כעת (חוץ מלשלוח אותה לטכנאי שיתקין לה וינדוס 10?)

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בעיה | אקטיבציה של אדובי נעלמת שוב
    S sapir885

    @ע-ה-דכו-ע
    אוקיי
    תודה

    עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב

  • בעיה | אקטיבציה של אדובי נעלמת שוב
    S sapir885

    @ע-ה-דכו-ע
    וזה אמור להשפיע ישר? הסרה והתקנה שוב? אקטיבציה שוב?

    עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב

  • בעיה | אקטיבציה של אדובי נעלמת שוב
    S sapir885

    עדכנתי
    עדיין לא עוזר
    מה עוד ניתן לעשות?

    עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב

  • בעיה | אקטיבציה של אדובי נעלמת שוב
    S sapir885

    פתחתי אז בזמנו את השרשור הזה
    https://mitmachim.top/topic/61249/בעיה-אקטיבציה-של-אדובי-אקרובט-פרוץ-נעלמת-אחרי-מספר-ימים-למישהו-יש-פתרון/38
    ונתנו שם פתרון מקסים לחסימת כתובות אדובי דרך ההוסט
    עשיתי את זה להרבה לקוחות
    עד שהיום זה הפסיק לעזור ללקוחה אחת שעשיתי לה את זה לפני יותר מחצי שנה
    מה ניתן לעשות?
    (ניסיתי לעדכן לה שוב את ההוסט,
    להסיר ולהתקין את הפריצה של התוכנות
    להסיר ולהתקין את התוכנות בעצמם-
    ושום דבר לא עוזר)

    עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב

  • בעיה | בעיה באפטר אחרי עדכון
    S sapir885

    עדכנתי לאחרונה ללקוחה תוכנות גרפיקה ברישיון דרך אדובי קרייטיב קלאוד לתוכנות 2025 הכי חדשות
     ויש לי שתי בעיות באפטר:
     אחת זה שהתוספים שהיו מותקנים לא מוצגים שמה
     והשניה זה השגיאה הזאת מצורף תמונה
    צילום מסך 2025-06-16 162418.jpg

    מה ניתן לעשות בנידון?

    עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב

  • בעיה | ווצאפ מסמן מספר כוירוס
    S sapir885

    פתחתי ווצאפ למישהי על בלוסטאק וטלפון כשר
    היא ניסתה להתחבר לסטטוס שלי מישהי
    וחסמו לה את הווצאפ
    הגשנו בקשה ושחררו את הווצאפ אבל
    מאז אנחנו לא מצליחים להתחבר חזרה לווצאפ
    הוא לא שולח לנו שיחה קולית
    בטענה שזוהה איום והאפליקציה לא אמינה
    לעומת זאת לפלאפון אחר הוא כן שולח קוד אימות
    מה ניתן לעשות??

    עזרה הדדית אפליקציות

  • בירור | ווצאפ על מספר של סטיק
    S sapir885

    לא יודעת אם אני בשרשור הנכון
    אבל רק שאלה:
    אפשר לעשות ווצאפ בנטפרי על מספר של סטיק? (יותר נכון של הסים שבתוך הסטיק??)

    עזרה הדדית - אמולטורים

  • בעיה | דחוף! מחשבים שמשום מה קרסו אחרי אימג'
    S sapir885

    @משה-מזרחי בגדול עד כמה שהבנתי (אני פחות מכירה את המחשבים)
    הם אמורים להיות דומים באותה סדרה
    אבל אני אברר את זה

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בעיה | דחוף! מחשבים שמשום מה קרסו אחרי אימג'
    S sapir885

    @משה-מזרחי היה חייב לעדכן קצת דרייברים בגלל תוכנה מסויימת שדרשה זאת
    והיה חיבור לאינטרנט לפני הסגירה לאימג', כן
    אבל הכי מצחיק שגם המחשב המקורי קרס

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בעיה | דחוף! מחשבים שמשום מה קרסו אחרי אימג'
    S sapir885

    הדרכתי מישהי לעשות אימג' ממחשב ע"י תוכנת אקרוניס (מדיסק טכנאים DLC BOOT)
    ומשום מה כמה מחשבים (כולל מחשב המקור) נפלו אחרי כמה ימים מהתקנת האימג'
    יש להדגיש- רק כמה מחשבים ולא כולם
    וכל מחשב מראה משהו אחר:
    אחד עומד על פס לבן ולא זז
    השני עם בעיית מסך כחול
    השלישי עושה no signal למרות שאין בעיה במסך ובחיבור
    וכו'....
    מה ניתן לעשות במקרה זה?
    מה יכול להיות שהיא עשתה לא נכון?

    (דרך אגב- אני עצמי עושה המון אימג'ים עם התוכנה כבר שנים ושום דבר לא קורה ככה בדרמטיות.....)

    אשמח לכל מענה בדחיפות

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר