
אני לא יכול ללחוץ על הכפתורים של הפאנל כגון על הפרופיל והשלוש פסים כשאני צופה בנושא
תיקון: בדפדפן הכל עובד טוב, זה רק באפליקציה שהכרום הציעה לי להתקין

אני לא יכול ללחוץ על הכפתורים של הפאנל כגון על הפרופיל והשלוש פסים כשאני צופה בנושא
תיקון: בדפדפן הכל עובד טוב, זה רק באפליקציה שהכרום הציעה לי להתקין
@בר-פחתא(אם אתה מבקש כל מידע), אני יכול להגיד שיחות ויפי ברימון עובד לי
@מה-זה-משנה-אה יש לי כמה אבל זה שימושי דווקא לי, אם מעניין לך אני עכשיו מפתח אפליקציה רק זה אפליקציה למחשב ואני משתמש ב פייתון, אם תרצה להצטרף תכתוב לי בפרטי או במייל שבפרופיל או פשוט תתקשר אלי המייל זה המספר טלפון שלי
מקפיץ
אני רוצה לעדכן את הטלפון שלי(A73-6BXX) ל OneOI 8.5 אבל לא יצא גרסה לישראל, אם אני יתקין ידנית דרך אודין גרסה של מדינה אחרת (בחדשות ראיתי שיצא למלזיה) יש דברים שאולי לא יעבודו לי? או יש משהו אחר שכדאי לי לדעת?
מקפיץ
בחיפוס קטן בפורם
https://mitmachim.top/post/93056
@שאול-208 ראיתי שיש כזה דבר שינו imei בתפריט מהנדסים. אני לא יודע אם יש כזה תפריט אצל סמסונג אבל שווה לבדוק
אם אני מאפס את הטלפון שיש עליו את החשבון סמסונג בעזרת האפליקציה של גוגל מרכז המכשירים שלי זה יכול לחסום את הטלפון על ידי האבטחה של סמסונג?
יש טלפון שמזמן לא השתמשו בו הטלפון מבקש להפעיל מחדש את החשבון ולא נותן לצאת ממנו, הבעיה שהחשבון הזה מזמן כבר לא בשימוש ואין לי שום פרטים עליו
נתקלתי לאחרונה במוסג parser כשנסיתי לבנות רנדר של MarkDown לספרייה kivy בפייתון. אשמח אם מישהו מוכן להסביר לי קצת על המוסג הזה
מישהו מכיר טכנולוגיה אצל סמסונג או אפליקציה שיודעת לעשות גיבוי של כל מה שיש בטלפון, מסמכים אפליקציות תמונות טפט וכו' ןשהיה אפשר לשחזר הכל בלחיצץת כפתור כמו שיש לאפל באייפונים שלהם
@מה-זה-משנה-אה אולי @שניאור-שמח יודע
@cfopuser לאו דווקא mdm העיקר שחוסם את ההגדרות dns
mdm זה רק דוגמא, מצטער על החוסר ביאור שלי
אני צריך את זה בשביל לחסום ההגדרות dns
אתם כשבונים אפליקציות תוכנות וכו'מאיפה אתם לוקחים את הרפרנסים שלכם רעיונות וכו'
או שאם עושים הכל מהראש?