@רוצהלדעת
בעיקרון כן
אבל אני שברתי את השבור ואת השלם עם דבק
{צריך לשבור אחד בשביל להבין איך זה עובד}
@רוצהלדעת
בעיקרון כן
אבל אני שברתי את השבור ואת השלם עם דבק
{צריך לשבור אחד בשביל להבין איך זה עובד}
@n.m.l
אגב לי הטלפון היה מיליון פעמים על הריצפה והבן שלי דפק מספיק חזק את זה
{מדבר על הדגם מיני}
והטלפון עדין עובד מצויןן
חוץ מפעם אחד שנשבר לי המסך כי דפק חזק על זה
לקחתי מסך מטלפון של חבר שלוח אם הלך לו
ועובד מצויין
מעניין לציין שהבצחלה לא הגיב לטאץ רק מסך
אבל אחרי שהגיע עידכון מהחברה
התחיל להגיב מצויין
@מתושלח-הישראלי כתב בבקשת מידע | שליחת גליון להדפסה ללא אפשרות הורדה ושליחה:
@MB1111
יש לי רעיון נוסף, אבל הוא דורש קצת "יציאה מהקופסה" ועבודה טכנית (שאני יכול לנסות לעשות באמצעות פרויקטים קיימים בגיטהאב).אפשר עקרונית לייצר תוכנה קטנה (קובץ exe) שתציג את המסמך. בווינדוס יש פקודה מערכתית שגורמת לחלון להיות "שחור" בצילומי מסך - בדיוק כמו באפליקציות של בנקים כמו שהזכרת
אבל, יש לזה שני "מוקשים" שהופכים את זה לכמעט לא מעשי:
הפצה והתרעות אבטחה: אי אפשר לשלוח exe במייל (ג'ימייל חוסם מיידית). וגם אם תשלח קישור להורדה, ברגע שהמשתמש ינסה לפתוח את זה, ה-Windows Defender יקפוץ ויצעק שזו "תוכנה לא מוכרת/מסוכנת" (כי אין לה חתימה דיגיטלית רשמית). רוב האנשים פשוט יפחדו להפעיל את זה.
פרצת "הדפסה ל-PDF": גם אם התוכנה תחסום צילום מסך הרמטית, ברגע שתיתן להם כפתור "הדפס", הם פשוט יבחרו בחלון המדפסות את "Microsoft Print to PDF" וישמרו את הקובץ במחשב במקום להוציא נייר. לכתוב קוד שיזהה ויחסום מדפסות וירטואליות זה סיפור מורכב מאוד ולא תמיד עובד.
אז טכנית אני יכול לנסות לבנות משהו כזה, אבל פרקטית - נראה לי שזה ייצור למשתמשים שלך יותר בעיות ואזהרות אבטחה מאשר תועלת.
תגיד מה אתה רוצה.
למעשה
אני רוצה אפשרות רק של הדפסה ללא הורדה
אפשרות רק לפי כתובת איימיל
אז מה האופציה ?
@MB1111
זה נראה לי אותו מוצר רק כתוב יותר מפורש
טקסט קישור
@לעכשיו
Seamless Sharing: Invite friends and family to easily share photos via the free Skylight mobile app or email (no account or subscription required).
@לעכשיו כתב בהמלצה | מסגרת תמונות דיגטלי:
@MB1111 כתב בהמלצה | מסגרת תמונות דיגטלי:
אני מענויין לקנות מסגרת תמונות דיגטלי
חשבתי ע"זאבל אני מעוניין להוריד
את האפשרויות הנוספוטת
לדג'
רדיו ב
מוזיקה ומשחקים.או שיש לכם מכשיר אחר להציע
- ניתן לשלוח ע"י איימיל לא רק עי אפלקיציה
- לא אנדרואיד
- שלא יהיה עוד תכנים
דרך אימייל ככל הנראה לא תמצא, תוכל למצוא (די בקלות) כאלה שאפשר להכניס אליהם דרך כרטיס זיכרון
למה
יש כ"כ הרבה סוגים שאפשר לשלוח ע"י איימיל
אני מענויין לקנות מסגרת תמונות דיגטלי
חשבתי ע"ז
אבל אני מעוניין להוריד
את האפשרויות הנוספוטת
לדג'
רדיו ב
מוזיקה ומשחקים.
או שיש לכם מכשיר אחר להציע
אני מחפש לקנות נגן
שאוכל להוריד אפליקיצית ZING
בקיצור הרעיון של הנגן שלהם
כבר כמה חודשים שא"א לקנות את הנגן שלהן כי אין במלאי ולא יחזור כ"כ מהר
אשמח להמלצות ואם אפשר קישור לנגן עדיף
@מתושלח-הישראלי כתב בבקשת מידע | שליחת גליון להדפסה ללא אפשרות הורדה ושליחה:
@MB1111
לגבי גוגל דרייב - צדקת.
התכוונתי להגיד שהצלחתי להעלות לdocsend רק ע"י גוגל דרייב ולא העלאה רגילה מהמחשב
לא התכוונתי לשליחה ע"י גוגל דרייב
@מתושלח-הישראלי כתב בבקשת מידע | שליחת גליון להדפסה ללא אפשרות הורדה ושליחה:
@MB1111
לגבי גוגל דרייב - צדקת. כמו שכתבתי קודם, החסימה שם היא "עסקת חבילה": אם חוסמים הורדה, זה חוסם אוטומטית גם הדפסה. אי אפשר להפריד ביניהם שם.
לגבי ה-Watermark (סימן מים) באתרים הייעודיים:
זו הגדרה שנתונה לבחירתך. אתה יכול להגדיר שהמסמך יהיה נקי לגמרי בלי כיתובים ברקע.
אבל קח בחשבון: אם אתה נותן להם להדפיס דף נקי, אין שום דבר שמונע מהם לסרוק אותו חזרה למחשב ולשלוח למי שהם רוצים. הסימן מים נועד בדיוק בשביל זה - שאם מישהו ידליף/יסרוק, ידעו שזה הגיע ממנו.
אז אין אופציה לאשר הדפסה ולא הורדה ?
דהיינו הוא מוריד ושולח הלאה
אבל כן חוסם אופציה לשליחה הלאה ?
עשיתי ככול שאמרת
אבל לא הצלחתי למצוא את ההגדרה אישור להדפסה
האם הסימון מים לא יופיע בהדפסה ?
אני מעדיף שלא
@MB1111 כתב בבקשת מידע | שליחת גליון להדפסה ללא אפשרות הורדה ושליחה:
@מתושלח-הישראלי
הוא פשוט עושה שגיאה בהעלאה קובץ מתחיל להעלות ושגיאהבשני הוא נרשם וחוזר לעמוד הבית לא נותן לגמור להירשם
אנסה עכשיו דרך דפדפן אחר או בשחורלא מצליח
רק דרך גוגל דרייב הצלחתי להעלות
@מתושלח-הישראלי
הוא פשוט עושה שגיאה בהעלאה קובץ מתחיל להעלות ושגיאה
בשני הוא נרשם וחוזר לעמוד הבית לא נותן לגמור להירשם
אנסה עכשיו דרך דפדפן אחר או בשחור
לא מצליח
@מתושלח-הישראלי כתב בבקשת מידע | שליחת גליון להדפסה ללא אפשרות הורדה ושליחה:
אז תעשה ככה:
תירשם ל DocSend או Digify
(חפש בגוגל Secure Document Sharing)
תירשם לאתר (יש להם תוכנית חינמית)
תעלה את הקובץ ולפני השיתוף תגדיר את ההרשאות הבאות
Require email to view" (דרוש אימייל לצפייה): זו ההגדרה הכי חשובה. (אחרת הם יכולים פשוט לשתך את הקישור לקובץ)
"Allow Downloading" (אפשר הורדה): כבה את האפשרות הזו.
"Allow Printing" (אפשר הדפסה): הפעל את האפשרות הזו.
Add a watermark (סימן מים) תפעיל את זה זה מרתיע מאד מצילום מסך
תוסיף את רשימת כתובות המייל שאליהם אתה רוצה לשלוח
תעתיק את הקישור שהמערכת יצרה לך ופשוט שלח להם במייל את הקישור
נשמע מצויין
לא הצלחתי באחד להעלות קובץ בשום אופן
ובDigify בכלל לא מצליח להתחבר
יש מצב להגיע לאבטחה כמו הבנקים שהאבטחה לא נותן צילום מסך
יש כמה כאילו אתרים כבר נפגשתי בהם
@ע-ה-דכו-ע כתב בבקשת מידע | שליחת גליון להדפסה ללא אפשרות הורדה ושליחה:
@מתושלח-הישראלי אבל זה לא יחסום שליחה, הוא רוצה שיוכלו להדפיס כנראה רק ישירות מותך המייל שהוא שלח
נכון !
מה האופציה ?
את זה אי אפשר לעקוף נכון
אגב בבנקים א"א לעשות צילום מסך האבטחה לא נותן ככה שבעצם יש דרך !
אבל ללא צילום מסך מה האופציה שלא יכול לשלוח
@אביי
שלו"ב
אני מוציא גיליון בנושא חשוב ופנימי
אני רוצה שיהיה אפשרות לקבל את הגיליון באפשרות להדפסה בלבד
ללא אפשרות של הורדה ושליחה וכו'
האם יש לזה איזה שהוא פיתרון
@תלמידהון כתב בהמלצה | פלאפון שדיברו עליו כבר כמה פעמים בפורום שיש אותו רק בחו"ל:
@חנוך-הכהן אולי אני אפרט למרות שטענה כזאת בלי שום בסיס לא ראויה לתגובה אבל אכתוב בצורה מסודרת
"כל המודעות האלו טוענות שיש "פרצה" כלשהי בפיג"
כולם לא טענו את זה"למרות שהבעיה היחידה זה שאין חותמת"
עיין ותמצא שזו לא הבעיה היחידה שכתובה במודעותובכל מקרה מי שמגדיר מהי פרצה הם גדו"י ולא משתמש כלשהוא בפורום מתמחים טופ
וד' יגדור פירצות עמו ברחמים
אני הקטן משתמש עם המכשיר כבר מעל ל8 חודשים בערך
מכשיר בובמסטי קליטה מטורפת שמיעה לא 100% 250%
מהיר חלק ללא בעיות
הבטריה אולי מחזיק רק ליום + -
אז תסבירו לי למה שלא יעשו מכשיר בוועדת הרבנים שעובד כ"כ חלק למה עם זה עם הכשר צריך לסבול מכל הסבל של המכשירים הכשרים
כן קצת צורם לי שאני לא משתמש עם מכשיר כשר
אבל אני מה זה בן אדם אחר
ולא כל היום צועק לא שומע ונמחק אנשי קשר וכו' כל מה שאניחנו מכירים
בתקווה ובתפילה שהדבר ישתנה אי פעם
@זושא כתב בהמלצה | פלאפון שדיברו עליו כבר כמה פעמים בפורום שיש אותו רק בחו"ל:
@זושא עברתי לגולן טלקום והוויזה עובד, אבל נולדה בעי'ה חדשה שלא ניתן להקיש על מספרים במהלך שיחה.
אמרו לכבות את הVoLTE אבל כנראה ההכשר מנע את האופציה הזו..
לא יודע לי עובד מצויין
גם הוויז וגם המספרים