@menajemmendel תנסה לשלוח הלקטת תעבורה לנטפרי
kktao
-
בעיה | לא מצליח להגדיר שעון שבת ב-Tuya / Smart Life (שגיאה 10001) -
המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים@mnir הקייס מאוד מוזר בשחור
הוא כאילו נפתח באמצעבכל הסרטונים רואים שהקייס נפתח בהחלקה כלפי מעלה
-
המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים@mnir התמונה של האוזניות בצע שחור נראית שמה מאד מוזר כאילו עשו לה שינוי באיזה תוכנת גרפיקה AI
-
הצעת ייעול | אתר מוזיקה חרדי למהדרין - אשמח לעזרתכם@היכל-הנגינה רואה שהוספתם סרגל חיפוש למעלה
תודה מאד עוזר ומיקל
-
אם אפשר לעשות את החיפוש שיהיה בצד שמאל נראה לי יותר נוח
-
אולי תוסיפו אפשרות להשיע שירים בצורה אקראית, לדוגמא אני ורצה לשמוע עכשיו שירים מבלי לבחור אני ילחץ על השמע אקראי וזה ירוץ וינגן לי שירים רצוף מבלי לבחור
תודה על הכל
אתר מדהים שימושי ונצרך! -
-
הצעת ייעול | אתר מוזיקה חרדי למהדרין - אשמח לעזרתכם@היכל-הנגינה כתב בהצעת ייעול | אתר מוזיקה חרדי למהדרין - אשמח לעזרתכם:
אשמח לצילום מסך
כתב בהצעת ייעול | אתר מוזיקה חרדי למהדרין - אשמח לעזרתכם:
אשמח אם אפשרות החיפוש שירים תהיה תמיד כמו בזמן הכניסה לאתר שאז מופיעה תיבת החיפוש עם תויות מעל האם לחפש זמר שיר וכדומה
אחרי שבוחרים שיר ונכנסים שוב לתיבת החיפוש לא מופיעות התויות האלו ואז צריך לבחור למעלה בסרגל מה רוצים לחפשככה נראה הבחירת שירים בכניסה

ככה נראה אחרי בחירת שיר

כתב בהצעת ייעול | אתר מוזיקה חרדי למהדרין - אשמח לעזרתכם:
כמו"כ נראה לי כדאי להוסיץ בצד שמאל בסרגל תיבת חפש שיר / אמן שיהיה יותר נגיש ומעביר מהיר לחיפוש בכל מקום שנמצאים באתר
לדגומא כמו בתמונה המצ"ב - אגב אולי כדאי להגדיר שזה היה תמיד עליון גם בגלילה כמו שורת המצעד שהוספתם

אגב דבר נוסף,
בכניסה לאתר צריך לגלול כדי להגיע לחיפוש
נראה לי שכדי להקל על המשתמש כדאי לעשות שיצטרך כמה שפחות לטרוח ולגלול ככה שאולי באמת כדאי להצמיד לשורה למעלה את החיפוש - הרעיון שיכלו לשמוע שיר הכי מהר ובקלותשוב, תודה רבה על האתר הוא מדהים!

-
בקשת מידע | פאטר כשר וטוב מאתרים סיניים@הישיבע-בוחר אפשר לעשות איתו פס? יש לו אפשרות ל 0 ?
-
הצעת ייעול | אתר מוזיקה חרדי למהדרין - אשמח לעזרתכם@היכל-הנגינה תודה ענקית על האתר, נהנה ממנו מאד!
אשמח אם אפשרות החיפוש שירים תהיה תמיד כמו בזמן הכניסה לאתר שאז מופיעה תיבת החיפוש עם תויות מעל האם לחפש זמר שיר וכדומה
אחרי שבוחרים שיר ונכנסים שוב לתיבת החיפוש לא מופיעות התויות האלו ואז צריך לבחור למעלה בסרגל מה רוצים לחפש
כמו"כ נראה לי כדאי להוסיץ בצד שמאל בסרגל תיבת חפש שיר / אמן שיהיה יותר נגיש ומעביר מהיר לחיפוש בכל מקום שנמצאים באתר
מקוה שהובנתי אם לא אוכל לעשות צילומי מסך
-
בירור | האם הדיסק הזה תקין ?? מצורף דוח סמארט@משחזר-מידע כתב בבירור | האם הדיסק הזה תקין ?? מצורף דוח סמארט:
תוסיף לכך שעומד כל הזמן על 100%...
מה זה באמת אומר האחוזים האלה של השימוש בדיסק אשמח אם יהיה לך אפשרות לכמה מילים על זה
אגב פרקתי את הדיסק כתוב עליו סמסונג ו DOM: 03/2014 זה אומר תאריך ייצור?
תודה!
-
בירור | האם הדיסק הזה תקין ?? מצורף דוח סמארט@משחזר-מידע
זה מחשב של חבר ככה שאני לא יודע לענות כל כך
יש איזה מידע נוסף שניתן להוציא מהמחשב כדי לקבל תמונת מצב יותר נכונה על הדיסק?על המדבקה רשום שזה יוצר בסין ואם אני רואה נכון אז יוצר בשנת 2014 שזה תואם לכך שהמעבד דור רביעי, לא?
כמו כן רוב הזמן, הדיסק על 100% במנהל המשימות זה אומר שהוא גמור?
עריכה: רק דברתי והאחוזים התחילו לרדת, למה זה קשור?תודה!
-
בירור | האם הדיסק הזה תקין ?? מצורף דוח סמארטשלום
אשמח אם מישהו יוכל לומר לי האם הדיסק תקין / תקול לחלוטין ושהגיע הזמן להחליף אותו או שרק ממולץ להלחליף
ישנה כל מיני בעיות במחשב ואני רוצה לשלול שהבעיה לא בדיסק
מצ"ב דוח סמארט של הדיסק
תודה רבה

-
בירור | עזיבה / יציאה מצאט' בגוגל משאיר הודעה בצאט מי עזב?@חוש-טכני כתב בבירור | עזיבה / יציאה מצאט' בגוגל משאיר הודעה בצאט מי עזב?:
@kktao כתב בבירור | עזיבה / יציאה מצאט' בגוגל משאיר הודעה בצאט מי עזב?:
האם כשאני עושה יציאה מצאט במייל אז כתוב לכולם שעזבתי לדוגמא "דוד עזב/ ה"
כן , ככה זה רושם.
יש דרך להמנע מזה?
-
בירור | עזיבה / יציאה מצאט' בגוגל משאיר הודעה בצאט מי עזב?שלום
האם כשאני עושה יציאה מצאט במייל אז כתוב לכולם שעזבתי לדוגמא "דוד עזב/ ה"
תודה
-
שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!@שניאור-שמח תודה רבה!!
-
בקשת מידע | מה הפתרון לתקלה זו?@פראירי כתב בבקשת מידע | מה הפתרון לתקלה זו?:
אשמח לכל תשובה
(פשוט זה רחפן חדש ממש)יש אולי פלפלור שהחלפת לפני שהתחילה הבעיה?
לפעמים יש על הפלופלורים אותיות ומספר באנגלית, בדקת בהוראות ההפעלה שהם שהפלופלורים נמצאים כל אחד במקומו?
-
בקשת מידע | קבוצה במייל@אודי כתב בבקשת מידע | קבוצה במייל:
יש לי מחשב של נטפרי ואני רוצה לפתוח איזה קבוצה במייל ואני לא מצליח אם מישהו נתקל כבר בכזה בעיה או שיודע משהו אני אשמח שיגיב תודה
בגוגל גרופס? א"כ צריך לשלוח לנטפרי את הבקשה לפתיחת הקבוצה
מצ"ב הוראות נטפרי לפתיחת קבוצה בגוגל גרופסhttps://netfree.link/wiki/Google_Groups_בנטפרי
עריכה: אני רואה שכתבנו ביחד אני משאיר בשביל הקישור לויקי נטפרי את הפוסט
-
בעיה | מדפסת שלא מושכת דפים@שער-השמים כתב בבעיה | מדפסת שלא מושכת דפים:
יש לי 2 מדפסות של אפסון מצוינות ממש דגם L3150
מה שקורה לאחרונה שהם לא מושכות את הדפים בהדפסה
אני חייב לעזור להם עם כניסת הדף (אחרי שהדף נמשך זה עובד מצוין)
מי מכיר מקום שיוכלים לתקן את זה
או שבכלל אני יכול לתקן לבד
כבר פירקתי אחת מהם ולא מצאתי את התקלה.
תודה רבה.תנסה לנקות את הגלגלת שמושכת את הדפים, שים לב לנקות את כל הצדדים שלה
יש סרטונים ביוטיוב איך לעשות את זה לפעמים אפילו היא מתפרקת לניקוי מחוץ למדפסת -
בקשת מידע | משהו יודע איך מאמתים חשבון בגוגל כי הוא לא נותן בשום טלפון שניסיתי@יהודי-רגיל כתב בבקשת מידע | משהו יודע איך מאמתים חשבון בגוגל כי הוא לא נותן בשום טלפון שניסיתי:
לאחרונה נחסם לי החשבון ללא שום סיבה מקדימה ולאחר שהגשתי ערעור הם שלחו לי שניתן לשחזר אך הם צריכים לאמת עם מספר טלפון כלשהו וניסיתי עשרות טלפונים ובכולם הוא כותב שא"א עם פלאפון זה וניסיתי לפנות כמה פעמים למרכז התמיכה של גוגל והם לא מגיבים
יישר כח מראשתמתין 24 שעות ללא נסיונות שליחת SMS
תכנס דרך הוספת פרופיל חדש
ואז תכניס מספר SMS - נראה לי לא וירטואלי אלא מספר פיזי קיים במכשיר
ואז זה יפתח בעז"הככה לי נפתח לפני תקופה ם אני זוכר טוב זה היה הפתרון
בהצלחה -
בקשת מידע | שאלה על מערכת ההודעות של אליאקספרס@שאול-208 כתב בבקשת מידע | שאלה על מערכת ההודעות של אליאקספרס:
@kktao כתב בבקשת מידע | שאלה על מערכת ההודעות של אליאקספרס:
וניסתי באימולטור ממופליי וכותב שגיאת שרת
התקנת תעודות אבטחה של נטפרי? רק ככה יעבוד תעבורת הרשת.
התקנתי תעודת אבטחה וגם הורדתי את האפליקציה מהקישור שהבאת
זה נותן שגיאה כזאת, יכול להיות שעובד טוב רק בנוקס?