דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
H

HEB1000

@HEB1000
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
350
נושאים
38
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
2
עוקב אחרי
25

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • בעיה | RW לא עובד בMT אלא רק ברוט אקספלורר ומגיסק מתקין מודלים לפעמים כן לפעמים לא.
    H HEB1000

    @נחלס-דון השגיאה היתה שגיאת כתיבה R/W והיה לי גם נגן אחר עם שגיאת חוסר מקום והבעיה לא היתה באמת חוסר מקום אלא גרסת המג'יסק לא התאימה לנגן הזה וכשהחלפתי לגרסה אחרת זה הסתדר

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • בעיה | RW לא עובד בMT אלא רק ברוט אקספלורר ומגיסק מתקין מודלים לפעמים כן לפעמים לא.
    H HEB1000

    @למה-באתי גם לי היה כזה מקרה באחת הפעמים ולא עזר מחיקת אפליקציות גוגל ועוד עד שמחקתי תיקיה של 1 ג'יגה ! נראה לי PREINSTALL שתחת SYSTEM ואז הפסקתי לקבל את השגיאה R/W

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • עזרה | יש אפשרות להעביר אפליקציות מותקנות מהזכרון הפנימי ? (אנדרואיד 13))
    H HEB1000

    @לנציצ אני בדרך כלל מכבה את המכשיר וגם אם לא , מדובר ס"ה במשחקים שרק כשהם פועלים הם צריכים שהכרטיס יהיה בפנים לא באפליקציות שפעילות כל הזמן וחוסר הכרטיס יכול לגרום לקריסה או לתקלות אחרות ולמשחקים אין כל השפעה בהוצאת הכרטיס אלא אם אנסה להפעיל אותם

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • עזרה | יש אפשרות להעביר אפליקציות מותקנות מהזכרון הפנימי ? (אנדרואיד 13))
    H HEB1000

    @אלוף-תימן אני יודע על האפשרת הזאת אבל את זה אני רוצה למנוע כי אני רוצה להשתמש עם הכרטיס לצרכים אחרים במחשב , האם אין איזו פקודה אפ' בלינוקס או התקנת מודול שיתן לי אפשרות כזאת ?האם עד כדי כך זה חסום האפשרות להתקין לכרטיס באנדרואיד 13 ?

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • עזרה | יש אפשרות להעביר אפליקציות מותקנות מהזכרון הפנימי ? (אנדרואיד 13))
    H HEB1000

    יש לי נגן עם 16 GB זכרון פנימי ואני רוצה לשמור שלא יתמלא אך כל האפליקציות שאני מתקין הוא מתקין לזכרון הפנימי (אין לי אפשרות להגדיר שיותקן לכרטיס כמו שהיה בגרסאות קודמות של אנדרואיד ) וכשאני נכנס לאפליקציות - אחסון כדי לשנות מיקום לאפליקציה , אין לי אפשרות כזאת באדרואיד 13 , אני שואל נאם יש דרך עוקפת לעשות זאת ? (או להגדיר שתמיד יותקן בכרטיס , או להעביר את האפליקציות המותקנות לכרטיס ? לצורך העניין יש רוט בנגן

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • להורדה | תיקון lk למכשירי אנדרואיד מבוסס על mtk - הסרת השורות שמופיעות בהפעלת המכשיר
    H HEB1000

    @אפרים-ד הרעיון של זה שזה מוסיף ערכי FF בכל המילים של ההתראת BOOTLOADER שמופיע במסך הפתיחה של הנגן ? האם זה משנה מה הגרסה של האנדרואיד ?

    אפליקציות להורדה

  • שאלה | אנדרואיד סטודיו במחשב 8 ראם
    H HEB1000

    @מה-זה-משנה-אה יעבוד מצויין (מנסיון) המחשב בכל מקרה לא יקרוס אולי יעבוד לאט אם כבר, רק תוודא שיש לך כמה עשרות ג'גה פנויים בכונן c

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • בעיה | שפכו לי כוס קולה על המקלדת
    H HEB1000

    @ישראליק אם הטכנאי לא יהיה שלם עם עבודתו אתה יכול להביא את זה לחברת סדקום מעבדת מחשבים ידועה ומרכזית ברח' ביאליק 129 רמת גן מתעסקת בעיקר עם דילרים וחנויות אבל גם לפרטיים יש להם נסיון ענק עם x1 שנשפך עליו נוזלים (קפה קולה וכל מה ששותים במשרד) אני יודע זאת כי התילתי לעבוד שם בשנים האחרונות) הם מתמחים גם בעיקר באפל שזה מורכב ויקר פי כמה מה x1 carbon והyoga

    חומרה

  • להורדה | גלאי קול בחדר "אפליקציה למשועממים בלבד"
    H HEB1000

    @מה-זה-משנה-אה שאפו על ההתמדה והעקשנות שלך לדעת שהביאה אותך מאפס ידע לרמה הזאת , תוכל לומר לי בערך באיזה סביבת עבודה אתה בונה אפליקציות או עם איזה תוכנה ? (אם נעסרת במדריך תוכל להפנות אותי אליו ?)

    אפליקציות להורדה

  • בעיה | שפכו לי כוס קולה על המקלדת
    H HEB1000

    @ישראליק יש לוחות שיש להם בידוד מלא בצד המקלת ואני חושב שהX1 ביניהם , כך שיש סיכוי שהוא לא נזוק כלל אלא ררק המקלדת וגם זה ניתן לתיקון לפעמים

    חומרה

  • להורדה | קובץ iso של ווינדוס 11 23H2 + אופיס, wsa ומקבץ תוכנות מומלצות
    H HEB1000

    איפה הקישור להורדה ?

    Windows 11 - ווינדוס 11 nh.local מערכות הפעלה iso מערכת הפעלה ווינדוס 11

  • עזרה | לא מצליח להפעיל WSA אימולטור
    H HEB1000

    את הפתרון מצאתי לבד עוד לפני שנכנסתי לפורום לפי שיטתך יש פה סתירה לוגית כי גם הפעם הראשה זה פעם שניה ,🤔
    ודרך אגב מחקתי את האשכול השני שנפתח מחוסר ידיעת החוק

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • עזרה | לא מצליח להפעיל WSA אימולטור
    H HEB1000

    התקנתי במחשב את הקובץ WSA_2407.40000.4.0_x64_Release-Nightly-with-KernelSU-v1.0.3-GApps-13.0-NoAmazon שהורדתי מXDE והחנות גוגל או הגדרות גוגל נפתחים אך מיד נסגרים כאילו האנדרואיד קורס
    הגדרות הוירטוליזציה מוגדרות לדעתי , מישהו יודע מה הסיבה שזה קורס כך וגם ההגדרות של WSA במערכת חסרות פריטים 6f7dec81-73dd-4f61-a23e-3b92a0fcb4b5-image.png
    8820b542-9f20-4d77-b474-e7b131ad8fd2-image.png
    4b383766-5310-41e6-ac4c-c232e8e4021b-image.png
    566697f9-b597-4d1e-8f28-c6609a5b5fe0-image.png
    60f47623-a69d-4441-910b-9ce3b67be93d-image.png

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בירור | האם תוספים מאיטים את הדפדפן?
    H HEB1000

    @cfopuser כתב בבירור | האם תוספים מאיטים את הדפדפן?:

    extensity

    מה זה ?

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • שיתוף | אוסף גירסאות כשרות לנגני אנדרואיד מתעדכן
    H HEB1000

    @בסדבסד קבל עצה טובה מנסיון רב שליאם אתה רוצה לצרוב גרסה כשרה (לא לצורך מסחרי במקרה וסה לא שלך) צרוב דרך פקודת פאסטבוט והצריבה תעבור בבטחה ולא תצטרך סקאטר ולא יהיו לך שגיאות על גודל מחיצות לא מתאימות וכ'ו צרוב רק את הסופר והבוט וה vbmeta ואל תשכח לפתוח את ה OEM באפשרויות מפתחים כדי שהפאסבוט יצליח לצרוב

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • בקשה | המחשב לא עולה
    H HEB1000

    @yankevk זה יתכן תקלה בהגדרות bcd שבמחיצת הבוט אז צריךצלירוך מחדש את זה עם תוכנת bootice ויתכן (סיכוי קטן) שינוי בביוס מuefi לlegacy ויתכן שזה צרה לא קטנה שהדיסק תקול לאתחול מערכת (רוב הסיכויים שיש אבל גישה לדיסק). מהסקטור הראשי כי יש שגיאת I/O על הקובץ winload.efi
    מציע לך לבדוק תקינות הדיסק עם hd tuner בדיקת סקטורים ו. Crystal disk משהו כזה שבודק בריאות הדיסק באחוזים

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בקשה | מחפש קישור לנגן m36 הרגיל לא פלוס
    H HEB1000

    @ברי-קלמנוביץ אולי זה היה ככה עד לפני חודשיים מכיר 2 אאנשים שבנו על זה בחודשיים האחרונים והסמינומאת הרגיל והיגיע להם הרגיל ולא הפלוס

    נגנים ותוכנותיהם
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר