דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
N

NAV ANUTK

@NAV ANUTK
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
129
נושאים
7
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
1
עוקב אחרי
10

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • להורדה | אפליקצית 'אירגונית' במיוחד עבור מכשירי +QIN S1
    N NAV ANUTK

    כשאני מסתיר מהדף בית זה לא נפתח גם באירגונית

    עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s

  • מדריך | לבעלי נגן m393 pro הישן שמעונינים בזמן סוללה נוסף
    N NAV ANUTK

    @ezerphone תודה ימלך!!!!

    נגנים ותוכנותיהם

  • בקשת מידע | חנות שמתקינה אפליקציות לפיג - יש מושג?
    N NAV ANUTK

    עד לפסח שנה שעברה (תשפ"ה) היה אפשר להתקין מוביט (ורק מוביט!) בסלולר ישראל בבית ישראל בירושלים
    נכון להיום אין שום חנות שעושה את זה.

    סלולרי

  • עזרה | טלפון FIG (פיג') קניתי ואחרי חודשיים נהרס , אומרים שהאחריות לא מכסה
    N NAV ANUTK

    @רוצהלדעת תעלה פוסט חדש

    סלולרי

  • עזרה | טלפון FIG (פיג') קניתי ואחרי חודשיים נהרס , אומרים שהאחריות לא מכסה
    N NAV ANUTK

    @רוצהלדעת כן (מוכרים את זה בסלולר ישראל וסבא פון)

    סלולרי

  • עזרה | טלפון FIG (פיג') קניתי ואחרי חודשיים נהרס , אומרים שהאחריות לא מכסה
    N NAV ANUTK

    @מוישל-ה ומי שקונה מגן מומלץ לקנתו רק את המגן שמכסה גם את הציר כי זה מה שבדרך כלל נשבר

    סלולרי

  • עזרה | טלפון FIG (פיג') קניתי ואחרי חודשיים נהרס , אומרים שהאחריות לא מכסה
    N NAV ANUTK

    @רוצהלדעת שעולה בערך 100...

    סלולרי

  • עזרה | טלפון FIG (פיג') קניתי ואחרי חודשיים נהרס , אומרים שהאחריות לא מכסה
    N NAV ANUTK

    @נוחעם-FM נכון אבל זה עובר רק בגולן ואין לי דרך לעשות דור 4...

    סלולרי

  • עזרה | טלפון FIG (פיג') קניתי ואחרי חודשיים נהרס , אומרים שהאחריות לא מכסה
    N NAV ANUTK

    @שר-שלום השאלה היא כמה אתה שומר על זה לי יש את המיני כמעט שנה והוא לא כ"כ חזק...
    עריכה:(כשקניתי את המכשיר המסך החיצוני הפסיק לעבוד תוך פחות משבוע והמוכר החליף לי למכשיר חדש)

    סלולרי

  • בקשה | מסך לנגן m36 פלוס
    N NAV ANUTK

    @05832 תנסה לקנות מהמנגן או אולטרה וכדו'

    נגנים ותוכנותיהם

  • עזרה | טלפון FIG (פיג') קניתי ואחרי חודשיים נהרס , אומרים שהאחריות לא מכסה
    N NAV ANUTK

    @נוחעם-FM סליחה על האי הבנה פשוט זה מראה דור 4 עד שאני מחייג וגם כשאני שם סים של חברה אחרת (ניסיתי עם הוט מובייל) זה נשאר על דור 4.

    סלולרי

  • עזרה | טלפון FIG (פיג') קניתי ואחרי חודשיים נהרס , אומרים שהאחריות לא מכסה
    N NAV ANUTK

    @נוחעם-FM לא, גם לאדם רגיל זה אוטומטי עובר לדור 3 למרות שבהגדרות זה על דור 4.

    סלולרי

  • עזרה | טלפון FIG (פיג') קניתי ואחרי חודשיים נהרס , אומרים שהאחריות לא מכסה
    N NAV ANUTK

    @נוחעם-FM יש לי פיג קטן וזה מה שקורה אצלי

    סלולרי

  • עזרה | טלפון FIG (פיג') קניתי ואחרי חודשיים נהרס , אומרים שהאחריות לא מכסה
    N NAV ANUTK

    @n.m.l פיג סידרו שאוטומטי כשאתה בקו זה עובר לדור 3

    סלולרי

  • עזרה | טלפון FIG (פיג') קניתי ואחרי חודשיים נהרס , אומרים שהאחריות לא מכסה
    N NAV ANUTK

    @3157686 יום אחד ולא כ"כ מומלץ הוא יקר לעומת מה שאתה מקבל...

    סלולרי

  • בקשת מידע | נגן קטן וטוב בעלי אקספרס
    N NAV ANUTK

    @ezerphone אני רוצה לשמע ממישהו שקנה לדעת אם זה באמת מורגש ||כי מנסיון שלי לא תמיד זה אמיתי||

    נגנים ותוכנותיהם

  • בקשת מידע | נגן קטן וטוב בעלי אקספרס
    N NAV ANUTK

    @יהודי-לא-פשוט אתה ריאת את זה, או שזה רק מהמפרט?

    נגנים ותוכנותיהם

  • מדריך | כל הפרטים על וירטואל פלוס
    N NAV ANUTK

    @אריה-ai תודה רבה!!!!!!!

    מערכות IVR - ימות המשיח

  • בירור | ג'לי סטאר לחשוש מזיוף..?
    N NAV ANUTK

    @רוצהלדעת אתה יכול להעלות קישור?

    עזרה הדדית - אנדרואיד
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר