@דובי-ג אף פעם לא בדקתי.
nachum
-
שיתוף | הדור הבא של מכשירי המיני: FOSSiBOT F116 Pro 5G -
שיתוף | הדור הבא של מכשירי המיני: FOSSiBOT F116 Pro 5G@דובי-ג לא נגעתי אני עם סים רגיל ועליו יש לי מספר כשר של סלקום.
-
שיתוף | הדור הבא של מכשירי המיני: FOSSiBOT F116 Pro 5G@3157686 שלחתי להם מיייל מקווה לקבל מהם תשובה מה קרה.
-
שיתוף | הדור הבא של מכשירי המיני: FOSSiBOT F116 Pro 5G@קראנץ-ונילה אני רוצה שיעבוד לי ה 5G, זה אמור לעזור לי?
-
שיתוף | הדור הבא של מכשירי המיני: FOSSiBOT F116 Pro 5G@דגש-2 עשיתי ריענון וגם בדקתי באתר שנקרא IMEI/INFO וגם שם רשום לי FOSSIBOT F114.
-
שיתוף | הדור הבא של מכשירי המיני: FOSSiBOT F116 Pro 5G@דובי-ג קניתי בהשקה ואני ממש נהנה, תודה.
אגב אשמח לעזרה לפי הIMEI שלי המכשיר שלי רשום כמו הדגם F114 ולא כמו איך שהפלאפון נקרא F116PRO.
יש למישהו הסבר מה עושים? -
שיתוף | הדור הבא של מכשירי המיני: FOSSiBOT F116 Pro 5G@yosef368 עובד לך ה5G?
אני נמצא בחברת סלקום ויש לי בתוכנית 5G אבל לא עובד לי,
דיברתי עם סלקום הם טוענים שרשום להם שהמכשיר שלי הוא F114 ולא הF116 PRO,
אשמח לדעת האם מישהו נתקל בזה?
ואם כן, עם מי אני יכול לדבר שם בחברה? או אם יש אפשרות אחרת להפעיל את המצב.
אגב המסך לא איכותי מאוד,(גם בצפיה וגם בתמונות וגם באפליקציות) וגם המצלמה לא משהו לדעתי בכל אופן.אודה לערתכם ולשיתוף וכו'
אבללל הפלאפון ממש מהיר וכיף לשימוש (היה לי לפני כן ג'לי 2 ולא עפתי עליו.)!!!
-
שיתוף | הדור הבא של מכשירי המיני: FOSSiBOT F116 Pro 5G@yosef368 מגניב אחי,
המכשיר שלי עכשיו רק בטיסה,
שילמת עליו מכס? -
בקשת מידע | חבילת הודעות sms גדולה, ובמחיר זול@דביר-אבודרהם1 אשמח שתעדכן במידה ותיהיה אפשרות להצטרף.
-
שיתוף | הדור הבא של מכשירי המיני: FOSSiBOT F116 Pro 5G@yosef368 הם שלחו סוג של סקר כזה למייל
אני כבר בחרתי צבע ומתנות. -
שיתוף | הדור הבא של מכשירי המיני: FOSSiBOT F116 Pro 5G@קרט הזמנת גם מכשיר?
-
להורדה | לוח ברכות | האפליקציה החדשה שלי | v1.1אליפות אחי!!!!
אפליקציה מצויינת, ובנויה מאוד יפה.
-
שיתוף | הדור הבא של מכשירי המיני: FOSSiBOT F116 Pro 5Gמישהו יודע מתי אמורים לראות שחייבו אותי בכרטיס אשראי בקמפיין שהם עשו בקיקסטאר?
-
שיתוף | הדור הבא של מכשירי המיני: FOSSiBOT F116 Pro 5G@אזולאי זה מה שהחברה שלחה אלי למייל.
היי לכולם,
קיבלנו כמה שאלות לגבי זמינות ההטבות המוקדמות , מבצע טרום השקה של דולר אחד ומתנות חינם , לכן נרצה להבהיר הכל בצורה ברורה בפוסט אחד.- אודות כמות הציפור המוקדמת
המספר שאתם רואים בקיקסטארטר אמיתי ומדויק .
הקצינו 1000 משבצות להרשמה מוקדמת במיוחד למשתמשים שתמכו בהצעה שלנו של דולר אחד לפני ההשקה , כדי לוודא שיש להם מספיק זמן להשלים את התחייבותם.
זה לא קשור למתנות חינם - זה רק כדי להבטיח עדיפות לתומכים הראשונים שלנו.
2. מבצע טרום השקה של דולר אחד
מבצע טרום ההשקה של דולר אחד הסתיים (משתמשים חדשים לא יכולים לשלם דולר אחד כדי לקבל מתנה בחינם כעת) .
משתמשים שכבר שילמו דולר אחד לפני ההשקה יקבלו את תושבת האופניים הרב-תכליתית באופן אוטומטי. (אין צורך בפעולה נוספת, אנחנו נטפל בזה)
המתנה הזו נעולה עבורך כל עוד תתחייב במהלך קמפיין קיקסטארטר .
3. בונוס השקה נוכחי של 48 שעות
לכל המשתמשים שמתחייבים בתוך 48 השעות הראשונות מההשקה :
תקבלו אוטומטית תושבת לצוואר בחינם (אין צורך בפעולה נוספת, אנחנו נטפל בזה)
4. איך להחליף את המתנה החינמית שלך (חשוב מאוד!)
המתנה המוגדרת כברירת מחדל היא מתקן לאופניים עבור משתמשים בשווי $1 ומתקן לצוואר עבור משתמשים עם התחייבות ל-48 שעות. אם תעמדו ב-2 תנאים, תקבלו 2 מתנות, אם תעמדו רק בתנאי אחד, ואתם רוצים להחליף את המתנה שלכם:
משתמשים ב-$1: יכולים לעבור בין מתקן לאופניים לתקן לצוואר
משתמשי התחייבות ל-48 שעות: ניתן לעבור בין חיבור לצוואר
חיבור לאופניים
אֵיך?כאשר נאסוף מידע על משלוח לאחר הקמפיין, פשוט הודיעו לנו מה העדפתכם , ואנחנו נחליף אותו ידנית.
- לאחר 48 שעות
לא עוד תמיכה לצוואר בחינם להתחייבויות חדשות.
תומכי טרום השקה של דולר אחד עדיין מקבלים את תושבת האופניים בחינם לאורך כל הקמפיין. - אודות תושבת כוס היניקה
אם אתם אוהבים את תושבת כוס היניקה, הוסיפו אותה להתחייבותכם כשאתם תומכים בנו, נדרש תשלום נוסף.
אם יש לכם שאלות, אל תהססו להשאיר תגובה למטה.
תודה לכולכם על התמיכה המדהימה שלכם!
- אודות כמות הציפור המוקדמת
-
שיתוף | הדור הבא של מכשירי המיני: FOSSiBOT F116 Pro 5G@yosef368 גם אני הזמנתי, מקסימום נתבאס פה ביחד.

אל תדאג זה נראה מכשיר מצויין. -
שיתוף | הדור הבא של מכשירי המיני: FOSSiBOT F116 Pro 5G@אזולאי למה אתה לא מזמין?
-
שיתוף | הדור הבא של מכשירי המיני: FOSSiBOT F116 Pro 5G@yosef368
אני הזמנתי,
זה נשמע לי מכשיר מצויין. -
שיתוף | הדור הבא של מכשירי המיני: FOSSiBOT F116 Pro 5G@yosef368
תודה על המידע, תוכל לבדוק האם יש להם תמיכה בESIM? -
שיתוף | הדור הבא של מכשירי המיני: FOSSiBOT F116 Pro 5Gמישהו מכיר את החברה?
חברה אמינה?
מישהו התנסה במכשירים שלהם?