@רוצהלדעת
הגדול או הקטן
בעיקרון שתיהם פותחים עם חום ואז הדבק נחלש ומוציאים אבל בגדול יותר מסובך כי כדי לפרק את הקונקטור שלו אתה צריך אחרי שאתה מפרק את המסל להוציא עוד 4/6 ברגים ואז לפרק את הפאנל האחורי ושם הקונקטור שלו (בצד השני)
הכי קלל להחליף את כל השן (כל החלק העליון), כי הרבה פעמים הולך הפלאט(הכבל שמוליך את הנתונים לחלק העליון של הפלא) ולא המסך
בקיצצצער מעצבן מאוד
הרבה הצלחה!!!
