@נחלס-דון השגיאה היתה שגיאת כתיבה R/W והיה לי גם נגן אחר עם שגיאת חוסר מקום והבעיה לא היתה באמת חוסר מקום אלא גרסת המג'יסק לא התאימה לנגן הזה וכשהחלפתי לגרסה אחרת זה הסתדר
HEB1000
-
בעיה | RW לא עובד בMT אלא רק ברוט אקספלורר ומגיסק מתקין מודלים לפעמים כן לפעמים לא. -
בעיה | RW לא עובד בMT אלא רק ברוט אקספלורר ומגיסק מתקין מודלים לפעמים כן לפעמים לא.@למה-באתי גם לי היה כזה מקרה באחת הפעמים ולא עזר מחיקת אפליקציות גוגל ועוד עד שמחקתי תיקיה של 1 ג'יגה ! נראה לי PREINSTALL שתחת SYSTEM ואז הפסקתי לקבל את השגיאה R/W
-
עזרה | יש אפשרות להעביר אפליקציות מותקנות מהזכרון הפנימי ? (אנדרואיד 13))@לנציצ אני בדרך כלל מכבה את המכשיר וגם אם לא , מדובר ס"ה במשחקים שרק כשהם פועלים הם צריכים שהכרטיס יהיה בפנים לא באפליקציות שפעילות כל הזמן וחוסר הכרטיס יכול לגרום לקריסה או לתקלות אחרות ולמשחקים אין כל השפעה בהוצאת הכרטיס אלא אם אנסה להפעיל אותם
-
עזרה | יש אפשרות להעביר אפליקציות מותקנות מהזכרון הפנימי ? (אנדרואיד 13))@אלוף-תימן אני יודע על האפשרת הזאת אבל את זה אני רוצה למנוע כי אני רוצה להשתמש עם הכרטיס לצרכים אחרים במחשב , האם אין איזו פקודה אפ' בלינוקס או התקנת מודול שיתן לי אפשרות כזאת ?האם עד כדי כך זה חסום האפשרות להתקין לכרטיס באנדרואיד 13 ?
-
עזרה | יש אפשרות להעביר אפליקציות מותקנות מהזכרון הפנימי ? (אנדרואיד 13))יש לי נגן עם 16 GB זכרון פנימי ואני רוצה לשמור שלא יתמלא אך כל האפליקציות שאני מתקין הוא מתקין לזכרון הפנימי (אין לי אפשרות להגדיר שיותקן לכרטיס כמו שהיה בגרסאות קודמות של אנדרואיד ) וכשאני נכנס לאפליקציות - אחסון כדי לשנות מיקום לאפליקציה , אין לי אפשרות כזאת באדרואיד 13 , אני שואל נאם יש דרך עוקפת לעשות זאת ? (או להגדיר שתמיד יותקן בכרטיס , או להעביר את האפליקציות המותקנות לכרטיס ? לצורך העניין יש רוט בנגן
-
להורדה | תיקון lk למכשירי אנדרואיד מבוסס על mtk - הסרת השורות שמופיעות בהפעלת המכשיר@אפרים-ד הרעיון של זה שזה מוסיף ערכי FF בכל המילים של ההתראת BOOTLOADER שמופיע במסך הפתיחה של הנגן ? האם זה משנה מה הגרסה של האנדרואיד ?
-
שאלה | אנדרואיד סטודיו במחשב 8 ראם@מה-זה-משנה-אה יעבוד מצויין (מנסיון) המחשב בכל מקרה לא יקרוס אולי יעבוד לאט אם כבר, רק תוודא שיש לך כמה עשרות ג'גה פנויים בכונן c
-
בעיה | שפכו לי כוס קולה על המקלדת@ישראליק אם הטכנאי לא יהיה שלם עם עבודתו אתה יכול להביא את זה לחברת סדקום מעבדת מחשבים ידועה ומרכזית ברח' ביאליק 129 רמת גן מתעסקת בעיקר עם דילרים וחנויות אבל גם לפרטיים יש להם נסיון ענק עם x1 שנשפך עליו נוזלים (קפה קולה וכל מה ששותים במשרד) אני יודע זאת כי התילתי לעבוד שם בשנים האחרונות) הם מתמחים גם בעיקר באפל שזה מורכב ויקר פי כמה מה x1 carbon והyoga
-
להורדה | גלאי קול בחדר "אפליקציה למשועממים בלבד"@מה-זה-משנה-אה שאפו על ההתמדה והעקשנות שלך לדעת שהביאה אותך מאפס ידע לרמה הזאת , תוכל לומר לי בערך באיזה סביבת עבודה אתה בונה אפליקציות או עם איזה תוכנה ? (אם נעסרת במדריך תוכל להפנות אותי אליו ?)
-
בעיה | שפכו לי כוס קולה על המקלדת@ישראליק יש לוחות שיש להם בידוד מלא בצד המקלת ואני חושב שהX1 ביניהם , כך שיש סיכוי שהוא לא נזוק כלל אלא ררק המקלדת וגם זה ניתן לתיקון לפעמים
-
להורדה | קובץ iso של ווינדוס 11 23H2 + אופיס, wsa ומקבץ תוכנות מומלצותאיפה הקישור להורדה ?
-
עזרה | לא מצליח להפעיל WSA אימולטוראת הפתרון מצאתי לבד עוד לפני שנכנסתי לפורום לפי שיטתך יש פה סתירה לוגית כי גם הפעם הראשה זה פעם שניה ,

ודרך אגב מחקתי את האשכול השני שנפתח מחוסר ידיעת החוק -
עזרה | לא מצליח להפעיל WSA אימולטורהתקנתי במחשב את הקובץ WSA_2407.40000.4.0_x64_Release-Nightly-with-KernelSU-v1.0.3-GApps-13.0-NoAmazon שהורדתי מXDE והחנות גוגל או הגדרות גוגל נפתחים אך מיד נסגרים כאילו האנדרואיד קורס
הגדרות הוירטוליזציה מוגדרות לדעתי , מישהו יודע מה הסיבה שזה קורס כך וגם ההגדרות של WSA במערכת חסרות פריטים




-
בירור | האם תוספים מאיטים את הדפדפן? -
שיתוף | אוסף גירסאות כשרות לנגני אנדרואיד מתעדכן@בסדבסד קבל עצה טובה מנסיון רב שליאם אתה רוצה לצרוב גרסה כשרה (לא לצורך מסחרי במקרה וסה לא שלך) צרוב דרך פקודת פאסטבוט והצריבה תעבור בבטחה ולא תצטרך סקאטר ולא יהיו לך שגיאות על גודל מחיצות לא מתאימות וכ'ו צרוב רק את הסופר והבוט וה vbmeta ואל תשכח לפתוח את ה OEM באפשרויות מפתחים כדי שהפאסבוט יצליח לצרוב
-
בקשה | המחשב לא עולה@yankevk זה יתכן תקלה בהגדרות bcd שבמחיצת הבוט אז צריךצלירוך מחדש את זה עם תוכנת bootice ויתכן (סיכוי קטן) שינוי בביוס מuefi לlegacy ויתכן שזה צרה לא קטנה שהדיסק תקול לאתחול מערכת (רוב הסיכויים שיש אבל גישה לדיסק). מהסקטור הראשי כי יש שגיאת I/O על הקובץ winload.efi
מציע לך לבדוק תקינות הדיסק עם hd tuner בדיקת סקטורים ו. Crystal disk משהו כזה שבודק בריאות הדיסק באחוזים -
בקשה | מחפש קישור לנגן m36 הרגיל לא פלוס@ברי-קלמנוביץ אולי זה היה ככה עד לפני חודשיים מכיר 2 אאנשים שבנו על זה בחודשיים האחרונים והסמינומאת הרגיל והיגיע להם הרגיל ולא הפלוס