זה כבר לא רגיל הם לא מוכרים את הרגיל רק את הפלוס עם בחירה של איזה כרט"ז זה יהיה
גם במפרט כתוב שזה הפלוס
[image: 1782244876851-7fcc2170-fbc0-41a7-81d0-d2b5e9b15e84-image.jpeg]
@massias אתה יכול להזמין נגן (כדוגמת ה-M36 וכדו') ולהכשיר אותו בעזת המדריכים בפורום, או שאפשר לבקש מהמוכר ב-ALI EXPRESS שישלח לך מראש גרסה ללא אינטרנט, WI FI וכדו'...
@massias
החברה ממליצה להוציא את הכרטיס
כדאי לך מלבד הגיבוי, גם ליצא את אנשי הקשר ידנית לכרטיס
הוראות מלאות ומידע נוסף אתה יכול לקרוא במדריך שכתבתי כאן
בהצלחה
@massias
מקווה שאני לא מוסיף סתם אבל נראה לי שזה לא הובהר מספיק
אפשר לפתוח חשבון בנטפרי ללא קשר לשאלה האם יש קו על החשבון הזה
לעומת זאת כל קו משויך לחשבון של בעליו גם אם יפתחו עוד חשבון דרכו
לא יהיה שום קשר בין החשבון שלך לקו של אביך