KINGYOS
-
להורדה | Top Only Paid Apps - אוסף אפליקציות בתשלום מפורסמות להורדה בחינם (10 ג'יגה) חלק 1 -
להורדה | Windows X-Lite 'Optimum 11' 26H1 v2 - מערכת הפעלה 11 26H1 אקסטרה לייט@ר-יעקב-עייפים כתב בלהורדה | Windows X-Lite 'Optimum 11' 26H1 v2 - מערכת הפעלה 11 26H1 אקסטרה לייט:
אז מה אני מרויח מזה?
יש הרבה כאלה שמרגישים איטיות אחרי 20 כרטיסיות פתוחות של דפדפן כרום, ויש כאלה שרוצים מחשב למשחקים ויש כאלה שרוצים להריץ מכונות וירטואלים על המחשב אז המערכת נותנת להם את הפיתרון הראוי בגלל זיכון ראם נמוך מאוד וגם אחסון מערכת הפעלה נמוכה מאוד וגם שירותים מיותרים ברקע שלא עובדים.
אני אישית חושב שזה מיועד למי שהתקין את המערכת הרגילה והרגיש קושי ואז הוא מחפש את ההבדלים, אחרת לעולם לא תתלהב ותעריך את מה שיש כאן!
@koby אכן כמו שחשבתי שצריך זהירות ממקורות לא מאומתים! צר לי לשמוע עליך.
@koby כתב בלהורדה | Windows X-Lite 'Optimum 11' 26H1 v2 - מערכת הפעלה 11 26H1 אקסטרה לייט:
תוכל להמליץ לי על מקוסטם משהו טוב אבל
יש הרבה בנושאים שפרסמתי וכולם אמורים לתת לך מענה טוב.
@עניו-כמשה כתב בלהורדה | Windows X-Lite 'Optimum 11' 26H1 v2 - מערכת הפעלה 11 26H1 אקסטרה לייט:
אז אשמח להסבר איזה תועלת יש במערכת מקוסמטמת
עניתי למעלה
-
בירור | אשמח להמלצה על מיקרופון למחשב פשוט וטוב 🎙️@עומר ראיתי כמה המלצות על זה:
מיקרופון אלחוטי USB מדגם DM40 של Maono
https://he.aliexpress.com/item/1005009013361330.html
אמנם זה לא חוטי כמו שביקשת אבל למה לא להתפנק על משהו טוב בסכום זול יחסית...
מיקרופון אלחוטי MAONO DM40 עם בינה מלאכותית להפחתת רעשים – מיקרופון קונדנסר אידיאלי להזרמת משחקים, מתאים למחשבים ניידים ומחשבים אישיים. מתחבר בקלות באמצעות USB/USB-C אלחוטי. סוללת C אחת מספיקה לעד 40 שעות עבודה. נהנים מצליל נקי הודות להפחתת רעשים ב-3 רמות, המבטיחה הקלטות באיכות גבוהה. כולל אפשרות השתקה בנגיעה אחת והגדרות סצנה מוכנות מראש. מחליף קול AI מגיע עם 10 תווים ייחודיים בדגם DM40 Pro, ו-6 תווים בדגם DM40 – מוסיף כיף סוחף לקול שלכם. נמכר בחנות הרשמית של Maono, דירוג 4.8 מתוך 5 מבוסס על 54 דירוגים. עכשיו ב-33% הנחה
זמין בצבע שחור.
קיים גם דגם DM40 PRO במחיר 62.99$.
קופון 3$: GUJE5NMB40A1
קופון 6$: ILAFFJUN2מחיר: 46.99$ – כ-137 ש"ח בלבד 🤩

תמונה מעכשיו אז אם זה רלוונטי עבורך רוץ לקנות:

-
להורדה | Windows X-Lite 'Optimum 11' 26H1 v2 - מערכת הפעלה 11 26H1 אקסטרה לייט@יאיר-דניאל אפשר לנסות...

-
להורדה | Windows X-Lite 'Optimum 11' 26H1 v2 - מערכת הפעלה 11 26H1 אקסטרה לייט@יאיר-דניאל כתב בלהורדה | Windows X-Lite 'Optimum 11' 26H1 v2 - מערכת הפעלה 11 26H1 אקסטרה לייט:
אני עם מחשב שאין בו SSE4.2 - אני על גירסת ווינדוס H25 - 2.
אכן זה הנתון הרישמי אבל כמו שאתה אומר זה לא ברור כמו הרבה אנשים ברשת עם מחשב ישן ויש עליו ווינדוס 11
https://www.elevenforum.com/t/oldest-pc-running-windows-11.41739/ -
להורדה | Windows X-Lite 'Optimum 11' 26H1 v2 - מערכת הפעלה 11 26H1 אקסטרה לייט@בנימין-מחשבים יש את זה:
https://mitmachim.top/topic/97412/להורדה-ערכת-חוויה-שפה-לשינוי-שפת-מערכת-עברית-ואנגלית-עדכניים-אופליין?_=1779981086323נסה ותעדכן ואז נוסיף את זה באשכול
@פיני10 כתב בלהורדה | Windows X-Lite 'Optimum 11' 26H1 v2 - מערכת הפעלה 11 26H1 אקסטרה לייט:
@KINGYOS אם אני לא טועה ווינדוס (11) גרסה 26H1 זה רק למעבדים שמבוססים על ARM. אני טועה?
אתה צודק!
אבל זה הרעיון של יוצר הדיסק שזה יתאים בכל זאת.או שזה הבדיקה שכתבת לעשות עם CPU-Z? (כלומר SSE4.2) שזה מגלה אם זה מבוסס ARM?
לא קשור.
החל מגרסה 24H2, מיקרוסופט חסמה פיזית את האפשרות להריץ את ווינדוס 11 על מעבדים ישנים מאוד (בני 15 שנה ויותר, כמו סדרת Intel Core 2 Duo) שאינם תומכים בהרחבת הפקודות SSE4.2. -
שאלה | איזה מערכת הפעלה מומלצת למחשב ישן יחסית עם 4 גיגה ראם?@נקודת-מחשבה כתב בשאלה | איזה מערכת הפעלה מומלצת למחשב ישן יחסית עם 4 גיגה ראם?:
אגב, מה החששות? גניבת מידע וכדו?
לא!
אני מדבר על מערכת שתעבוד לך חלק ללא תקיעות ועל זה החששאשמח לקישור לווינדוס 10 קל
-
שאלה | איזה מערכת הפעלה מומלצת למחשב ישן יחסית עם 4 גיגה ראם?@נקודת-מחשבה אמורה להתאים לך ויש אפשרות לעשות מצב לא כהה.
אבל אם אתה חושש יש לך מערכות ווינדוס 10 גם קלות מאוד באנידקס שלי, עיי"ש. -
להורדה | Windows X-Lite 'Optimum 11' 26H1 v2 - מערכת הפעלה 11 26H1 אקסטרה לייט@יאיר-דניאל כתב בלהורדה | Windows X-Lite 'Optimum 11' 26H1 v2 - מערכת הפעלה 11 26H1 אקסטרה לייט:
א. האם אוכל להתקין איידג' באופן רגיל?
אכן כן, אפשרי להתקין את זה דרך התיקייה שנמצאת בשולחן עבודה.

ב. האם אוכל להחזיר את הגדרות העיצוב המוכרות של ווינדוס 11 כולל אייקונים של תיקיות ושו"ת?
יש אפשרות להסיר את השורת משימות ולבחור רקע עם אייקונים אחרים.
ג. האם ישנה חנות מייקרוסופט?
יש אפשרות להתקין חנות וזה עובד מצוין, ההתקנה גם נמצאת בתיקייה בשולחן עבודה.


ד. אילו תוכנות שאינן דורשות אינטרנט משובתות/אינן קיימות בגירסה זו?
רשמתי בדיוק למעלה מה חסר ומה הושבת אז תעבור על זה שוב.
-
בירור | האם יש גרסה חדשה לShadow Defender@אהרון-שלום צלם בדיוק את השגיאה.
ולגבי גירסא חדשה, אני לא מצאתי משהו חדש יותר ברשת.אפשר לפרוץ אותה ידני דרך הכלי הבא: ( + סרטון הסבר)
shadow defender 1.5.0.726 patch+reset pass.7zמקור - by JAVAD JOURSARAEI
-
להורדה | Windows X-Lite 'Optimum 11' 26H1 v2 - מערכת הפעלה 11 26H1 אקסטרה לייט@יאיר-דניאל לכאורה אם לא היית מרוצה מהקודם אז לא חושב שתאהב את האחרות כי כולם אותו עיקרון פחות או יותר
-
להורדה | Windows X-Lite 'Optimum 11' 26H1 v2 - מערכת הפעלה 11 26H1 אקסטרה לייטיש שמועות שהיוצר המוכשר העלה גירסא חדשה לפני כמה זמן:
Windows X-Lite (Win11) Optimum 11 26H1 v3הסתפקתי מאוד להעלות את זה לפורום בגלל שאין לזה מקור רישמי באתר של היוצר:
https://windowsxlite.com/אחרי בירורים הבנתי שהיוצר החליט לתת את הגירסא הזאת בתשלום ולא בחינם כפי שעשה עד היום ולכן זה הסיבה שזה נמצא ברשת ולא באתר היוצר.
אם יהיה ביקוש גדול בכל זאת חרף החששות אז אשמח להעלות את זה לפורום כי הבנתי שהוא הרבה יותר מיוחד עם הרבה ביצועים חדשים ותיקונים חדשים.

השיח המלא ברשת סביב הגירסא הזאת:
https://www.reddit.com/r/newzGamersz/comments/1rvezyt/windows_xlite_win11_optimum_11_26h1_v3_downloadמי שהעלה את זה לרשת זה אתר פיראטי מפורסם:
https://gamedrive.org/אני אישית מכיר את האתר מאוד טוב אז לדעתי אין חשש אבל בכל זאת זה פורום ודעתי האישית פחות נחשבת...
-
להורדה | Windows X-Lite 'Optimum 11' 26H1 v2 - מערכת הפעלה 11 26H1 אקסטרה לייטהיי חברים

שוב אני מעלה לפורום מערכת הפעלה נוספת של היוצר האגדי והמוכשר FBConan שלא מתעייף לרגע וכל כמה ימים מעלה לרשת מערכות הפעלה מיוחדות ומגוונות למגוון שימושים, קשה לבחור כל פעם איזה מערכת הפעלה להביא לפורום כי המבחר הוא מטורף אבל בכל זאת מידי פעם אני בוחר אחת שחושב שהיא ראויה ומתאימה ואחרי עבודה קטנה של התאמה לפורום אני מעלה את זה לכאן.
חשוב לדעת!
• Windows 11 26H1 יפעל רק אם יש לך מעבד התומך בפקודות SSE4.2. מה המשמעות של זה? משמעות הדבר היא שעליך לוודא שהמעבד שלך תומך ב-SSE4.2 לפני התקנתו במחשב, מכיוון שהוא לא יפעל אם למעבד שלך אין תמיכה ב-SSE4.2.
• SSE4.2 הוצג לראשונה בליבת Intel Nehalem בנובמבר 2008.
מעבדי AMD הראשונים עם תמיכה ב-SSE 4.2 הושקו באוקטובר 2011.• כדי לבדוק אם המעבד שלך תומך ב-SSE4.2, הורד והפעל את CPU-Z מהקישור למטה, ובדוק אם SSE4.2 מופיע בהוראות המעבד כפי שמוצג בתמונה.

שימו לב, המערכת הפעלה תעלה בממשק אנגלית ועל ידי המדריך בהמשך נהפוך את זה לעברית
חשוב להדגיש - מדובר במערכת הפעלה שעברה טיפולים ושינויים, ישנם משתמשים שלא ממליצים על זה, לשיקולכם.
אני מאוד מאוד ממליץ לעבור על צילומי המסך המצורפים באשכול.
לחץ כאן לדלג להורדה.
מידע בנייה:
• מבוסס על Windows 11 26H1 Pro (Canary Build 28000.1)
• 2.4 ג'יגה-בייט ISO (4.4 ג'יגה-בייט גודל מותקן)
• תוקן באג במנהל המשימות
• נרשם מראש לתוכנית Windows Insider (Canary Channel)
• עבר ביטול ואופטימיזציה ישירה מהקופסה
• Windows Defender אופציונלי
• גלריית סייר הקבצים אופציונלית
• גרסה מלאה וניתנת לעדכון
• זיכרון וירטואלי מופעל כברירת מחדל
• עדכונים אוטומטיים מושהים עד גיל 3000
• כולל שקיפות אופציונלית של סייר הקבצים
• ביצועים יוצאי דופן עבור האפליקציות והמשחקים שלך
• תמיכה מלאה באפליקציות UWP, Xbox, MS Store ועוד
• תמיכה מלאה בחבילות שפה נוספות, דיבור, קול וכו'.
• תמיכה מלאה בכל התכונות האופציונליות, כולל WSA ו-WSL2
• פינות מעוגלות, אקריליק ומיקה מופעלות כברירת מחדל (אפילו במכונה וירטואלית!)
• ניתן להשהות עדכונים אוטומטיים עד 10 שנים לאחר חידוש הפעולה
• שיפורים ואופטימיזציות נוספים כלולים
• אין אפליקציות UWP מותקנות מראש או דפדפני אינטרנט • כלולים תוכנת מתקין של MS Store ומתקיני דפדפני אינטרנט • Edge ווידג'טים אופציונליים
נועד לעבוד עם כל האפליקציות והמשחקים, על כל המחשבים האישיים. ישנים או חדשים, חלשים או חזקים, מחשבים נייחים או ניידים.
️ עוקף בדיקות TPM, אתחול מאובטח, זיכרון RAM, CPU ואחסון
️ עוקף את יצירת החשבון הכפויה של מיקרוסופט במהלך ההתקנה/הגדרהקבצי ISO מרובים עם Windows Defender סלקטיבי במהלך ההתקנה (ניתן לבחור התקנה עם Windows Defender או בלי)
- תכונות שהוסרו כוללות - Edge, מסך חכם, אפליקציות UWP, תצוגת אינטרנט ווידג'טים
- תכונות מושבתות כוללות - Defender (אופציונלי), Bitlocker, סביבת עבודה של Windows Ink, דיווח שגיאות, אינדוקס, UAC, פרסומות, טלמטריה, מצב שינה, ויסות צריכת חשמל.
- ביצועים בעדיפות! - גרסה זו תוכננה למקסם ביצועים, יכולת תגובה וחיסכון במשאבים.
צילומי מסך של ביצועי מערכת:





להלן צילומי המסך להתקנת מערכת הפעלה:












מדריך להתקנת שפת תצוגה עברית למערכת הפעלה:
בעיקרון אני אוהב להביא קובץ של ערכת שפה כדי להתקין את זה בלי חיבור לרשת, אבל הקובץ שקיים ברשת משום מה פגום ולא מצליח לעשות ערכת שפה עברית תקינה, לכן הדרך הפשוטה להתקין ערכת שפה עברית למערכת זה דרך הורדה והתקנה של ווינדוס בעדכונים.
|-
-|לכל מי שלא יודע איך לעשות את זה בדיוק , יכול להיעזר במדריך הקודם שהעליתי:
https://mitmachim.top/post/665744א
גודל הקובץ - 2.4 GB
יוצר הדיסק - By FBConan
-
בקשת מידע | כבל USB ל-SSD חיצוני של סאנדיסק@וואס-איז-נעייס בעיקרון אמור להיות כתוב בחבילה של הכבל שהוא תומך מהירות גבוהה
כבלים מומלצים איכותיים (Anker / Baseus / UGREEN)
אבל לא דווקא ויש גם זולים שעושים את העבודה.הדרך הפשוטה ביותר לדעת אם הכבל מתאים, להעביר קובץ אחד גדול בעל משקל של 4 GB או יותר ולראות שהמהירות גבוהה ומתאימה לך כמו שהיה לך במקורי.
-
המלצה | אל תלחצו על לינק מוזר, כמעט קיבלתי פישינג -
הצעת ייעול | להורדה | פוטושופ 2023 עם בינה מלאכותית מובנה הקובץ שהעלה @KINGYOS פגום@דוד-זק היי שלום לך
לא זוכר שהעליתי קובץ פוטושופ 2023 עם בינה מלאכותית מובנה
שלח לי קישור ונבדוק. -
בירור | העברת וואטסאפ מאנדרואיד לאפל@א.-ד.-ג. הבאתי עוד כמה תוכנות כאן שעושות את העבודה:
https://mitmachim.top/topic/24438/להורדה-אוסף-תוכנות-לפלאפון-android-ios-בהתקנה-שקטה-גירסא-ניידת?_=1762359398328אבל כמובן זה לא רישמי וגם זה אוסף ישן...
@פרוזי אם אתה רוצה תוכנה משם או מהרשת בגירסא עדכנית אז אשמח להעלות לך.
-
בירור | העברת וואטסאפ מאנדרואיד לאפל@פרוזי יש לך מדריך רישמי של זה באתר:
https://faq.whatsapp.com/686469079565350/?locale=he_IL#:~:text=העברה של צ'אטים מ-Android ל-iPhoneזה נעשה דרך אפליקציה:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.apple.movetoios -
בקשה | תחליף לפורמט פקטורי@מוצ יש לך גם את זה:
https://file-converter.io/

זה גם עם תרגום לעברית ותודות לידידינו היקר @מישהו12 הלא הוא Ashi Vered שתרגם את זה
-
המלצה | חתימה או עיצוב משלכם להודעה בג'ימייל@מים-אחרונים תודה על השיתוף.
ברשת ישנם עשרות אתרים שנותנים לך חתימה מרהיבה לכל סוגי המייל שתרצה כולל כמובן תצוגה מקדימה והרוב זה חינמי.
רק פשוט לכתוב בגוגל - Create a Gmail signatureדוגמא אחת:
https://www.mail-signatures.com/signature-generator/#/user-data