@hartkhartk @חכם-משה
עיינו פה יש פיתרונות להכל.
oryadaniely
-
בקשת מידע | עזרה בהתאמת נטפרי לתוכנת הורדה מיוטיוב שאני מפתח -
בקשת מידע | עזרה בהתאמת נטפרי לתוכנת הורדה מיוטיוב שאני מפתח@hartkhartk יש רק תוכנה אחת בתשלום. אבל מה שבא לך... וגם התוכנה הזאת, הייתרון בה זה שהיא מורידה לא רק מיוטיוב אלא כמעט מכל אתר, גם אתרים שחוסמים הורדות
-
בקשת מידע | עזרה בהתאמת נטפרי לתוכנת הורדה מיוטיוב שאני מפתח@hartkhartk yt_dlp שעובד לוקאלית מהמחשב (ולא בשרת חיצוני) - עובד בנטפרי.
אבל יש כבר כמה וכמה תוכנות שעושות את זה מצויין, בכמה וכמה אופנים (תוכנה/ תוכנה בדמות אתר וכד'). אז לא ברור מה התועלת, אאכ יהיה איזה חידוש משמעותי בתוכנה הזאת על פני השאר -
עזרה | רחפני dji איך נכנסים לזה? ומה צריך בשביל להיכנס לזה? והאם אפשר עם תקציב נמוך?@מה-זה-משנה-אה כמה סוללות?
לגבי חיישנים - תלוי באיזה איזורים אתה הולך להטיס -
עזרה | רחפני dji איך נכנסים לזה? ומה צריך בשביל להיכנס לזה? והאם אפשר עם תקציב נמוך?@יעקב2 נכון, אבל יש המון שזה מספיק להם... ובכל אופן הקפיצת מחיר הבאה לשל הרחפנים זה 3+ שזה כבר לא ככ רלוונטי. ומי שלא מחזיק סמארטפון אין לו מה לעשות בלי מסך - אז זה הכי טוב שאפשר במחיר הזה
-
עזרה | רחפני dji איך נכנסים לזה? ומה צריך בשביל להיכנס לזה? והאם אפשר עם תקציב נמוך?@מה-זה-משנה-אה רק נראה שזה רק סוללה אחת בשונה מהשאר.
אבל יחסית למחיר- זה ממש מציאה, הכי זול עם מסך בתקופה האחרונה.
זה עלה היום ליד 2 -
עזרה | רחפני dji איך נכנסים לזה? ומה צריך בשביל להיכנס לזה? והאם אפשר עם תקציב נמוך? -
עזרה | רחפני dji איך נכנסים לזה? ומה צריך בשביל להיכנס לזה? והאם אפשר עם תקציב נמוך?@מה-זה-משנה-אה
קצת קישורים של מציאות ביד 2 (פשוט יש לי בוט מציאות שכבר מופעל כמה שבועות על רחפנים...)
dji air 2 COMBO 1500 ש"ח. גמיש מאוד
אותו דבר ב1400 - לא רשום על גמישות
כנ"ל 1500
שים לב שכולם בלי מסך.
אולי כדאי שטיפה תעלה את התקציב. זה יקפיץ משמעותית את הרמה. מקסימום מוכרים אחרי שממצים... -
בקשת מידע | האם יש תוכנה לכתיבת קוד חינמית (לא מוגבל לכמה שאלות בלבד) או אופליין חזקה?@YAHBDK אני בנטפרי, על PRO ונגמר לי מידי פעם...
-
הסבר | זינוק דרמטי בעלויות API של GROK - למשתמשי המודלים הישנים (4.1 וכד') - שימו לב!גרוק ביטלו את השימוש במודלים הישנים והזולים שלהם בלי לעדכן (לפחות אותי במייל) - ועשו הסבה אוטומטית למודלים החדשים והיקרים יותר (פי 5+).
בנס גיליתי את זה בזכורת שהגדרתי התראות עלות ולא הבנתי למה החודש הסכומים מטפסים פלאים...וגם שיהיו בריאים נטפרי, חסמו את הדשבורד של GROK, אז לא היה לי איך להבין מה הבעיה...
-
עזרה | יצירת מערכת הכוללת SMS@יוסף-הכהן שרייסלרים/עובדים בימות אם אתה רוכש דרכם הם יכולים לסדר לך מחיר.
לא בפער עצום. גם תלוי כמה הודעות מדובר... לדעתי זה יכול להגיע ל10-20 אחוז הנחה. -
עזרה | יצירת מערכת הכוללת SMS@MAD עד 100 אלף זה יותר מכפול 2...
ב100 אלף ומעלה זה כמעט כפול 2...
מה יותר זול?
וזה עוד לפני הנחות סוכנים בימות... -
עזרה | יצירת מערכת הכוללת SMS@raficon לי יש מערכת AI בSMS.
אז אני די אוחז באפשרויות.
ההכי זול זה ימות המשיח, אין חברה אחרת זולה יותר.
העלות שלהם היא בין 1.1 אג' ל1000 יחידות SMS ל0.3 אג' ל4 מליון יחידות.
יחידה זה 70 תווים. אז כדי לקבל הודעות ארוכות אתה צריך לחשב עלות ממוצעת של כפול 2 להודעה.
חברות אחרות מוכרות לפי יחידות של 201 תווים, בעלות של בין 4 אג' ל0.8, תלוי בכמות ההודעות.
מחישוב שלי זה בשום מצב לא יותר משתלם...אין שום חברה שמספקת בחינם SMS.
אם זה לשימוש אישי, אתה יכול להשתמש בסמארטפון, ולבנות עליו את הבוט, ואז מנוי לחברת סלולר ב20 שקל יספיק לך ל5000 הודעות בחודש...
לי זה לא רלוונטי כי אני מגיע ל5000 ביום... -
בקשה | בקשה! לתועלת עצומה לציבור - לחסוך זמני המתנה ארוכים עם נציג רובוטי - בקו טלפון@אבי-6 אני מוכן לעשות את זה, אבל הם לא מסכימים בלי אישור.
אם תרצה שאעבוד על זה, תשאל אותם ב https://www.speedyai.co.il/contact-us האם הם מסכימים שנטמיע את השירות בקו פלאפוני IVR עם מתן קרדיט לשירות עבור מי שהאינטרנט שלו לא זמין. -
בקשה | בקשה! לתועלת עצומה לציבור - לחסוך זמני המתנה ארוכים עם נציג רובוטי - בקו טלפון@אבי-6 זה לא אמור להיות מסובך לשלוף API ולעשות את זה.
אבל זה כן כאב ראש לבנות קו כזה..
API כבר שלפתי.
אני אנסה להלביש את זה בקו.
אעדכן -
בירור | מחפש אנשים שמעוניינים בהשתתפות במנוי GOOGLE ULRTAשלום,
אני רוצה לשדרג את המנוי גוגל לGOOGLE ULTRA עם 20 TB זיכרון, וכפול 5 מכסות שימוש בAI מאשר PRO (כפול 20 סה"כ מהמכסות במסלול החינמי).
העלות היא 390 חודשי.
חשבתי אולי יהיה ביקוש לעוד כמה, ונוכל לשתף את המנוי ל6 אנשים סה"כ (מכסות הAI הם פרטיות, מכסת האחסון היא משותפת, אז נקבע שכל אחד ישתדל להשתמש בעד 4 TB). זה יצא לכל אחד 65 שח בחודש.. יותר זול ממנוי PRO לאדם.האם יש פה אנשים שבקטע לעניין? לא אכפת לי שאני זה שישלם לגוגל, וכל אחד יעביר לי לX חודשים מראש...
פשוט מכסות הPRO לא מספיקות לי, ולשלם לבד 390 בחודש זה לא כ"כ משתלם לי...
-
שיתוף | איך תרצו את הנגן שלכם?@חברונר-אמיתי חשוב שבגוגל מפס המפות יהיו עם תוקף של מעל שנה... שלא ימחק ולא יהיה אפשר לשחזר...
תרגום לא יזיק אופליין גם לערבית ויידיש. וגם שיהיה את האפשרות של תרגום מתמונה/מהמצלמה.
קורא PDF.