דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
M

mkmk

@mkmk
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
102
נושאים
7
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
0
עוקב אחרי
1

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • בירור | שני סימים במכשיר תומך ללא אינטרנט
    M mkmk

    @מזכירותי
    כמה הודעות המכשיר שומר בuniwa v2000

    סלולרי

  • המלצה | פלאפון שדיברו עליו כבר כמה פעמים בפורום שיש אותו רק בחו"ל
    M mkmk

    מישהו יודע האם הפיג הלא מתקפל אמור להגיע לארץ?

    סלולרי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    M mkmk

    @יוזבד-0
    אצלי זה גם קורה לאחרונה.

    @נוקיה
    עשיתי איפוס וזה לא עזר לי

    סלולרי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    M mkmk

    @בני_ברקי
    משום מה Q8 ופרו 30 לא מתחברים בבלוטוס...

    סלולרי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    M mkmk

    ניסיתי למצוא ולא הצלחתי:
    איך מעתיקים מסים לטלפון ?
    יש לי את הגירסא האחרונה...

    סלולרי

  • מדריך | המרת קובץ אנשי קשר phonebook.ib ל-vcf
    M mkmk

    @אורי הטלפון שלי הוא נוקיה 235,
    האם יש לך סקריפט עבורו?

    סלולרי

  • שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
    M mkmk

    @שלוםפ
    אני ממיר דרך https://contactsconverter.onrender.com/ כמו שכתבו באשכול אחר כאן בפורום

    סלולרי

  • מדריך | המרת קובץ אנשי קשר phonebook.ib ל-vcf
    M mkmk

    @אורי
    אשמח אם תתן הסבר יותר ברור ופשוט מה עשית כי לי יש את אותה בעיה

    סלולרי

  • שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
    M mkmk

    @משה-הישראלי כשאני יוצר גיבוי לאנשי קשר של הנוקיה ויוצא קובץ עם סיומת IB ואח"כ ממיר את הקוסץ לסיומת VCF זה מעביר אנשי קשר בלי מספרים.
    איך ניתן לפתור את זה?

    סלולרי

  • מדריך | מדריך ייצוא אנשי קשר נוקיה -כל הדגמים 235/220/225/3210/105/110/215/225
    M mkmk

    כשאני יוצר גיבוי לאנשי קשר של הנוקיה ויוצא קובץ עם סיומת IB ואח"כ ממיר את הקוסץ לסיומת VCF זה מעביר אנשי קשר בלי מספרים.
    איך ניתן לפתור את זה?

    עזרה הדדית - נוקיה

  • שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
    M mkmk

    @מגנוס-קרלסן
    אישרתי יבוא נתונים

    @שלוםפ
    אני מנסה לייבא מנוקיה 3210

    סלולרי

  • שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
    M mkmk

    אשמח לעזרה
    עדכנתי גירסה במכשיר קיו 8
    והמכשיר לא מצליח להתחבר לבלוטוס של מכשיר אחר כדי להעביר משם את אנשי הקשר.

    סלולרי

  • בעיה | תקלת התראות פיקוד העורף בנוקיה 235 גרסת 2024
    M mkmk

    עדכון: נושאי התראות חירום רוכזו באשכול הזה

    יש לי מכשיר נוקיה 235 תומך כשר וכשהוא מקבל התראות זה ממשיך לזמזם כל הזמן בלי להפסיק וכשלוחצים על 'התעלם' הטלפון נכבה ונדלק מחדש.
    מישהו יודע איך מסדרים את זה?

    סלולרי

  • בקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?
    M mkmk
    1. אני הייתי רוצה יומן שיחות עם המון זכרון ושימשיך לקבץ את כל השיחות מאותו מספר יחד.
    2. שבכל איש קשר יוכלו להכניס כמה מספרי טלפון שרוצים ושיוכלו לבחור לבד איזה 'שם' לתת למספר: בית / ניד / ניד 2 / אחר וכו' ולא לפי 4 סוגים שהחברה נותנת מראש...
    דיון כללי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    M mkmk

    @חיים-יענקל-0
    לי יש הוט מובייל וכל הזמן יש ניתוקים והדממת שיחות שבאמצע שיחה פתאום לא שומעים כלום למרות שהשיחה פעילה.

    סלולרי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    M mkmk

    גם אצלי זה התחיל בחודש האחרון
    יש הרבה ניתוקים בשיחות, ולא רק ניתוקים אלא שפתאום יש שקט בשיחה ואף אחד לא שומע את השני והשיחה לא מתנתקת.
    זה לא היה תמיד, ויש לי את המכשיר כבר תקופה ארוכה.

    סלולרי

  • בירור | יומן שיחות ענק והרבה אנשי קשר בכרטיס זיכרון
    M mkmk

    @מתכנת-חובב
    זה יהיה מעניין אם תרחיב.
    תודה

    סלולרי

  • בקשת מידע | יש אפשרות לנייד קו כשר מהקומה הכשרה לקו רגיל
    M mkmk

    לא

    סלולרי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    M mkmk

    @Harwona כתב בשיתוף | Q8 קיוליקס:

    @CUBASE חבל, אנשים שהתרגלו לשני פרופילים דוגמת מה שהיה ב C2 ממש מציק להם הפרופיל הנוסף... אולי בהמשך החברה תעשה אופציה לבחור האם יהיה רק שניים או שלושה פרופילים, בכל אופן תודה על המידע!

    אני דווקא אוהב את המעבר בין 3 פרופילים.
    כשמתרגלים זה ממש עוזר.

    סלולרי

  • בקשת מידע | פלאפון FIG
    M mkmk

    @הסקרן
    יותר יקר מהפיג....

    סלולרי
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר