כשאני מסתיר מהדף בית זה לא נפתח גם באירגונית
NAV ANUTK
-
להורדה | אפליקצית 'אירגונית' במיוחד עבור מכשירי +QIN S1 -
מדריך | לבעלי נגן m393 pro הישן שמעונינים בזמן סוללה נוסף@ezerphone תודה ימלך!!!!
-
בקשת מידע | חנות שמתקינה אפליקציות לפיג - יש מושג?עד לפסח שנה שעברה (תשפ"ה) היה אפשר להתקין מוביט (ורק מוביט!) בסלולר ישראל בבית ישראל בירושלים
נכון להיום אין שום חנות שעושה את זה. -
עזרה | טלפון FIG (פיג') קניתי ואחרי חודשיים נהרס , אומרים שהאחריות לא מכסה@רוצהלדעת תעלה פוסט חדש
-
עזרה | טלפון FIG (פיג') קניתי ואחרי חודשיים נהרס , אומרים שהאחריות לא מכסה@רוצהלדעת כן (מוכרים את זה בסלולר ישראל וסבא פון)
-
עזרה | טלפון FIG (פיג') קניתי ואחרי חודשיים נהרס , אומרים שהאחריות לא מכסה@מוישל-ה ומי שקונה מגן מומלץ לקנתו רק את המגן שמכסה גם את הציר כי זה מה שבדרך כלל נשבר
-
עזרה | טלפון FIG (פיג') קניתי ואחרי חודשיים נהרס , אומרים שהאחריות לא מכסה@רוצהלדעת שעולה בערך 100...
-
עזרה | טלפון FIG (פיג') קניתי ואחרי חודשיים נהרס , אומרים שהאחריות לא מכסה@נוחעם-FM נכון אבל זה עובר רק בגולן ואין לי דרך לעשות דור 4...
-
עזרה | טלפון FIG (פיג') קניתי ואחרי חודשיים נהרס , אומרים שהאחריות לא מכסה@שר-שלום השאלה היא כמה אתה שומר על זה לי יש את המיני כמעט שנה והוא לא כ"כ חזק...
עריכה:(כשקניתי את המכשיר המסך החיצוני הפסיק לעבוד תוך פחות משבוע והמוכר החליף לי למכשיר חדש) -
בקשה | מסך לנגן m36 פלוס@05832 תנסה לקנות מהמנגן או אולטרה וכדו'
-
עזרה | טלפון FIG (פיג') קניתי ואחרי חודשיים נהרס , אומרים שהאחריות לא מכסה@נוחעם-FM סליחה על האי הבנה פשוט זה מראה דור 4 עד שאני מחייג וגם כשאני שם סים של חברה אחרת (ניסיתי עם הוט מובייל) זה נשאר על דור 4.
-
עזרה | טלפון FIG (פיג') קניתי ואחרי חודשיים נהרס , אומרים שהאחריות לא מכסה@נוחעם-FM לא, גם לאדם רגיל זה אוטומטי עובר לדור 3 למרות שבהגדרות זה על דור 4.
-
עזרה | טלפון FIG (פיג') קניתי ואחרי חודשיים נהרס , אומרים שהאחריות לא מכסה@נוחעם-FM יש לי פיג קטן וזה מה שקורה אצלי
-
עזרה | טלפון FIG (פיג') קניתי ואחרי חודשיים נהרס , אומרים שהאחריות לא מכסה@n.m.l פיג סידרו שאוטומטי כשאתה בקו זה עובר לדור 3
-
עזרה | טלפון FIG (פיג') קניתי ואחרי חודשיים נהרס , אומרים שהאחריות לא מכסה@3157686 יום אחד ולא כ"כ מומלץ הוא יקר לעומת מה שאתה מקבל...
-
בקשת מידע | נגן קטן וטוב בעלי אקספרס@ezerphone אני רוצה לשמע ממישהו שקנה לדעת אם זה באמת מורגש ||כי מנסיון שלי לא תמיד זה אמיתי||
-
בקשת מידע | נגן קטן וטוב בעלי אקספרס@יהודי-לא-פשוט אתה ריאת את זה, או שזה רק מהמפרט?
-
מדריך | כל הפרטים על וירטואל פלוס@אריה-ai תודה רבה!!!!!!!
-
בירור | ג'לי סטאר לחשוש מזיוף..?@רוצהלדעת אתה יכול להעלות קישור?